SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kto mi ułoży plan?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 843

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć, jestem początkujący w tematach kulturystyka itp. chciałbym się wziąć za siebie tzn. nabrać siły i wyrzeźbić ciało, mam 14 lat. Mam problem z ułożeniem planu treningowego, nie wiem jak go ułożyć! Chciałbym żebyście ułożyli mi plan treningowy z wykorzystaniem ćwiczeń zawartych na tej stronie: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ z wykorzystaniem sztangielek (ponieważ posiadam tylko sztangielki) oraz klasyczne jakieś ćwiczenia tzn. pompki, brzuszki itd. po ile serii i powtórzeń itd. Bardzo mi zależy na tym planie a sam go nie ułożę bo nie wiem jak! Byłbym bardzo wdzięczny

PS: Mam do wykorzystania 160zł, czy polecilibyście mi jakiś sprzęt do ćwiczeń odpowiedni dla 14-latka? (prócz sztangielek, bo już mam).
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 21399 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 141202
Drązek do podciągania, zdecydowanie.

Na twoim miejscu zapisałbym się na jakieś SW, dobrze cię to rozwinie lub na jakiś inny sport do klubu np. zespołowy gdzie pod okiem trenera nie zrobisz sobie krzywdy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 101 Napisanych postów 7934 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 220001
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie nie i jeszcze raz NIE! Nie chcę wysłuchiwać tego że ćwiczenia mi zaszkodzą bądź zahamują wzrost, pie*dole to!!! Chcę ćwiczyć nie zważając na nic, proszę o pomoc z tym planem treningowym, na prawdę mi zależy! Przedstawię wam mój poprzedni plan treningowy, z którego korzystałem tylko ze 3 dni bo nie wiedziałem czy jest dobry, jedni mówili że za dużo powtórzeń, drudzy że za dużo nogi ćwiczę a inni że w ogóle nie robię odpoczynków więc się pogubiłem i zwracam się o pomoc na tym porządnym forum. Przedstawiam wam mój poprzedni plan treningowy (wszystkie ćwiczenia są z tego Atlasu który podałem wyżej):
Poniedziałek (Biceps,Triceps,Barki)
-Wyciskanie sztangielek (3x seria po 30)
-Wyciskanie sztangielek uchwyt młotkowy (3x seria po 30)
-Wyciskanie sztangielek w siadzie (3x seria po 30)
-Uginanie nadgarstków podchwytem (3x seria po 30)
-Uginanie nadgarstków nadchwytem (3x seria po 30)
Wtorek (Klata,Nogi)
-Pompki (3x seria po 30)
-Brzuszki (3x seria po 50)
-Skłony boczne (3x seria po 30)
-Przysiady ze sztangielkami (3x seria po 30)
-Przysiady wykroczne (3x seria po 30)
Środa (Plecy,Kaptur)
-Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami (3x seria po 30)
-Wyciskanie sztangielek do góry (3x seria po 30)
-Podciąganie sztangielek w opadzie (3x seria po 30)
-Wzniosy barków (3x seria po 30)
Czwartek (To samo co we wtorek)
Piątek (To samo co w poniedziałek)
Sobota (To samo co w środę)
Niedziela (ODPOCZYNEK)

CO o tym sądzicie? Dacie mi jakieś rady lub wskazówki? Ile powtórzeń, co zmienić, co ile robić odpoczynek, proszę zależy mi na tym! Jeszcze tutaj taki formularz wypełniłem:

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 14 lat

Waga : 50 KG.

Wzrost : 1.70

Cel treningowy : Wyrzeźbić ciało, nabrać siły.

Staż treningowy na siłowni : 2 miesiące

Uprawiane inne sporty : BRAK

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : sztangielki

Dieta : BRAK

Przeciwskazania medyczne : -

Zażywane suplementy : NIE UŻYWAM

Ostatnio przerabiany plan: Wyżej podany.

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): -
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 101 Napisanych postów 7934 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 220001
dział "Trening w domowych warunkach"

Z taką arogancją, nie oczekuj odpowiedniej pomocy.

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3157 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31017
Plan zly. Moja rada, zapomnij narazie o silowni. Moja wskazowka, zacznij duzo czytac na jej temat.

"Cudze mięśnie zawsze wydają się większe"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Ale co jest w tym planie złego? PS: Ja ćwiczę tylko w domu a nie na siłowni do tego hantlem wagi butelki oranżady... :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 174401
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening CKD

Następny temat

Mięśnie Brzucha

Wheya