SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kortyzol jako Anabolik

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1024

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 67 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 314
Witam, dowiedziałem się od pewnej bardzo doświadczonej i znanej w swiecie sportu osoby ze odpowiednie uzycie kortyzolu syntetycznego jest kluczem w przełamaniu bariery rozwoju ,otoz wiyjasnij to tak ,ze im dluzej trenujemy tym mniejszy wyzut kortyzolu który jest kluczem do adaptacji,czesto tez wyczerpanie nadnerczy uniemozliwia taki wyrzut, w skrocie bez podniesionego okolotreningowego poziomu kortyzolu nie nastapi adaptacja a wiec przyrost sily i masy, wiewazne jak trenujemy czy się odżywiamy, to jest wlasnie zastoj,przetrenowanie itp. i zmienianie treningu na pewnym etapie tez nic nie pomoze,,sterydy pchaja co prawda na sile ale tez do czasu a po odstawieniu większość spada, ,pamiętacie jak idzie sila i masa gdy zaczynamy trenować, to wlasnie ogromny stres i wyrzut kortyzolu jest za to odpowiedzialny,po latach trening już nie stresuje organizmu lub mamy wypalone nadnercza, i wlasnie wtedy jest idealna pora na male dawki okolotreningowe syntetycznego kortyzolu tak aby każdy trening był dla ciala tym pierwszym.
cholera brzmi dziwnie , co o tym sadzicie.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 255 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12535
HYDROKORTYZON ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1413 Napisanych postów 5801 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 71516
Oge powiedziec tyle ze kortyzol strasznie mnie pompowal na treningu. 2-3 serie i problem byl z dalszym treningiem. Z tym ze ja to bralem zamiast gh ktore bylo wyebka z 8 lat temu. Wiecej do tematu nie wniose.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3120 Napisanych postów 4117 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 172678
BigMen
Oge powiedziec tyle ze kortyzol strasznie mnie pompowal na treningu. 2-3 serie i problem byl z dalszym treningiem. Z tym ze ja to bralem zamiast gh ktore bylo wyebka z 8 lat temu. Wiecej do tematu nie wniose.


Dokładnie kilka lat temu kiedy jeszcze ludzie nie mieli takiej wiedzy jak teraz czesto sie spotykało wałowany hormon a ze gh i kortyzol przez pierwsze dni daja niemal takie same efekty to był to bardzo popularny srodek do tego tupy zagrań i musialo troche czasu minac zanim wbijajcy niby hgh zrobil badania i mial wszystko czarno na białym na papierze.
Lepsza pompa na treningach bo wiadomo wzrasta liczba erytrocytów i co z tym idzie hemoglobiny, kilka dni retencji niczym jak na hgh gdyz zatrzymuje sól w organizmie, wysokie cisnienie, a po ustapieniu tych objawów jakis czas mozemy zbic kilka kg najperw wody zwykle z dolnych konczyn czy ramion ale po jakims czasie fat odklada sie w okolicach brzuchu wiec od tego momentu juz kazdy kumaty wiedzial o co chodzi.
Tez na wałka sie nadzialem i miesiac na nim lecialem. Słynne grey topy a niech je szlag!!!





Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2017-02-22 09:07:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 67 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 314
no wlasnie czy zatem branie kortyzolu w okresie okolotreningowym da takie niesamowite efekty ? pod jakimi nazwami jest w aptekach kortyzol? czy encorton to syntetyczny odpowiednik kortyzolu? moze ktos jeszcze kumaty sie wypowie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 255 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12535
ENCORTON to lek sterydyowy . predzej hydrokortyzon
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 67 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 314
a to nie to samo ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 255 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12535
wlasnie nie ..encorton jak i hydrokortyzom mam przepisywany na recepte i troszke wiem o tym . ogolnie od 1 jak i 2 spuchniesz jak swinia zalezy tez od dawki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1510 Napisanych postów 2732 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 62878
Pol roku przyjmowalem kortyzol zamiast GH i zeobilem forme zycia. Moze cos w tym jest. Dodam ze przyjmowalem z rana a nie okolotreningowo. Jesli chodiz o fat to nigdy nie zszedlem tak nisko z pasem jak wtedy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 67 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 314
a ile kosztuje ten hydrokortyzon w aptece? i czy masc bez recepty z hydrokortyzonem cos da?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 67 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 314
maraianzulek to czemu nie przyjmujesz tego dalej jak tak dobrze ci szlo na tym?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Białaczka a sterydy proszę o wypowiedz ważny temat

Następny temat

Przygotowanie do walki