SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kreatyna dla początkującego

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1685

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

19

Waga

68

Wzrost

180

Staż treningowy

2 miesiące

Obwód pasa

86

Obwód klatki piersiowej

108

Obwód uda

52

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

siatkówka (raz w tygodniu)

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

dobry

Możliwosci finansowe

150 zł
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 31 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 237
Witam,
Mam 19 lat, 180 cm wzrostu i 68 kg wagi. Trenuję w domu od dwóch miesięcy. Zależy ma na zbudowaniu przede wszystkim siły.
Będąc w sklepie z suplementami, sprzedawca polecił mi kreatynę zaznaczając że jeśli na siłę to tylko kreatyna. Czytałem jednak że nie jest ona zalecana początkującym. Proszę o radę co zrobić - zdecydować się czy na razie sobie ją odpuścić?
Czy może też radzilibyście aby przybrać 10-15 kg na wadze, a dopiero później robić siłę?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1601
odpusć ogarnij sobie zdrowe odzywianie i podstawowe tematy dla juniora nie trzeba przybierac na wadze by robic trening na siłę jednak na twoim miejscu robiłbym mase
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 31 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 237