SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

JESTEM NOWY PROSZE O POMOC

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 886

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 412
witam czy mogł by ktos pomoc w ułozeniu diety na mase. mam 21 lat 63 kg waga 180cm wzrost,ogolnie jestem po szkole gastronomicznej i lubie urozmaicac sobie jakies dania. ogolnie ciezko mi dobrac jakad diete z forum poniewaz wstaje o godzinie 10 jem sniadanie i około 12/13 wybieram sie na siłownie gdyz pozniej czas mi na to nie pozwala.....ogolnie na diete jetsem w stanie poswiecic regularny czas,staz na siłowni 4 lata ogolnie ale teraz z przerwa roczna,cwicze juz od 3 miesiecy mam zakupione odzywki takie jak CREATINE MULTIPOWER 500g,glutamine 1400 olimp,gainerator olimp.prosze o pomoc z góry dziekuje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 737
5-6 posiłków dziennie.
Unikaj cukrów prostych tj. coli, oranżad, chipsów, słodyczy, jasnego pieczywa.
Niestety nie ułożę Ci diety, ale mogę Ci dać wskazówkę jakie wartości odżywcze powinieneś spożywać:
2-3 g białka na kg masy
4-6 g węglowodanów na kg masy
1-2 g tłuszczy na kg masy
Jeśli chcesz rosnąć Twoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne powinno być na +

Przeczytaj jeszcze :
https://www.sfd.pl/Dieta_na_masę__dodatkowe_kg_dla_wszystkich_potrzebujących!-t240536.html

Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu, czas i tak upłynie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący