SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co zrobić aby się nie przetrenować

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2068

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2079
Witam, mam problem mam nadzieje ze pomozecie.
Od pazdziernika po wakacyjnej redukcji (spadek 6kg) i miesiecznej przerwie zaczalem cwiczyc 4 dni w tygodniu z priorytetem na klatke (rozpiska nizej). 2 tygodnie temu zaczalem pracowac 2 dni w tygodniu po 10 godzin fizycznie i nie wydalam, potrzebuje korekty planu. W pracy (poniedzialek i wtorek) bardzo mecze przedramiona i barki, prosze to uwzglednic.
Dotychczasowy plan to

Sroda
Klatka
Wyciskanie plaska 4 s
Wyciskanie skos gora 4 s
Rozpietki skos gora 4 s
Przedramiona
Ugiecia sztangi 4s
Ugiecia z hantlem obie strony 4s i 4s

Czwartek
Plecy
Wioslowanie sztanga 4 s
Przyciaganie drazka na maszynie do klatki 4 s
Maszyna przyciaganie siedzac 4 s
Opady tulowia z zablokowanymi nogami z obciazeniem (nie wiem jak to wytlumaczyc lepiej)
Biceps
Ugiecia ze sztanga stojac 4 s
Modlitewnik hantlem 4s
Na wyciagu dobicie 1s

Sobota
Klatka
Wyciskanie hantli skos gora 4s
Rozpietki plaska 4 s
Brama sciaganie 3 s
Triceps
Francuzka 3 s
Jednym hantlem nad glowa oburacz 3 s
Na wyciagu dobicie 1s

Niedziela
Barki
Wyciskanie za glowe sztanki 4 s
Wyciskanie przed glowe hantli 4 s
Wznosy na boki hantli 3 s
Nogi
Przysiady 4 s
Wypychanie na maszynie 3 s
Ugiecia na maszynie siedzac 3 s
Lydki 4-8 s

Brzuch 3-4 razy w tygodniu abs II zmodyfikowany. Tam gdzie sa 4 s zazwyczaj ilosc powtorzen to 12 / 10 / 8 / 6. Moj pomysl to zredukowac trening do 3 dni w tygodniu wycinajac niedziele, nogi do soboty no i wlasnie nie wiem co zrobic z barkami.

Ps. 22 lata, 79 kg, 188cm, od pazdziernika cwicze bardzo powaznie, trzymam diete, suple (bialko, odzywka bialko-weggle i aminokwasy), cel czysta masa miesniowa dlatego tez nie jem gainerow po ktorych mnie zalewalo. Staz ciezko okreslic, pierwszy raz na silowni 7 lat temu i chodzilem pare miesiecy po czym pare znow nie chodzilem, od 2 lat juz lepiej ale wciaz z przerwami, od roku powazniej, na poczatku opisalem jak to wyglada aktualnie. Jak narazie wszystko ladnie szlo masowo, silowo, wytrzymalosciowo i objetosciowo no ale odkad zaczalem pracowac czuje sie przetrenowany.
Dzieki za pomoc.

Zmieniony przez - rebelx w dniu 2008-12-02 22:44:19

Każdy ma swoje poj**anie.
"Trening czyni rzemieślnika. Mistrzem trzeba się urodzić."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29343
Korzystniejszy byłby trening FBW + glutamina.

Co Cię nie zniszczy to Cię wzmocni !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2079
Fbw? Od roku trenuje na podzialach, od 2 miesiecy z priorytetem klatke 4 dni w tygodniu z ktora mialem najwieksze problemy jesli chodzi o rozbudowe i przejsc na ogolnorozwojowke? Jesli chodzi o suple to jem bialko syntrax matrix 5.0, do tego MHP up your mass i dymatize bcaa

Każdy ma swoje poj**anie.
"Trening czyni rzemieślnika. Mistrzem trzeba się urodzić."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29343
FBW nazywasz ogólnorozwojówką? Lepiej poczytaj o istocie tego treningu.

Glutaminy nie wyminiłem, bo tak mi się podoba. Jest to aminowkas wspomagający regeneracje, która u Ciebie jak widać jest kulejąca.



Zmieniony przez - And1Player w dniu 2008-12-03 15:17:18

Co Cię nie zniszczy to Cię wzmocni !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 1836 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16130
czemu go tak na fbw namawiasz?:]
spilt jest zły?
moim zdaniem zostan przy spilcie;] ino pare popawek by tam sie w tym planie przydało i przedewszytskim dobre rozplanowanie sesji apropo twojej pracy ;)

Brzuch 3-4 razy w tygodniu abs II zmodyfikowany. Tam gdzie sa 4 s zazwyczaj ilosc powtorzen to 12 / 10 / 8 / 6. Moj pomysl to zredukowac trening do 3 dni w tygodniu wycinajac niedziele,
Żadne 3-4 razy w tygodniu ;). 1 porządny trening masowy w tygodniu ;).


A i wypadało by zebys sie zaoptrzył w Witaminy, minerały, zma... :)

Zmieniony przez - Jodełko w dniu 2008-12-03 17:06:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29343
Dlaczego FBW?

1. Rok trenuje ciągle splitem. Pewnie każdy trening podobny do siebie.
2. Organizm jest przetrenowany: split przeciąża układ nerwowy, FBW o wiele mniej.

Co Cię nie zniszczy to Cię wzmocni !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2079
Organizm nie jest przetrenowany (jeszcze), pracuje od 2 tygodni dopiero, jak cwiczylem 4 dni w tygodniu do tej pory bylo wszystko ok, preferowalbym korekcje mojego aktualnego planu tak aby wciaz priorytetem byla klatka (2 razy w tygodniu cwiczona). Jakies pomysly?

Apokalipsa moglbys cos doradzic?

Zmieniony przez - rebelx w dniu 2008-12-03 20:55:14

Każdy ma swoje poj**anie.
"Trening czyni rzemieślnika. Mistrzem trzeba się urodzić."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 187 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1751
przeciez FBW to jest ogólnorozwojówka. Jak sama nazwa wskazuje FBW, czyli Full Body Work-out - Trening całego ciała.

Coś tam...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2079
serio bylbym wdzieczny jakby ktos mi pomogl :)

Każdy ma swoje poj**anie.
"Trening czyni rzemieślnika. Mistrzem trzeba się urodzić."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brzuch i masa.

Następny temat

Kontuzja palca-wznowienie treningow...opinie