SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Klatka max

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1805

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 513
witam chciałbym aby ktoś pomógł mi dobrać takie ćwiczenia które rozwiną bardziej mięsnie górne klatki :)
bardzo dziekuje

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Marcin4_ I.H.S. TEAM
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 3745 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13799
Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce głową w górę z supinacją.
Podobnie rozpiętki dobrze też jest robić je na bramie wykorzystując pełny zakres ruchu.
Możesz też wprowadzić wyciskanie głową w dół.

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3403 Napisanych postów 43196 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 331725
Pytanie chyba powinno powędrować do działu dla początkujących-poza tym są specjalne tematy dla poj. pytań.


Na góre:

Wszelkie wyciskania i kombinacje na skosie szt/hantli
Gilotyna
Brama high/high
wyc. mlotkowy poziom

...
Chociaż postawienie skosu jako cw. glowne już powinno zrobic swoje

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 513
ok dzieki wielkie, a tak żeby ułożyć plan na klatke to jakie proponujecie ćwiczenia po koleji tak żeby spompować klatke :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3299
siema, ja polecam na srodek gornej klatki rozpietki od polowy na skosie +
proponuje ci cos takiego
wyciskanie sztangi skos+ i na zmiane co tyg z plaska
wyciskanie hantli na plaskiej i na zmiane co tyg z skosem+
rozpietki od polowy np 4 serie to zaczynasz od skosu (60,45,30,0stopni), ale jak priorytet gora klatki to zostaw 1 cwiczenie jako sztanga na skosie dodatnim tak z 30stopni.

pozdrawiam

Odpal, odleć jak najdalej... ;)

www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 513
a tak żeby ułożyć plan jakieś 4-5 ćwiczeń na klatke to jak by to wyglądało ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3299
4-5 cwiczen na klate to zaduzo, 3 starcza ;)
powiedz mi jaki masz staz ?

Odpal, odleć jak najdalej... ;)

www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 513
jak by tak wszystko do kupy zebrać to dwa lata na stówe nawet ponad taki mały staz, ale cwicze non stop:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3403 Napisanych postów 43196 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 331725
Selby-wypełnij ankiete,poprzedni trening klatki itp.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3299
Pierdyknij tak
sztanga skos do góry +30stopni 4(5)x6-8
wyciskanie hantli na plaskiej lawce 4x8-10
rozpietki (od połowy na 4 skosach zaczynasz od najwyzszego 60, tj, 1 seria na skosie 60stopni potem minuta przerwy ~~ i robisz na 45 stopni). 4 serie 4 skosy ;) 4x10-12
i bedzie ok, klatka napewno sie zmasuje ale nie zapominaj o diecie to najwazniejsze i sen, a trening to dopelnienie.

Zyj zdrowo i rosnij pozdro

Zmieniony przez - bykuhaha w dniu 2010-10-09 17:08:48

Odpal, odleć jak najdalej... ;)

www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 513
Płeć :Mężczyzna

Wiek :19 l

Waga :98 kg

Wzrost :196 cm

Cel treningowy :masa, siła

Staż treningowy na siłowni :2 lata

Uprawiane inne sporty : koszykówka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :tak

Dieta :czasami, szczególnie na cyklach odżywkowych

Przeciwskazania medyczne :żadnych

Zażywane suplementy : aktualnie tribulon trec 60 caps



Mój aktualny trening na klatke to:
-wyciskanie leżac 5x5 ostatnia seria 80 kg
-wyciskanie sztangielek 3x10
-przenoszenie hantla wzdłuż tułowia 2x10
-rozpiętki 3x12
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Blog ''metamorfoza 2010/2011 by buildmass''

Następny temat

plan. slaby odcinek ledzwiowy.prosze o pomoc

;