SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kto mi ułoży plan

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 536

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 124
Witam chciałbym piszę tu z prośbą o ułożenie mi tygodniowego planu ćwiczeń.
Posiadam ławeczkie treningową z obciążeniem 100 kg ,drążek do podciągania,

Proszę o rady jak zacząć
Moja waga 65 kg
Wiek 16
Trening domatora już ćwiczę od 1 roku ..
Głównie chodzi mi o ćwiczenia na partie górne ,nogi i brzuszki nie bo na to mam już swój plan.

Czekam i pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 65

Wzrost: 185

Cel treningowy: Chce dobrze wyglądać i miećsiłe w rekach

Staż treningowy na słowni: nic

Uprawiane inne sporty: nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka sztanga 100 kg i drążek do podciągania

Dieta: Nie korzystam.

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 182 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3785
"Chce dobrze wyglądać i miećsiłe w rekach " - najpierw należałoby wykazać się odrobiną zainteresowania i przejrzeć tematy podwieszone. Ułatwię Ci to:
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html
http://www.sfd.pl/SPIS_TEMATÓW_TRENING-t401012.html

A tak przy okazji to nikt Ci tu planu nie złoży od zera. Zaproponuj coś sam i czekaj na opinie. Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
Sebi16

przeczytaj uwaznie wszystkie moje posty,ktore znajdziesz w tematach(patrz link):

http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny_:_-t742268.html

plan dla Ciebie znajdziesz dokladnie opisany w linku nr 2 .

NIE UKLADAJ SAM PLANOW!
NIE WPROWADZAJ KOREKT!
ROB DOKLADNIE TAK,JAK JEST ROZPISANE.

Cel treningowy : Chce dobrze wyglądać i miećsiłe w rekach

dluuuga droga przd Toba.

"Głównie chodzi mi o ćwiczenia na partie górne ,nogi i brzuszki nie bo na to mam już swój plan."

jasne,a swistak dalej siedzi i zawija.

PODSTAWA TWOJEGO TRENOWANIA BEDZIE WZMOCNIENIE NOG ORAZ PLECOW.
nie dosc,ze przyda ci sie to na cale zycie,to jest PODSTAWA SILY I MASYWNEJ SYLWETKI.

acha,jeszcze jedno-najwazniejsze!

ZACZNIJ JESC!!!

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-09-13 00:10:13

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 124
Co do jedzenia jem bardzo dużo !! dużo dużo i nici przytycia tych nawet 5kg ;/
Co do nóg i brzucha oraz pleców jak mówię mam drążek na którym ćwiczę podciąganie w seriach .Mam przećwiczony trening domatora od kilka miesięcy a w tym są ćwiczenia na nogi i plecy .
Dziękuje oćwiczycie za wszelkie rady od was .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase a trening pływacki

Następny temat

Proszę o pomoc.

nutlove nowy