SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na MASE do oceny :)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 866

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

M

Cel

Masa

Waga

66kg

Wzrost

170

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

~20%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca fizyczna 6 razy w tyg

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

siłownia 3 razy w tygodniu SPLIT + aeroby 2 razy w tyg. 30min rowerek
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 283
Oto mój plan treningowy.

PONIEDZIAŁEK
PLECY
1) podciąganie na drążku nachwyt 12/10/8
2) wiosłowanie sztangą podchwyt 12/10/8
3) wiosłowanie hantlą 12/10/8/8
4) unoszenie tułowia z opadu 12/10/8/8 (zalecany ostrożny dobór obciązenia)
BICEPS
1) uginanie ramion ze sztangą (podchwyt) 12/10/8/8
2) uginanie ramion z hantlą chwyt młotkowy 12/10/8/8

ŚRODA
KLATA
1) wyciskanie sztangi na płaskiej ławce 12/10/8/8
2) wyciskanie hantli na ławce skośnej 12/10/8/8
3) rozpiętki na ławce płaskiej 12/10/8/8
TRICEPS
1) prostowanie ramion na wyciągu 12/10/8/8
2) wyciskanie francuskie 12/10/8/8

PIĄTEK
NOGI
1) przysiady ze sztangą 12/10/8/8
2) przysiady wykroczne 12/10/8
3) uginanie nóg na maszynie 12/10/8
4) wspięcia stojąc 4 serie
BARKI
1) wyciskanie sztangi siedząc z klatki12/10/8/8
2) unoszenie bokiem w górę ugiete ręce 12/10/8/8
3) bokiem w góre z opadu 12/10/8/8

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 889 Napisanych postów 11107 Wiek 294 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188565
Białko daj na poziomie 120-140 gram a tłuszcze tak na 90 gram . Ułóż sobie jadłospis na 4 posiłki + np. gainer po treningu :http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ). Co do treningu na początku wystarczy Ci FBWhttp://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html .
Pozdrawiam
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 283
Nie ma mowy o ciemnym pieczywie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 283
Dzięki za konkretną odpowiedź.
To się szanuje !! :D


Zmieniony przez - TenCoZabija w dniu 2016-03-07 19:42:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 295 Napisanych postów 1076 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17704
chleb zytni bez polepszaczy i E bedzie dobry, ale chleb to slabe zrodlo ww. bulke to wywal, jakbys spojrzal na jej sklad to zastanowilbys sie czy to na pewno jedzenie czy odrdzewiacz. w 1 posilku brak bialka, slonecznik zamien na inne zrodlo tluszczu (ta oliwa swietnie sie nada , chyba ze pienieznie wyrabiasz to wal orzeczy wloskie ), w 2 posilku tunczyk do wyrzucenia na twarog lub najlepiej miecho. no i za malo tluszczow, daj co najmniej te 65 g z wliczalnych zrodel.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o ocenę

Następny temat

Dieta do oceny

WPC zestaw