SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cyklon na staku

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1877

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 218
Witam panowie.
Troche mono już zjadłem , ale ze stakami nie mam wielkiego doświadczenia jadłem tylko cell pumpa ( dawno dawno temu )double blasta w pierwszej wersji i z mana stak , chyba się clout nazywał.
Chciałbym zrobić konkretny cykl z użyciem jakiegoś pożadnego staka kreatynowego i do tego mono.
Prolem w tym że nie wiem za bardzo który będzie dobry.Zastanawiałem się nad stormem lub size onem .Ale może wy coś innego polecicie.
Z góry dzieki pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
odpuściłbym bym już mono bo storm starczy na całość cyklu.
Porcja storma = 10g = 5g krety. Czyli dawkuj jak anubis tylko podstaw storma
pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 254666
ankiete działu wypelnij
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5813 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 60511
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 218
Wy wszędzie te ankiety chcecie... Ja się tylko pytam jakie staki polecacie .. Mus to mus.

1) ewentualnie opis: bf tak na oko 15-20 %, typ budowy ciała ekto.Przemiana materii średnia
2) wiek 22
3) waga/wzrost 94/185
4) staż treningowy 8
5) cel cyklu masa