SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki stack do mono?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2309

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1793
Witam chce sie dowiedziec jaki stack przedtreningowy polecacie brac do monohydratu. Chodzi mi o coś co bedzie dawało naprawde duzo energii i wielką pompe :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2209 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11508
Nanovapor jest wegług mnie najlepszym stakiem przed treningowym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2558 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14622
Z kreatyną czy bez?

Jak z kreatyną to np. Nitro Energizer
Jak nie to NO-Xplode (chociaż tu jest troszkę kreatyny ale naprawdę mało), Aer02, AAKG.

Jest z czego wybierać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1793
Moze byc z kreatuna albo bez bo i tak dodaje do tego mono. Podobno NOX pump Doriana mocno kopie. Stwierdziłem tak po przeczytaniu kilku tematów na forum ale chodzi mi o coś do 150 zł.
Więc No explode bedzie dobry ? Moze jest jeszcecoś lepszego ???


Ma byc przedewszystkim pompa i checi do treningu ta moc zebym go poczuł ... no wiecie :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7281 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79786
bez kreatyny White Flood, Plasmajet, mixy typu kofeina, aakg, tyrozyna etc
z kretka Nox Pump, Xtreme Stack, Nitrobolon Energizer etc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1793
No ok ale które najlepszy pod tym wzgledem co napisałem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7281 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79786
bez kretyny plasmajet
z nox pump
dla mnie
nie znaczy ze dla ciebie to beda rowniez najlepsze suplementy
sprawdz to sie przekonasz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 689 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11502
z kreatyna
Shock Therapy - Universala
No-Xplode - BSN

Shock nieco doroższy, ale w/g mnie gorszy, w tej chwili do mono biore No-Xplode, zdecydowanie lepiej działa, fajnie pobudza i dobrze pompuje, a jak masz więcej kasy i zależy Ci na super pompe to dołóż Nitric - BSNa dosłownie rozsadza mięśnie!!!

Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 955
NO-Xplode !!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 122 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
nano vapor, no-xplode, massacra te trzy w sumie rożniące się dość znacznie pozycje moga być przedmiotem twojej uwagi- a wybór w zależności od dokładniejszych celow, choć b. dobrym byłby również no shotgun
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1793
Powiedzmy ze brał będe no-xplode tylko w dni treningowe przed treningiem to ile gramów musze wziącs na jedną dawke?? Nie wiem jakie opakowanie kupic zeby mi starczyło ...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy opłaca sie sprowadzic Mega massa 4000 z USA

Whey vit