SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Duża redukcja, odliczanie od 100kg w dół, 6miesiecy str.39

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 38473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 65575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 188925
niezle ci idzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 714 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7830
Obli, no tego to się nie spodziewałam

Czy mam się trzymać dawnego rozkładu?
Czy mam się przejmować brakiem okresu pod kątem dietetycznym - nie wiem, więcej tłuszczu czy coś - nie znam się, nie wiem czy dieta wpływa na okres.

Sprawdziłam swoje BMI i okazało się, że jestem za niska.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 65575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 188925
nie pytaj, nie ma wypisek nic wiecej nie powiem, ostatnio nie cwiczylas jak piszez wiec, tez tu trzeba poprawic. Masz czas to wejdz w rytm i sie zobaczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 714 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7830
obliques
nie pytaj, nie ma wypisek nic wiecej nie powiem, ostatnio nie cwiczylas jak piszez wiec, tez tu trzeba poprawic. Masz czas to wejdz w rytm i sie zobaczy


ok, jasne

Sprawdziłam swoje BMI i okazało się, że jestem za niska.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 714 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7830
Miski wczorajsza + dzisiejsza, dzisiaj owsianka po treningu na kolację, żeby nie było.

Trening wypiszę ręcznie, przepraszam, nie mam siły robić tabelek. Padam na pysk, 2 m-ce nie byłam na siłce, ciężko mi było robić nawet to co kiedyś z palcem w d... robiłam. Najgorzej z rozpiętkami, mam mega słabe ręce.

Na szczęście Fela cudowna mi pomagała i motywowała :) Trening na rozruszanie: