SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak spalać tłuszcz a jednocześnie budować masę mięśniową?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

Ilość wyświetleń tematu: 2023

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1034
Chciałbym zgubić trochę tłuszczu z okolic brzucha i ud a jednocześnie budować tkankę mięśniową. Od 2 miesięcy regularnie biegam zaczynając od 10 minut dziennie a w tej chwili jest to 40 minut 6 razy w tygodniu. Na siłownię chodzę od miesiąca.Od 2 tygodni dieta 200g białka, 70 tłuszczy, 200 węgli. Jak na razie wszystko jest ok. Schudłem ok 5kg przez 2 miesiące. proszę o ocenę i rady.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 27

Waga: 90

Wzrost: 182

Obwód klatki: 108

Obwód ramienia: 37

Obwód talii: 98

Obwód uda: 65

Obwód łydki: 45

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 30%

Aktywność w ciągu dnia: lekka praca

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: kulturystyka, bieganie

Odżywianie: kiedyś: dużo,wszystko i nieregularnie
teraz: 5 razy dziennie, dużo sera, chudego mięsa, ryż, kasza. woda niegazowana


Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: nie ma

Stan zdrowia: dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: kulturystyka 5x60 minut
bieganie 6x40


Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: l-karnityna 500 forte plus olimp, hmb olimp, whey protein
complex olimp


Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: narazie nie

Stosowane wcześniej diety: kiedyś dieta szwedzka

pulek27

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 4616 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53303
Trenujesz na siłowni od miesiąca i masz 5 sesji po 60 minut w tyg.?

3 sesje po 40 minut, priorytet to technika i stopniowa progresja ciężaru.

Do tego aeroby 3-4 x po 30-40 minut w dni nietreningowe.

Co myślisz o takiej aktywności? ja bym tak sugerował.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1034
Na siłowni co dzień robię inną partię mięśni tzn.pon-klatka, wt.-biceps, śr.-triceps, czw.-plecy, pt.-barki wszystko 3 ćwiczenia po 4 serie 10 powtórzeń. i zawsze 1-2 ćwiczeń na brzuch,nogi przedramię. Co ty na to? I dlaczego miałbym zmniejszyć intensywność biegów?

pulek27

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ellis ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 4616 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53303
Trening siłowy całkowicie do wymiany. 3 x tyg., 1-2 dni przerwy między sesjami, 1-2 ćwiczenia na każdą partię po 1 serii, 8-12 powtórzeń. Podstawowe ćwiczenia wielostawowe, 1-2 serie rozgerzewki przy ćwiczeniach na nogi, plecy, klatkę. Priorytet technika i progresja ciężaru.

To co teraz robisz jest dobre dla zawodowców na dopingu. Więcej nie znaczy lepiej. Przemyśl to
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaja- w jakiej postaci?

Następny temat

hej, co sądzicie o systemie SLIM FIGURA ?

nutloveb