SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwszy poważny anabolik

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2857

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 77
Witam,
Mam 20 lat, ćwiczę od grubo ponad 2, może nawet 3 lat z krótkimi przerwami. Mój problem polega na tym, że pomimo bardzo dokładnych diet i suplementów ciągle i niezmiennie ważę 65kg. Rosnę lekko (choć nieznacznie) w siłę w miarę stażu na siłce, ale ciągle wyglądam w najlepszym wypadku "średnio" jak na czas jaki poświęcam na ćwiczenia. Obecnie jestem 3 miesiące bez ćwiczeń i zamierzam zacząć już z jakimś dopalaczem.
Nie znam się za dobrze na anabolikach, wiem tyle ile udało mi się dowiedzieć od ludzi z siłki. Proszę o pomoc w wyborze czegoś odpowiedniego, bo nie chcę brać czegoś typu "kumpel kumpla brał i patrz jaki duży".
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 6275 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 37332
Jak ktos nie wazy 100 kilo, to mu gainry gowno sa potrzebne, zeby utrzymac bilans, i tak wtedy lepiej tuna+cola To tylko uczenie sie zlych nawykow dietetycznych, na samym poczatku trzeba nauczyc sie ze jedzenie co 3h jest naturalne, a nie ze trzeba pic jakies napoje z kolorywch puszeczek, ktorym glownym skladnikiem jest maltodextroza...Ryz wychodzi taniej, lepiej i zdrowiej.

Zmieniony przez - Scorpio93 w dniu 2008-11-27 19:36:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1673 Napisanych postów 3700 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 39216