SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Redukcja , Do Sprawdzenia ;]

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1312

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 578
Dostałem diete od trenera a mianowicie wyglada ona tak


7:00
- płatki owsiane 30g na wodzie
- 3 duze jaja kurze
9:30
- makrela wedzona 200g
- kromka chleba razowego
12:00
Puszka tuńczyka w wodzie- wode wylej, dodaj lyzke oliwy z oliwek
14:30
Przedtreningowy
- ryż/ makaron/ kasza 30g
- wolowina/ cielecina/ baranina 250g
-Warzywa
16:00 - 18:00
TRENING
Od razu po treningu jedno sredniej wielkości jabłko
Pol godziny po treningu posiłek potreningowy
18:30
- ryz/ makaron/ kasza 40g
- dorsz/ losos świeży 250g
-Warzywa
21:30
- 20g orzechow wloskich - Białko 50g

Trener mi powiedzial iz moja grupa krwi nie powinna jesc Kurczakow itp. czy to prawda?



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 119 kg

Wzrost: 179 cm

Obwód klatki: 110 cm

Obwód ramienia: 140 cm

Obwód talii: 120 cm

Obwód uda: 37 cm

Obwód łydki: 45 cm

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: .

Aktywność w ciągu dnia: Szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Wf 3 x w Tyg

Odżywianie: Jadłem duzo i byle co , nie lubie nabialu

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: Brak

Stan zdrowia: Alergia

Preferowane formy aktywności fizycznej: 4 x trening siłowy , 3 x areoby

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Thermo Speed Extreme

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Tak

Stosowane wcześniej diety: Nie

Zmieniony przez - Klosiu91 w dniu 2009-09-08 15:29:44
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 49 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47895
Za malo kalorii.
Wylicz zapotrzebowanie, dodaj ww.
poczytaj posty podwieszone !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1606 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10034
o, widze kolega z podobnym problemem co ja ja zaczynalem od 118cm w najszerszym miejscu w pasie przy 177cm wzrostu.
kalorii masz zdecydowanie za malo. dodaj wegle jak radzi bolek1970 i jak spojrzysz w moj temat to nie sugeruj sie tym ile ja jem. jestem na redukcji juz 2 miesiace i startowalem od sporej ilosci wegli, a od wczoraj przycialem z ciekawosci. kazdy jest innym przypadkiem.
jak wyzej, doczytaj i wrzuc wlasna propozycje diety.
trening silowy wystarczy ci 3 razy w tygodniu, nie zaczynaj od splitu jesli taki masz zamiar. po pierwsze musisz miec jeden dzien odpoczynku, o drugie nie wszystko na raz bo padniesz po 2-3tyg, po trzecie zobacz post moralesa o treningach na redukcje, pozdro, bede zagladal

p.s. podaj poprawione wymiary. to, ze z bicem weszla ci jedynka przypadkiem i nie masz 140 tylko 40cm to wiemy, ale z udem np juz cos pomieszales.

Zmieniony przez - WPC_fan w dniu 2009-09-08 15:53:17

Nie krępuj się z tym SOG'iem, no dalej!

http://www.sfd.pl/WPC_fan/Blog/Redukcja-t543349-s22.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 578
Tak tak pomylilem sie

Udo 71
Bic 46

Pytanie do was bo chodza pogloski ze grupa krwi odpowednia dieta ect
czy jesli zamist wolowiny bede jadl tego kurczaka moze byc cos nie tak ?


B: 2,23 T:0,95 W:1,08 Kcal:20,48 / kg masy ciala

Zmieniony przez - Klosiu91 w dniu 2009-09-08 16:20:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1606 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10034
daj normalnie 2-2,2g bialka 1g tluszczu i reszta wegle, nie baw sie az tak szczegolowo. 1g wegli za malo, przy treningu caly tydzien, dodaj.
z grupami krwi to pyerdolenie, nie wierz w to, a wolowine na kurczaka mozna zamienic, pewnie, ale nie na stale. jedz po prostu mieso-na poczatek drob, wolowine, rybki, najlepiej swieze. mozna dawac tez wieprzowine w miare chuda. lapy masz spore, foty jakies wrzuc w miare mozliwosci jak sie nie boisz, ja sie nie balem, zobacz jakie wielki brzuchal powodzenia

Nie krępuj się z tym SOG'iem, no dalej!

http://www.sfd.pl/WPC_fan/Blog/Redukcja-t543349-s22.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 578
ok ok dam fotki jak wroce z silowni , hmm czyli myslisz ze , danie przed treningowe moge zastapic np 250 gram piersi z kurczaka (ma podobne wartosci)?? badz jakims miesem drobiowym ? a co do wegli co bys mi doradzil zeby jeszcze dodac? znam sie na tym nie najlepiej . a i jeszcze jedno w ramach tego ze nie lubie twarogu kupilem dzis Et 12 bialko brac tak jak mi trener poradzil ? 50 g?

