SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mięśnie brzucha! Pomoc!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3506

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 517
Cześć!

Mam pytanie ćwiczę na siłowni dopiero od dwóch miesięcy.
Mój poziom tkanki tłuszczowej : 6,38%
Wskaźnik BMI wynosi : 19,41

Chciałbym wyrzeżbić/zbudować mięśnie brzucha tylko nie wiem co mam zrobić przy tej ilości tanki tłuszczowej brzuch mam płaski i jakieś zarysy już mam mięśni i nie wiem czy redukować go czy budować mięśnie ?

Wstawiam zdjęcie.


Waga:65
Wzrost:183
Wiek:14 Lat
Dieta: Narazie nie ma










Podobno otworzyli klub BOKSU w Nysie jeśli ktoś by coś wiedział na ten temat to piszcie na gg lub jak ktoś by miał namiary ?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2061 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 32316
Przepraszam bardzo ale co ty chcesz redukować? Kości?
Zacznij ćwiczyć brzuch i trzymaj michę to mięśnie się pojawią. Nie widać ich u Ciebie nie dla tego że jest za dużo tłuszczu tylko po prostu są za małe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 23860 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 147326
Seba_972

TEMAT milion razy wałkowany ( użyj wyszukiwarki) mięśnie brzucha pomimo krążacych opini buduje sie jak każda inna partie mięsniową , a pozniej za pomoca DIETY ( NIEZBĘDNE ) by wpłynąć na skład ciała i treningów wydolnościowych zrzuca sie pokwrywe tłuszczu.

PRACUJ NAD MASĄ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 343 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12136