SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny (poprawiona)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1819

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 277 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3563
Witam. Co sądzicie o mojej diecie ??

waga 96 kg
wzrost 194 cm
wiek 17 lat

zapotrzebowanie:
2946,1 kcal

białko - 146g = 584 kcal
tłuszcz - 96g = 864 kcal
węgle - 374g = 1498,1 kcal

cel: zdobycie masy mięsniowej

-Wiem ze jest duzo sera twarogowego i chleba razowego ale bardzo lubie jesc ser z razowcem a zwłaszcza jak jest umieszany z cebulką swierzo zerwaną i smietanką oraz ewentualnie z pietruszką ;]

-ryb nie mam bo nie lubie ich jesc, ale raz na jakis czas zjem

-w posiłku 3 i 4 są jeszcze sałatki ale zapomnialem dopisac

-To jest dieta na jeden z dni tygodnia co jakis czas będę zmienial mięsa, ziemniaki na ryż,

-w posilku nr 1 jeszcze jest 1 tabletka magnezu.

-kaszy gryczanej nie nawidze.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 75 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 414
Za dużo węgla i za mało tłuszczu.

Posiłek 4 masz 3 banany. Za dużo fruktozy. Zostaw sobie 1.
W po-treningowym masz tłuszcze - zamień sobie z czymś innym. Jak już masz jeść tego mintaja to chociaż zjedz porządną porcje która da Ci 20-25g białka.
Dorzuciłbym migdały lub masło orzechowe - naturalne/bio.

Nie powiedziałbym ,że za dużo sera. W zależnośći od grupy krwi , produkty mleczne mogą jak najbardziej pozytywnie wpływać na budowę masy. Mi się podoba chociaż nie użył bym jej bo tłuszcz na brzuchu gwarantowany.
It's only an advice. You'll do what the f*** you want to do!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 277 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3563
"jak chcesz masować to podbij troche kcal
daj 170g białka, tłuszcze możesz obciąć do ~70 i resztę dobij węglami tak żeby bilans wyszedł ci gdzieś +300 i obserwuj wage, jak sie nie ruszy to dokładaj jak za szybko poleci w góre możesz dodać jakieś aero albo odjąć trochę" - mariuszpruszek

to mi napisał więc tak zrobiłem... w poprzedniej miałem 96g tłuszczu 374g węgli i 146 białek

no to jak to ma wreszcie byc ????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3569 Napisanych postów 62023 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 674078
Po co założyłeś drugi temat? Pisz w jednym.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 9947 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52544
Grupa krwi ma się nijak do diety - więc przekonania odnośnie tychże zależności proponuje wsadzić między bajki

Jogurt Danone, puszkowane filety z makreli - do wywalenia.

Zróżnicuj dietę, pomimo tego, że lubisz jeść razowca z twarogiem to nie jest to szczególnie wartościowa opcja i opieranie na niej sporej części jadłospisu, dzień w dzień to nienajlepszy pomysł. Dorzuć świeża tłustą rybę, tłuste mięso, zamiast twarogu jako źródło wapnia w diecie może pojawić się kefir, czy mozzarella.

Warzyw masz zdecydowanie za mało, owoce to nie tylko banan.
Jako źródło tłuszczu śmiało możesz dorzucić np. orzechy, tłuszcz kokosowy, czy masło. I tu się zgodze z kolegą wyżej - tłuszczu mogłoby być więcej, podobnie, jak białka. Kalorycznosc moze byc za niska, ale to juz wyjdzie po drodze.

Nie lepiej Ci zrobic 3-4 porzadne posilki, zamiast to rozpieprzac na 5?

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 75 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 414
Skerx nie zgodzę sie z Toba co do grupy krwi. "Toksyczność pokarmów jest przede wszystkim wynikiem ich niepełnego trawienia. Toksyny, które powstają w jelitach, to uboczny produkt rozkładu nie w pełni wchłoniętego pożywienia. Większość takich źle strawionych produktów to pokarmy niezgodne z grupą krwi – w tym również przetworzone i naszpikowane różnymi substancjami chemicznymi." - zapraszam do lektury.
osobiście nie wyeliminowałbym wszystkich składników ponieważ w późniejszym stadium cyklu nie będzie co modyfikować.Jednakże, docelowo dążyłbym do wyeliminowania toksycznych dla organizmu produktów.

Zgodze sie z kolegą co do warzyw - kiełbaska5 dodaj sobie brokuł, kalafiora, sałaty - unikaj warzyw z rodz strączkowatych.

Rośnij chłopie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 9947 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52544
Skerx nie zgodzę sie z Toba co do grupy krwi.

Masz do tego prawo. Nie znalazlem ani jednego, wiarygodne badania naukowego potwierdzajacego zależność pomiędzy doborem produktów w diecie, a grupą krwi, więc wybacz - ale podtrzymuje swoje

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 277 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3563
Skerx
Grupa krwi ma się nijak do diety - więc przekonania odnośnie tychże zależności proponuje wsadzić między bajki

Jogurt Danone, puszkowane filety z makreli - do wywalenia.

Zróżnicuj dietę, pomimo tego, że lubisz jeść razowca z twarogiem to nie jest to szczególnie wartościowa opcja i opieranie na niej sporej części jadłospisu, dzień w dzień to nienajlepszy pomysł. Dorzuć świeża tłustą rybę, tłuste mięso, zamiast twarogu jako źródło wapnia w diecie może pojawić się kefir, czy mozzarella.

Warzyw masz zdecydowanie za mało, owoce to nie tylko banan.
Jako źródło tłuszczu śmiało możesz dorzucić np. orzechy, tłuszcz kokosowy, czy masło. I tu się zgodze z kolegą wyżej - tłuszczu mogłoby być więcej, podobnie, jak białka. Kalorycznosc moze byc za niska, ale to juz wyjdzie po drodze.

Nie lepiej Ci zrobic 3-4 porzadne posilki, zamiast to rozpieprzac na 5?



A co do kefiru to chętnie ale wg tej str http://dobradieta.pl/tabele.php to kefir ma malutkie ilosci węgli... A mozzarella to ma strasznie duzo tłuszczy...
jak napisalem nad dietą mam różne warzywa tylko nie są tu dopisane ;] W posiłku 3 i 4 są ;]
Co do źródeł tłuszczy to mogę zwiększyc ilosci oliwy (ale tez co jakis czas będę zmienial na orzechy słonecznik itp)

a co do węgli i białka to zmniejszyc czy zostawic?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 9947 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52544
Czemu się tak tłuszczu boisz? Prócz tego, że mozzarella ma sporo tłuszczu jest dużo lepszym źródłem białka i wapnia aniżeli twaróg, który wcale jakością nie powala.

to kefir ma malutkie ilosci węgli

No i? DIeta to nie tylko białko, węglowodany i tłuszcze. Zadbać również należy o spełnienie zapotrzebowania na chociażby witaminy i minerały.

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 277 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3563
i4c
W po-treningowym masz tłuszcze - zamień sobie z czymś innym.


ja tam wlasnie nie mam tłuszczy tam jest tylko ich 8g ;] (po treningowy to 4)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 75 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 414
Skerx, tak tylko dla przykładu
http://www.laurapower.com/Biotype Diets System-JNEM.pdf

Kup sobie to masło orzechowe (naturalne) i będziesz miał tluszcze z głowy skoro nie możesz ich dobrze rozpisać. Masz za mało białka - kup odżywkę białkową. Dokup warzywa , kup kompleks witamin i będzie git
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcja

Następny temat

Proszę o pomoc i porady

Masa