SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Low Carb.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 316

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 60 dni Na forum 65 dni Przeczytanych tematów 89
Cześć !

Otóż stwierdziłem że trochę zredukuje (niewiele) fatu żeby poprawić brzuch i pomyślałem o Low Carb. Słyszałem ze jest to dobra opcja na szybkie redu. Nie jestem zalany jak świnia, ogonie nie wiele mi brakuje do odkrycia ładnie brzucha... Więc do rzeczy . Zacząłem od 7 stycznia z waga 83-84 i rozkładem makro 2525 kcal / 224 białka z tego 204 samo białko zwierzęce / 120 węgli / 127 tłuszczy. Zastanawiam się czy to dobry rozkład. Nie chce stracić mięśni dlatego plan treningowy robię taki sam jaki miałem na masie :

A :
- Przysiad 4x6
- Wyciskanie hantli skos + 4x8
- Wioslowanie sztanga 4x6
- Wyciskanie zolnierskie 3x10
- Drążek podchwyt + kg 3x5
- Dipy + Kg 3x5

B :
- Martwy ciag 4x6
- Wyciakanie sztangi plasko 4x6
- Podciagnie nadchwytem 4 x 5 + kg
- Wyciskanie zolnierskie 3x10
- Uginanie ze sztanga 3x10
- Dipy + kg 3x5

C :
- Wykroki 4x8
- Pompki + kg 4x8
- Wioslowanie hantla jednoracz 4x8
- Unoszenie hantli bokiem 3x10
- Uginanie z hantlami supinacja 3x10
- Francuz 3x10

Trening wcześniej wrzucony w innym temacie i okazał się dobry , ale czy na LC też czy może za dużo tego ?

Aaa... Zanim przeszedłem na LC jadłem - 3331 kcal / 221 bialka z tego 180 samo zwierzęce / 353 węgli / 114 tłuszcze .
Makro czerpię z samych pełnowartościowych produktów z wyższej półki wiec śmieci w tym nie ma.
Suplementacja jaką stosuję to : Monohydrant kreatyny/ Beta-Alanina / Multiwitamina + Chelaty / Witamina D + K / Omega 3 / ZMA / WPC .

Nie wiem jakie info.jeszcze mogę podać ale mam nadzieję że ktoś wyrazi opinię jak to LC fajnie ogarnąć .

Odpowiedzi nagradzam.

Pozdro !


Zmieniony przez - M12345 w dniu 2020-01-13 18:03:47
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6711 Napisanych postów 76160 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637553
Jakie nagrody będą ?
Wypełnij ankietę

Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna/kobieta
Wiek : 38
Waga : 86
Wzrost : 176
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 90
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 42
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, w DNT aero/HIIT
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : nietolerancja laktozy
Stan zdrowia : nadciśnienie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : CLA
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie podnoszą ciśnienia
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Czytaj więcej na https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3949 Napisanych postów 63945 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 683556
Każde rozwiązanie żywieniowe będzie dobre. Kwestia tego żeby się trzymać jego założeń. Low carb nie wyróżnia się tutaj niczym nadzwyczajnym. Na pewno nie pozwoli na tzw. szybką redukcję, o której wspominasz. Kształtowanie sylwetki wymaga od nas czasu i cierpliwości. Na szybko nikt nic jeszcze nie osiągnął.

Oczywiście możesz spróbować takiego rozwiązania żywieniowego. Nie jesteśmy jednak w stanie odnieść się do rozkładu składników odżywczych, ponieważ nic o Tobie nie wiemy. Wypełnij ankietę działu:

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 60 dni Na forum 65 dni Przeczytanych tematów 89
Cel : Redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 26
Waga : 84
Wzrost : 180
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 18-20
Aktywność w ciągu dnia : Prac
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW
Odżywianie : Dieta Low Carb
Cel : Niewielka Redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : Dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8498 Napisanych postów 9195 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 236218
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13068 Napisanych postów 12771 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 322946
tego białka może nie przesadnie za dużo, ale nie musisz jeść aż tyle - 160g Ci wystarczy
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 658 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9266
Białka dużo za dużo a nawet masakrycznie dużo jeśli to jest głownie zwierzęce. Tylko utrudni Ci redukcję i zapcha przewód pokarmowy. Z kolei tłuszczu tyle co nic. Wystarczy 1.5 g białka, węgli maksymalnie 100 g a tłuszczu tyle, żeby był minimalny ujemny bilans albo nawet i 0.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 60 dni Na forum 65 dni Przeczytanych tematów 89
Poważnie za dużo tego bialka ? Myślałem że powinienem trzymać 2G/Kg zwierzęcego ,tym bardziej na redu...
Okej niżej dieta :

1 :
- Ryż 50 G
- Polędwiczki z piersi kurczaka 200 G
- Jajka 2,5 sztuk

2 :
- Ryż 50 G
- Polędwiczki z piersi kurczaka 200 G
- Jajka 2,5 sztuk

3 :
- WPC 25 G
- Jogurt grecki tolonis 400 G
- Orzechy włoskie 20 G

4 :
- Twaróg 250 G

Wartości takie jak podane w pierszym poscie.

Skoro białka mam za dużo to myślałem żeby wywalić całkiem jogurt i wpc . Wtedy maialbym jakoś 160 bialka. Oraz dodać 50 ml olivy + kolejne 20 G orzechów . Dawał by mi to wartość : 165 białko / 80 węgli / 150 tłuszczy .

Lepiej ?


Zmieniony przez - M12345 w dniu 2020-01-14 16:24:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6711 Napisanych postów 76160 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637553
Nie ma za dużo . Jeżeli będziesz się dobrze czuć to tak zostaw .
Białko jest ważnym składnikiem pokarmowym, a regularna aktywność fizyczna powoduje, że organizm potrzebuje go więcej niż w stanie niskiej aktywności. Zapotrzebowanie na proteiny wśród sportowców dyscyplin siłowych i szybkościowych nie przekracza jednak raczej 2 – 2,2g na kg masy (lub 3,1g na kg beztłuszczowej masy ciała w stanie deficytu energetycznego), dlatego też nie ma co wierzyć, iż zwłaszcza osoby trenujące rekreacyjnie potrzebują więcej. Jednak 1,5 g na deficycie to będzie zdecydowanie za mało.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 60 dni Na forum 65 dni Przeczytanych tematów 89
Własnie chodzi o to że czuję się okej przy takiej ilości ,wiec zmienił bym to trochę. Poniżej wklejam (mam nadzieje) już finalną dietę :)

1 :
- Ryż 50 G
- Pieś 200 G
- 2,5 jajek
- 20 ml oliwy

2 :
- Ryż 50 G
- Pieś 200 G
- 2,5 jajek

3 :
- Jogurt 400 G
- Orzechy 30 G

4 :
- Twaróg 250 G
- Oliva 25 ml

B - 200 ( 184 zwierzece )
W - 94
T - 177
K - 2756
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8498 Napisanych postów 9195 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 236218
Smialo możesz zostawić taką ilość bialka ( na redukcji zwiększona podaż bialka jest zalecana )


dietę daj według instrukcji podawanych wyzej . Dla przypomnienia kolejny raz link


http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny.

Fruzelina