SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy wystarczy ???

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2081

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2563 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 25637
Czy taki trening brzucha wystarczy przy powtarzaniu go 4 razy w tygodniu na rozwój mięśni brzucha czy może za mało ) . Jakie ćwiczenia odjąć może dodać aby włączyć w trening góre, dół i boki ??? Czy zostać przy treningu 4 razy w tygodniu czy może lepiej ograniczyć do 2 lub 3 ??? Zmniejszyć liczbe serii czy może zwiększyć liczbe powtórzeń na niektóre ćwiczenia, jeśli zwiększyć to na które ???

1. 4 x 50 spięcia brzucha lub 4 x 20 pompki kółkiem
2. 4 x 15 podciąganie nóg do klatki zwisając na drążku
3. 4 x 20 nożyce (na końcu 10s przytrzymania nóg nad ziemią)
4. 2 x 100 pełne brzuszki
5. 4 x 20 uginanie na boki z hantelką
6. 2 x 100 skręty z kijem

Pozdrawiam DeeJaaVuu

"Wszystko co pięknie, rodzi się w bólu"
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 245 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 45617
Zdecydowanie za czesto i za duzo.

Bokser

Bokser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 245 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 45617
Napisz co chcesz osiagnac, jak do tej pory trenowales miesnie brzucha, to Ci pomoge.

Bokser

Zmieniony przez - Bokser w dniu 2002-01-31 23:57:35

Bokser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2563 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 25637
Chce mieć krate na brzuchu i zmniejszyć obwód w pasie o jakieś 8 - 10 cm w ciągu 6 miesięcy !!!

"Wszystko co pięknie, rodzi się w bólu"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 245 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 45617
Nie ma sensu masakrowac miesni brzucha 4 razy w tygodniu. Lepiej wiecej czasu poswiecic na trening aerobowy. Czy przez ostatnie tygodnie trenowales brzuch wedlug tego schematu?
6 miesiecy to bardzo duzo czasu, mi sie udalo utracic 6 cm w ciagu 8-9 tygodni, na samej diecie i treningu. W tym czasie zwiekszylem ilosc treningu brzucha do 2 razy w tygodniu. Mysle, ze jak na razie 2 razy w tygodniu bedzie dla Ciebie optymalna iloscia.

Bokser

Bokser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2563 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 25637
Tak ostatnie 3 tygodnie trenowałem brzuch według tego schematu i naprawde jest różnica, no ale do tego też był trening aerobowy 6 razy w tygodniu. Widać że tłuszcz spala się od góry i zaczynają uwidaczniać się mięśnie. Według zaleceń pewnej osoby brzuch będe ćwiczył przed każdym treningiem 1 lub 2 ćwiczenia np 4 x 100 spięć. Ale zastanawiam się czy może dobrym pomysłem byłoby raz w tygodniu np w niedziele robieniu właśnie tego całego zestawu.
Pozdrawiam DeeJaaVuu

"Wszystko co pięknie, rodzi się w bólu"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 569 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 5537
6 miesiecy to tak wychodzi na okres letni :) .No panowie dzisiaj lato +30 stopni to idziemy na jakąś plaże więc koszulki do plecaków wszystkie laski nasze :) .Nie ukrywam że ja też chciałbym przez sześć miesięcy wyrobic mięsko ale na klacie bo z brzuchem u mnie jest oki

pozdrawiam

"sztuką jest żyć a prawdziwym arcydziełem żyć i nie zejść na psy"

_SFD JUJITSU TEAM_
"Jeżeli nie wiesz człowieku jak postąpić, na wszelki wypadek postąp uczciwie."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 245 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 45617
To wtedy trening brzucha by wypelnial 5 dni w tygodniu. Odradzam. Zrobisz jak uwazasz. W kazdym razie radzilbym Ci trening brzucha 2 razy w tygodniu, z czasem moglbys zwiekszyc do 3. I zdecydowanie nie 1 cwiczenie, tylko rozlozenie tak, aby wykonywac 3-4 cwiczenia. Po 6-8 tygodniach zmiana cwiczen. Przy uwidocznieniu brzucha i tak glowna role odgrywaja cwiczenia aerobowe.
I jeszcze jedno. Czy nie uwazasz, ze tym treningiem niedlugo sie zajedziesz? 6 razy w tygodniu aeroby, 5 trening brzucha, 4 razy trening silowy? Ja bym zredukowal...

Bokser

Bokser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2563 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 25637
Na siłownie chodze 3 lub 4 razy w tygodniu np poniedziałek (klatka, biceps), środa (plecy,triceps),piątek (barki, przedramiona), sobota (nogi) jeśli natomiast zaczynam trening od wtorku tzn wt, czw, sob to w sobote robie (barki, przedramiona i nogi) i w ten sposób mam 3 dni. Oczywiście moge całkowicie się przeżucić na trening 3 dniowy jest to dla mnie bez różnicy, bo ćwiczenia barków czy przedramion nie mają żadnego wpływu na nogi )) więc moge i 3 partie ćwiczyć na jednym treningu,ale zostawiam sobie nieraz na sobote,prawde mówiąc żeby sie nie nudzić he he )). No a jeśli chodzi o aeroby to może będzie lepiej jak zaczne je ćwiczyć 5 razy w tygodniu od pon do pt 2 x 30 minut dziennie. No i zostaje problem z brzuchem, czy robić te 2 razy w tygodniu po więcej ćwiczeń i jakich ??? czy może ćwiczyć brzuch przed każdym treningiem ( 1 lub 2 ćwiczenia) powiedzmy te 3 razy w tygodniu. Kiedys słyszałem że ćwiczenie brzucha wpływa w dodatni sposób na cały trening (to tak na marginesie).
Pozdrawiam DeeJaaVuu

"Wszystko co pięknie, rodzi się w bólu"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 245 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 45617
Ja bym zrobil tak: trening silowy - 4 razy trening silowy, 3-4 razy trening aerobowy (najlepiej raz 60 minut a nie 2* po 30), 2 razy trening brzucha po treningu silowym. Z cwiczeniami na miesnie brzucha mozna kombinowac. Polecam serie laczone spiec brzucha i sklonow przy wyciagu. 6 serii w krotkich odstepach czasu po 20-25 powtorzen da Ci niezle w kosc. Po 6 tygodniach mozesz zmienic na zestaw: 3*sklony na lawce rzymskiej, 3*przenoszenie nog na lawce skosnej, 3*wznosy nog na lawce poziomej, 3* spiecia. Kombinacji jest naprawde wiele.


Bokser

Bokser

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 395 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 7126
zdecydowanie za duzo tych cwiczen na brzuch.

"Nawet najsilniejsi miewaja chwile slabosci"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ile na drążku

Następny temat

Spadek wagi i siła

WHEY premium