SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1123

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4026
Śniadanie godz: 5:30
3 jaja - 150g
Szynka wołowa gotownana - 70g
Pieczywo - 65g
Oliwa - 10ml

B- 38
W- 33
T- 28
Kcal: 500

II Posiłek godz. 9:00
Odżywka białkowa

B- 30
W- 2
T- 1
Kcal: 110

III Posiłek godz: 12:30
Pierś z kurczaka - 200g
Warzywa
Pieczywo - 130g

B- 53
W- 62
T- 5
Kcal: 460

IV Posiłek godz: 16
Odżywka białkowa

B- 30
W- 2
T- 1
Kcal: 110

V Posiłek godz: 19:00
Pierś z kurczaka - 200g
Warzywa
Pieczywo - 65g
Oliwa 10ml
B: 50
W: 33
T: 13
Kcal: 440

Trening

VI Posiłek godz. 20:30
Odżywka białkowa

B- 30
W- 2
T- 1
Kcal: 110

VII Posiłek godz: 23
Twaróg chudy - 100g

B: 20g
W: 3
T: 1
Kcal: 100

Razem do kupy:

Białko: 250g
Węglowodany: 137g
Tłuszcze: 50g
Kcal: 1830

To jest dieta którą ułożyłem i jechałem przez tydzień. Dzisiaj obliczyłem wartości i zapotrzebowanie. Wyszło, że potrzebuję 2700 kcal a jem prawie o 1000 mniej. Chyba dlatego spadło prawie 3kg ;) Tutaj pytanie co dorzucić aby zwiększyć kaloryczność w diecie? Jest to dieta low carb ponieważ nie potrzebuję wiecej węgli tak mi sie wydaje chyba, że mnie ktoś oświeci. Białka dużo ale co się nie przyjmie to najwyżej wysram :D Ogólnie to mnie nie goni na kibel.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 265 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11677
Przede wszystkim wypełnij ankietę, bo nie wiadomo nawet ile ważysz.

Kaloryczność tego cuda to istny dramat. 3 kg wrócą z powrotem lada dzień.

Wędliny i pieczywo do wywalenia, chyba że jesteś pewien, że to chleb razowy/pełnoziarnisty jednak i tak trzeba zmniejszyć ilość. Zamiast tego kasza/makaron pełnoziarnisty/ryż brązowy.

W diecie w zasadzie brakuje zdrowych tłuszczy i nimi powinieneś podbić kaloryczność. I dlaczego tak drastycznie uciąłeś węgle? Chyba trochę za wcześniej na to.

Zdecydowanie za dużo wpc. Ono służy jedynie uzupełnieniu diety, a nie jako samodzielne posiłki. Poza tym ogólnie bardzo dużo tego białka w diecie, ale nie wiadomo ile ważysz więc trudno się dokładnie odnieść.

Na początek:
http://www.sfd.pl/REGULAMIN,_OBOWIĄZKOWA_ANKIETA-t523865.html
http://www.sfd.pl/PODSTAWY_UKŁADANIA_DIETY.-t527693.html



Zmieniony przez - dlopper w dniu 2011-05-04 01:14:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4026
Waga 100kg
Wzrost 190cm

Białko jest ponieważ jestem w tym czasie w pracy i nie mam możliwości zjedzenia zwykłego posiłku. Jem pieczywo pełnoziarniste. Nie trawie makaronu czy ryżu na zimno po odstaniu dlatego pieczywo. Wracam o 19 czasami pozniej z pracy dlatego nie mam zbytnio czasu na przygotowanie posiłku. Kurczaka robie na 3 dni porcje i na szybko później wcinam. 2 razy w tygodniu jest łosoś. Tłuszczy jest też troche mało więc co proponujecie dodać i do którego posiłku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4026
Może ktoś doradzi co dodać lub co zmienić? Byłbym bardzo wdzięczny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4026
Wielkie dzięki Sogi już chyba nie wejdą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2132 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23432
wiecej tluszczy przede wszystkim. Zamiast odzywki w V poslku daj normalny, pelnowartosciowy.

"Robiac byle co, stajesz sie byle kim"

Moj dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/_GET_BIG_OR_DIE_TRYIN_by_zinko-t918364.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4026
w V jest normalny :) Odżywka jest gdy jestem w pracy ponieważ nie mam możliwości zjedzenia. Tłuszcze czyli co masz na mysli i do którego posiłku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
tłuszcze to oliwa, lniany, tran, tluste ryby morskie, orzechy wloskie/migdały/laskowe/nerkowce. mają byc wszedzie z wyjątkiem okołotreningowych

Stop wishing start doing

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Własna Dieta- prośba o pomoc

Następny temat

Brakmocy

Fruzelina