SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

5dniowy splint na mase i poprawienie definicji

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 874

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 675 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26725
PŁEĆ:Mężczyzna
WIEK:27
WZROST:182
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:aktualnie 6miesiecy nie opuściłem żadnego treningu
WAGA CIAŁA:87
OBWÓD PRZEDRAMIENIA:33
OBWÓD RAMIENIA:40
OBWÓD ŁYDKI:38
OBWÓD UDA:58
OBWÓD BIODER:57
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:88
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:118
OBWÓD BARKÓW:nie mam jak zmierzyć sam
OBWÓD NADGARSTKA:19
OBWÓD KOSTKI U NOGI:27
PRZYSIAD TYLNI: [cięzar X powtórzenia] - 70kg po 10razy, robie bardzo dokładnie, nie robie dużymi cieżarami
MARTWY CIĄG: [cięzar X powtórzenia] - prostowniki robie na maszynie
WYCISK SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ: 100kg 5razy 110kg raz przewaznie robie dokładnie 70kg
WIOSŁOWANIE SZTANGĄ : [cięzar X powtórzenia] - wiosłowanie na wyciagu dolnym siedzac 50,50kg po 10/12razy, wiosłowanie sztanga jednoracz 30kg po 10razy
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : [cięzar X powtórzenia] - z przed głowy, nie moge za głowe bo mam zepsuty bark, wyciagu górnego na plecy tez nie sciagne za głowe, robie do klatki

****CEL*************************************************

INTERESUJE MNIE MEZOCYKL [np. 2-3-4 cykle 4 tygodniowe] : nie wiem, chce zlapac troche masy i poprawic definicje

MASA JAKOŚCIOWA/ MASA AGRESYWNA/ REDUKCJA JAKOŚCIOWA/ REDUKCJA AGRESYWNA/ SIŁA KULTURYSTYCZNA / REGENERACJA / GĘSTOŚĆ Masa jakosciowa i gestosc

INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH : 2miesiace

POPRZEDNIO ROBIŁEM [CO I JAK DŁUGO] :
5dniowy splint

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:nie mam
PRZEBYTE KONTUZJE:mam kontuzje barku, wyżej juz napisałem
ALERGIE:nie mam
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:nie mam

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE NIE
TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZTANGA I SZTANGIELKI: TAK/NIE NIE
TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZTANGA/SZTANGIELKI I WYCIĄG: TAK/NIE TAK

INNE DODATKI DO OPCJI KTÓRA WYBRAŁEŚ:Ławka rególowana, wyciag góra dół, wszystkie chwyty, stacja do prostowników grzbietu, prasa do nóg, modlitewnik sztangielki, sztanga gieta, porecze do pompek

****DIETA*************************************************

JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU:
PODAZ KALORII:

ILOSC BIALKA NA KGMC NA START:
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC NA START:
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC NA START:
-białko:160g
-węglowodany:470g
-tłuszcz:40g plus zawsze jakies dodatki



****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY:Tak testosteron propionat i winstrol aktualnie
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY:Tak jabczan, aakg w płynie, witaminy orange triad, lecytyne i białko 100% izolate aktualnie
CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: kawe czasem wypije




Na poczatek chciałem sie dowiedziec, czy dobrze rozpisałem grupy miesniowe w tygodniu a pozniej bede dodawał cwiczenia

