SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę a bieganie (długie)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3038

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 605 Napisanych postów 36399 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297123
Jak masz białko to najprościej zmixować np. płatki owsiane + białko + jakieś owoce do smaku np. truskawki itp.

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 117
OzzyMG, nie znam się, ale wydaje mi się, że dodawanie białka do szejka to średni pomysł, bo w samej diecie mam go wiele - braki mam głównie w węglach. Białko wcinam tylko po treningu siłowym, bo mija 1,5h zanim dojadę do domu.

Myślę, że zrobię sobie tydzień próby ostatecznej czy uda mi się dobić w kuchni te brakujące kcal, jeśli nie, to może rzeczywiście dobrym rozwiązaniem będzie gainer.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1717 Napisanych postów 27216 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 516400
Gainer to kiepska jakościowo odżywka, szczególnie biorąc pod uwagę, że jesteś kobietą. Daruj sobie takiego typu produkty. Jesteś w stanie dostarczyć odpowiednią ilość kalorii z adekwatnych źródeł składników odżywczych, aczkolwiek nie musisz w siebie wpychać jedzenia za wszelką cenę, sukcesywnie wprowadzaj zmiany w swoim jadłospisie, zwiększać gramaturę poszczególnych posiłków. Z czasem rozkręcisz metabolizm.