Zmieniony przez - Klosiu91 w dniu 2009-09-08 16:30:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1606 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10034
250g to chyba za duzo na raz. ja jadlem 150g okolotreningowo, mysle, ze 200g mozesz jesc. z bialkiem jest podobnie z tym, ze wolowina jest zdrowsza. ostatnio gdzies wyczytalem, ze 450g wolowiny jest 2g kreatyny. nie wiem czy az tyle bo to jakas dupna gazeta byla, ale kreatyna jest i nie tylko.
przynajmniej okolotreningowo musisz miec wiecej wegli-kasza gryczana np czy ryz brazowy. mozna tez jesc inne kasze jak ci ta nie podchodzi, ja ja uwielbiam.
wegle do sniadania tez mozna dodac jak masz potrzebe, ale niekoniecznie natomiast okolotreningowo obowiazkowe, ale wiecej niz 30g. przeczytaj post moralesa o ukladaniu diety, tam masz wszystko.
sprobuj jesc twarog. mozna z roznymi warzywami, doprawiajac na rozne sposoby. ja tez nie lubilem, ale opracowalem sobie juz taka wersje, ze mi smakuje i jem to dzien w dzien
w porcji 50g masz ok40g samego bialka wiec jest ok. ja sam tez jem takie porcje ale tylko zaraz po treningu. o innych porach dnia polecam bialko z pokarmow.
sam uciekam na silke na 17ta, powodzenia i doczytaj koniecznie

i pamietaj o zdrowych tluszczach w kazdym posilku poza tym po silowni, warzywa tez wszedzie poza tym po treningu. przed treningiem tez odradzaja. ja osobiscie jem bo lubie i nie przeszkadza mi to, ale po treningu odpadaja na bank

Zmieniony przez - WPC_fan w dniu 2009-09-08 16:39:47

Nie krępuj się z tym SOG'iem, no dalej!

http://www.sfd.pl/WPC_fan/Blog/Redukcja-t543349-s22.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 30760
Trener Ci ułożył taką dietę? To mnie utwierdza w przekonaniu, że 'specjaliści' gówna wiedzą

Dodaj więcej węgli w posiłku przed/po treningowym. Węglowodany z innych posiłków poza śniadaniem oraz przed/po treningu możesz wywalić, a raczej skumulować tą ilość na przed i po treningu. Daj ze 2g węgli na kg przy tak dużej aktywności. Poza tym do każdego posiłku poza przed i potreningowym warzywa! Nie tylko 2x dziennie i to jeszcze przed i po treningu...

Pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 578
ok ok thx :] bede pamietal , bede po porstu dokladal do kazdego dania jakies warzywo i przestane je jesc po i przed, a co do brazowego ryzu to ile gram oO z 50 ? wystarczjaco? przed i po?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1606 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10034
jesli wegle tylko w okolotreningowych, a waga prawie 120kg to mysle, ze moglbys i po 100g przed i po zjesc bez problemu pamietajac o odczekaniu odpowiedniego czasu do treningu zeby zwyczajnie sie nie zrzy... bo bedziesz zbyt pelny.
to moja opinia. poczekaj jeszcze na innych. ja bym smialo jadl po calym woreczku 2 razy, ale moze doradza ci cos lepszego
dokladaj warzywa, ale pamietaj tez o tluszczach. zbilansowana dieta to nic trudnego tak na prawde. prosty schemat i wiedza co mozna jesc a co nie wystarczy. wlasnie taki schemat masz w najnowszym temacie moralesa, za niedlugo ogarniesz to i sam sie zdziwisz jakie to latwe

Nie krępuj się z tym SOG'iem, no dalej!

http://www.sfd.pl/WPC_fan/Blog/Redukcja-t543349-s22.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 578
Czytalem wczoraj troche na temat diet + opinie ludzi . Tak jak juz napisalem odstawilem warzywa przed i po treningu , dolozylem kurczaka w porach obiadowych + brazowy ryz w ramach zwiekszenia wegli . Jakos nie dlugo dam zdjecia oraz zaloze swoj wlasny dziennik ! ;] thx wam za pomoc i mam nadzieje ze bede mogl na was liczyc :]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nocna zmiana w pracy :)

Następny temat

Oliwa

WPC zestaw