SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Żelbeton ?

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2903

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez everr z działu Dla zupełnie "zielonych".
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 176 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1694
Witam. Mam pytanie, nie jestem jakby co zielony ale to takie pytanie z ciekawości raczej.. Mam pytanie odnośnie odważników z tak zwanego żelbetonu. O owym materiale wiem niewiele aczkolwiek miałem stycznośc z " betonowymi " i mam do tego pewien uraz.. co od tym myślicie ? czy opłaca sie kupić takie obciazenie ? może ktoś takie ma, jak opinie ? pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3451 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 77039
zelbeton jest *****sko twardy, napewno trawdszy niz zwykly beton, ale i tak odradzam - lepiej zainwestuj w normalne obciazenie ze stali, zeliwa ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 52823
Chyba lepiej zainwestowac siano w lepszy sprzet, chociazby u tokarza

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!
--==GAINER TEAM==--
AllianceBJJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 173 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2905
poszukaj na zlomie kilku cięższych kół zamachowych do tego troche lżejszych toczonych krążków i lepiej na tym wyjdziesz niż na tym żelbetonie chociarz jak bedziesz dbal i uwazal to nie powinno sie z tym nic stać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie