SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bulek koksi-czyli plan treningowy na mase:D

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3736

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47496 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam szanownych expertow i czytelnikow forum:)
Chcial bym poradzic sie expertow oraz ludzi,majaca duza wiedze na temat budowania masy podczas treningow :)
A wiec.
Płeć : M

Wiek : 18

Waga : 81kg

Wzrost : 183cm

Cel treningowy : MASA!!!!

Staż treningowy na siłowni : 1,5roku z przerwami xD
Uprawiane inne sporty : kiedys trenowalem Muay Thai i MMA

Dostęp do sprzętu : full osprzet

Dieta : Na mase:)

Przeciwskazania medyczne : zadnych

Zażywane suplementy : Rozpoczynam 3 cykl na mono(creatine micronized200mesh+taurine) oraz Nitrobolon Energizer:)
Nitro uzywam zawsze w dni treningowe wylacznie przed treningiem!A mono po treningu i w dni nietreningowe:)

A o to moj trening:
Poniedzialek
Klatka:
-wyciskanie hantli na skosnej. 4x 6/8/12/15

-wyciskanie na lawce plaskiej. 4x 6/8/12/15

-rozpietki na maszynie. 4x6/8/12/15

Triceps:

-pompki na poreczy 3x

-sciaganie wyciagu gornego. 4x6/10/15/20 -francuzkie sztanga.3x8/12/15
Brzuch
-wznosy nog. 3x25


Sroda
Grzbiet:
-podciaganie na drazku. 4x

-wioslowanie sztanga 4x8/10/15/20
-przyciaganie linki 4x8/10/12/15
- MC 4x 6/8/10/15
Biceps:
-modlitewnik 4x8/10/12/15
-uginanie sztangielkamiz oparciem o udo 3x8/10/15

-uginanie stylem mlotkowym w siadzie 3x8/10/15

Przedramie:
-uginanie podchwytem 4x 12x


Piatek

Barki:
-wyciskanie zza karku 3x6/10/15
-sztangielki bokiem 3x6/8/12
-unoszenie sztangi wzdluz tulowia 4x8/10/15/20
Kaptury:
-Sztrugsy 6x 10x


Nogi:
-przysiady ze sztanga 4x 6/8/12/15

-suwnica 4x 6/8/12/15
-uginanie nog 4x12

Brzuch:
-unoszenie nog w lezeniu 3x25
-skrety na maszynie 3x25
-brzuszki 3x20


Jak widac jest to trening regresyjny 3 dniowy .
I tutaj nasuwa sie moje pytanie i watpliwosci.
Czy z moim stazem na silowni moge zaczynac od regresji?
Jesli ktos z expertow mogl by byc tak uprzejmy,i doradzil lub poprawil ten trening byl bym bardzo wdzieczny:)
Pozdrawiam!:D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 23196 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 224083
Ja mogę Tobie w suplementacji pomóc, w treningach są o wiele lepsi z Trec Teamu, zaczekaj chwilę to Ci pomogą, tylko zobaczą tematosa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47496 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
W suplementacji tez mozesz pomoc:) jednak narazie nie ma mnie w polsce,i nie mam mozliwosci zakupu bialka,gainerow oraz innych suplementow.Mam na polce jedynie to co napisalem powyzej:p Pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7906
Trening 3 dniowy,oki ale chyba cieżko to pogodzić i lepiej podzielić to na 4 dniowy.
Z samych ćwiczeń nie mam jakoś nic do dodania możesz oczywiście zamieniać kolejność ćwiczeń,oraz co parę tygodni wprowadzać nowe.Co do ilości powtórzeń na mase typowo jest również dobrze.
Regres możesz zamienić już na progres,z wprowadzeniem po paru tygodniach zobaczysz jak to sprawdzi się w praniu.
Ew.pisz do będziemy korygować na bierząco a może ktoś z kolegów ma jeszcze inny pomysł.
Pozdr.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47496 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzieki wielkie :p no ale wyslucham jeszcze innych expertow ^^ no chyba ze nie maja juz co do powiedzienia :D:p a teraz mykam na trening^^ Pozdro! i czekam na dalsze podpowiedzi apropo mojego treningu:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MrPapaj T. Lech
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3172 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18690
Tak jak Tomek pisał..też bym podzielił to na 4 dni treningowe.Nie wierzę w to że jesteś w stanie zrobić dobry trening na jednej sesji (barki,nogi,brzuch).Przynajmniej Ja tak nie potrafię.Na biceps..zamieniłbym modlitewnik na jakieś ćwiczenie wielostawowe typu np.uginanie przedramion ze sztangą stojąc.Musisz wiedzieć że to ćwiczenia wielostawowe powinny przeważać w budowie masy mięśniowej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47496 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
No dobra,czyli nogi trenowac dzien osobno tak? Powiedzmy ze w czwartek.W bicepsie to juz wiem, zamienie modlitewnik na uginanie przedramion sztanga stojac tak jak MrPapaj mowi.Dodali byscie jeszcze jakies cwiczenia lub zamienili niektore z nich?Tak jak mowilem wczesniej moim celem jest masa! poniewaz robie 8 tyg treningow na mase i 8 tyg treningow na sile bez treningow regeneracyjnych.
Pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2644 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7791
Zmien regres na progres bo twoim celem z tego co piszesz jest rozwój masy miesniowej czyli progres.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47496 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Dobra:) Zmienie na progres :) i od ilu powtorzen najlepiej zaczynac,i na ilu konczyc?:) Sorki ze tyle pytam ale wole byc pewny tego,ze trening jest akuratny i wystarczajacy:)A co do do piatku w moim planie,mam trenowac tylko o wylacznie barki i brzuch? czy jakas partie miesni dodac?
Pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MrPapaj T. Lech
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3172 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18690
Lepiej będzie jak plecy zrobisz z brzuchem,a barki z bicepsem.Plecy są większą grupą mięśniową więc lepiej poświęć im osobny trening.Czyli było by tak:
-klatka,triceps
-plecy,brzuch
-wolne
-barki biceps
-nogi,brzuch
Zakres powtórzeń proponuję 8-10.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47496 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Czyli np. jak mam 4 serie na plecy,lub na inne partie po 4 serie,uzywac powtorzen w takim ciagu 10/10/8/8?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Joint T-5 Pack -> zawartość poszczególnych kapsułek

Następny temat

Barki i Nogi

Fruzelina