SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Łączenie partii mięśniowych

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 248

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez rion10 z działu Plany treningowe.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 46 Wiek 34 lat Na forum 144 dni Przeczytanych tematów 304
Panowie jakie partie łączyć razem
4 dni treningowe w tygodniu

Z czym łączyć jakie partie ?
Nogi
Klata
Plecy
Barki

Tric
Bic
Brzuch

„Nie wydawaj wyroku, zanim nie wysłuchasz przeciwnej strony”.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6537 Napisanych postów 62343 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 778133

Trudno doradzić jakieś konkretne usytuowanie partii mięśniowych skoro nie za wiele o sobie napisałeś, a to daje jakiś punkt odniesienia.

Podziałów jest niezliczona ilość i co chwilę ktoś wymyśla coś nowego więc sytuacja się zmienia, ale wszystko zależy jak chcesz trenować te 4 dni w tygodniu i z jaką częstotliwością partie mięśniowe.

Jeśli partia ma być trenowana częściej niż raz w tygodniu to doskonale się sprawdzają podziały typu push/pull, góra/dół, przód/tył. Dobre podziały, ale każdy z nich ma jakieś ułomności i nie nada się dla każdego bo jednak trzeba świadomie dobierać objętość treningową dla poszczególnych grup mięśniowych.

Natomiast jeśli partia ma być trenowana raz w tygodniu to możliwości jest sporo ale polecam spróbować takiego:

Dzień 1 nogi
Dzień 2 klatka piersiowa z bicepsem
Dzień 3 wolne
Dzień 4 grzbiet
Dzień 5 barki z tricepsem
Dzień 6 wolne
Dzień 7 wolne

Oczywiście to tylko jedna z całej masy możliwości, ale promuje najcięższe solo treningi największych partii. Dodać należy jeszcze brzuch/rdzeń.




Zmieniony przez - rion10 w dniu 2024-04-22 11:55:47

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 459 Napisanych postów 945 Wiek 34 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11403
Ja to bym na to patrzył zupełnie inaczej bo nogi 50% ciała w 1 dzień to makabra a cała reszta w pozostałe 3 dni chyba że martwy podpinasz pod plecy to wtedy ok. Wtedy zrobiłbym
1.plecy
2.klata brzuch
3.wolne
4.nogi
5.barki,biceps,triceps
6.wolne
7.wolne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33222 Napisanych postów 23306 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 278376
akieta bo nic o tobie nie wiadomo jak choćby nawet nie wiadomo jaki staż , jak wygladasz , jakie warunki i predyspozycje
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12105 Napisanych postów 160572 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234993
w sumie taki schemat mozna dowoli ukladac, w zaleznosci od tego na czym nam konkretnie zalezy.
Zasadajest prosta i mniejszy staz treningowy tym wiecej grup mięsniowych trenujemy na treningu. Jak jestes juz zaawansowanym zawodnikiem, to mozna wykonywac kazda grupe na treningu osobno. Jak dopiero zaczynasz treningi silowe, to trenuj FBW lub klasyczny PUSH PULL, aby czesciej stymulowac miesnie do wzrotu z mniejsza objetoscią. Taka regula zawsze sie sprawdza, prosta, ale dziala w kazdym przypadku.

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6292 Napisanych postów 76155 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 755538
Możliwości połączenia różnych partii mięśniowych jest dość dużo. Kwestia przede wszystkim dla kogo ten plan treningowy ma być układamy. Dobrze zostało zasugerowane w wypowiedzi powyżej, że podstawą ku temu jest dokładne wypełnienie formularza ankiety działu. Wtedy można doradzić coś więcej.

Osobiście, dla siebie, bym ułożył trening full body workout trzy razy w tygodniu, a jeden dzień bym przeznaczył na rolowanie, rozciąganie mięśni, co według mnie jest podstawą. Jak więc widzisz, każdy ma inne potrzeby.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Push Pull - ocena

Następny temat

Budowa masy mięśniowej - efekty

forma lato