Poniedziałek KLATA>>KAPTÓRY>BRZUCH
Wtorek PLECY>ŁYDKA

Czwartek BARKI>KAPTÓRY>BRZUCH
Piątek KLATA>BICEPS>TRICEPS
SOBOTA NOGI>BRZUCH
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 377 Napisanych postów 37452 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126297
w jakim celu tak to rozpisujesz, ze jedna grupa jest trenowana raz a są co i trzy...? jaki jest Twój faktyczny staż? zadałbym jeszcze trzecie pytanie ale cóż... nawet nie będę pytał o zasadność stosowania saa... a chyba w Twoim przypadku jest to szczególnie widoczne...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 675 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26725
Brzuch regeneruje się szybciej to jest czesciej, lapy mam male to robie jedno cwidzenie 3serie na triceps w poniedzialem, drugie na biceps we wtorek i łape w super seri w piatek mam długi staż z maxymalnie miesiecznymi przerwami ale mozemy zrobic tak, ze wezmy pod uwage 5miesiecy trenowania bez przerwy. ,,nawet nie będę pytał o zasadność stosowania saa... a chyba w Twoim przypadku jest to szczególnie widoczne... ,, a tego nie rozumiem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 377 Napisanych postów 37452 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126297
wystarczy zrobić grupę raz a solidnie- nawet brzuch. względnie dwa, lecz wtedy układamy wszystko i tak po równo. co do zasadności stosowania saa... zapytam może inaczej - naprawdę je stosujesz i masz takie wyniki jakie masz, bo nie chce mi się wierzyć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 675 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26725
Stosuje, czyli prawdopodobnie leży mój trening... :( a jak najlepiej cwiczyc biceps triceps, bo ta partia najbardziej mi odstaje od reszty, wczesnirej robiłem w poniedziałek jedno cwiczenie na tric, wtorek jedno na bic, i w piatek 3cwiczenia biceps triceps w superseri po 10/12ruchów, może lepiej wrucic do starej techniki i robic je osobno?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 377 Napisanych postów 37452 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126297
rozpisz na 4 dni w tygodniu, każda grupa po dwa razy, może to być push-pull, choć niekoniecznie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 675 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26725
Teraz to juz nie ogarniam, czyli 2duze partie w jeden dzien ?

Pon. klata barki biceps brzuch
wtorek nogi plecy triceps kaptury łydki

czwartek piatek to samo tylko inne cwiczenia?

Mój stary Plan treningowy jest taki:

Poniedziałek
Klata
-wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 4x10/12
-wyciskanie sztangielek na minimalnym skosie dodatnim, laweczka wyżej dosłownie o pare cm 4x10
-rozpiętki na minimalnym skosie dodatnim 4x10

Kaptury
-unoszenie sztangielek 4x10/12

Brzuch
-jedna seria na laweczce plaskiej unoszenie nog do gory 20razy i od razu 15razy zginanie kolan do brzucha
-brzuszki 25razy
-spiecia proste i skosne sciaganie gornego wyciagu 4x20

Wtorek
Plecy
-sciaganie gornego wyciagu szerokim chwytem 4x10
-wioslowanie sztanga jednoracz w opadzie tlowia 4x10/12
-wyciag dolny chwytem neutralnym 4x10/12
-sciaganie gornego wyciagu podchwytem do brzucha 3x10
-prostowniki na maszynie 4x12

Łydka
spiecia 4x35

Brzuch
Sciaganie linki wyciagu gornego 4x25

Czwartek
Barki
-Wyciskanie sztangi z przed głowy 4x10
-unoszenie sztangielek bokiem 4x10
-unoszenie sztangi łamanej do brody 4x10
-unoszenie sztangielek w opadzie tłowia dosc nietypowo tak jak praca na baterflayu w druga stone 3x10
-unoszenie lekkiej sztangielki w podobny sposób jak wiosowanie ze skupieniem sie na tylnim aktonem barku

Brzuch
-jedna seria na laweczce plaskiej unoszenie nog do gory 20razy i od razu 15razy zginanie kolan do brzucha
-brzuszki 25razy
-spiecia proste i skosne sciaganie gornego wyciagu 4x20

Piątek
Biceps Triceps w superseriach
-sciaganie górnego wyciagu na triceps/ modlitewnik wasko sztanga łamana biceps 3x10
-wyciskanie francuskie sztangi łamanej na ławeczce/ unoszenie sztangielek siedzac 3x10
-odwrotne pompki z obciażeniem na kolanach/ unoszenie chantelek mlotkowo

Kaptury
Szrugsy 6x10/12
Brzuch
Sciaganie linki wyciagu gornego 4x25

Sobota
Nogi
-przysiad ze sztanga na plecach 4x10
-podnoszenie na prasie 4x10
-podnoszenie na prasie na tył, lezac na brzuchu 8x10
-łydki spiecia 4x35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 377 Napisanych postów 37452 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126297
tutaj myślę, ze znajdziesz opisy i przykłady tego typu planów, trudno bowiem tłumaczyć takie podstawowe rzeczy; http://www.sfd.pl/[ART]_MASA__wersja_z_roku_2014-t600434.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 675 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26725
Przerabiałem to wszystko juz pare razy, prz\eczytalem wszystkie takie podwieszone tematy na tym forum :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 675 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26725
Tak wyglądam jeżeli to coś pomorze w rozpisywaniu treningu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mniejszy biceps

Następny temat

Trening po skonczonym cyklu FBW