Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wzmocnienie kolan

Strona 4 z 15

  • Legendarny ABS II

    jak mięśnie brzucha, jednak mają o wiele obszerniejszy zakres działania: pozwalają dociągnąć klatkę piersiową do kolan działają one najskuteczniej, gdy nogi wyprostowane są w kolanach i stopy są unieruchomione, jak ma to miejsce w obu

    Odpowiedzi: 1029| Ilość wyświetleń: 1431447| Data: 2005-01-16 02:13:32| Liczba SOGów: 166
  • Trening na wyskok koszykarzy, siatkarzy itp.

    doradzi ci on które ćwiczenia można ci wykonywać, mając na uwadze twoje zdrowie. jeżeli masz obecnie jakieś kłopoty z kolanami lub z sercem nie rozpoczynaj tego programu. lepiej być zdrowym niż później tego żałować. wypoczynek wypoczynek i sen

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 8927| Data: 2006-07-08 17:38:34| Liczba SOGów: 0
  • Naturalne sposoby oczyszczenia organizmu

    cementuje nasze stawy. stawy tracą elastyczność i zaczynamy odczuwać bóle. z początku odczuwamy bóle w stopach, kolanach, w stawach biodrowych. toksyny wędrują wzdłuż kręgosłupa do ramion, szyi, barków i palców rąk. spróbujcie pokręcić głową

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 99697| Data: 2009-02-09 22:31:10| Liczba SOGów: 1
  • Trening na wyskok

    doradzi ci on które ćwiczenia można ci wykonywać, mając na uwadze twoje zdrowie. jeżeli masz obecnie jakieś kłopoty z kolanami lub z sercem nie rozpoczynaj tego programu. lepiej być zdrowym niż później tego żałować. wypoczynek wypoczynek i sen

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2597| Data: 2004-12-24 10:55:49| Liczba SOGów: 0
  • [ART] Oddychanie w sportach walki

    na poduszce ; w ostateczności siedzieć można na ławeczce lub krześle bez oparcia w czasie siedzenia pchaj ziemię kolanami, niebo głową , tułów jest wyprostowany, biodra wypchnięte do przodu zasadniczą rolę odgrywa tutaj wypchnięcie do

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 8681| Data: 2008-09-06 19:21:35| Liczba SOGów: 8
  • MASZ PROBLEM Z MASĄ<MAM NA TO ANTIDOTUM>

    proste brzucha. pozycja startowa: połóż się na podłodze. podudzia umieść na ławce. biodra maja być bezpośrednio pod kolanami. wykonanie: 1. ułóż ręce przy udach. 2. unieś głowę, aby broda zbliżyła się do górnych partii klatki piersiowej. 3.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 3005| Data: 2003-01-19 14:04:59| Liczba SOGów: 0
  • SPECJALNY PROGRAM TRENINGOWY DLA TYCH, KTÓRZY MAJĄ PROBLEMY ZE ZWIĘKSZENIEM MASY MIĘŚ

    proste brzucha. pozycja startowa: połóż się na podłodze. podudzia umieść na ławce. biodra maja być bezpośrednio pod kolanami. wykonanie: 1. ułóż ręce przy udach. 2. unieś głowę, aby broda zbliżyła się do górnych partii klatki piersiowej. 3.

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 10325| Data: 2003-02-16 09:03:24| Liczba SOGów: 5
  • Trening korygujący kształty. Dla każdego typu kobiecej sylwetki.

    zwiększenie wydatku energetycznego i przyspieszenie tempa przemian metabolicznych. ujędrnienie mięśni brzucha, wzmocnienie dolnych partii ciała. strategia · stosuj dietę niskotłuszczową. · skoncentruj się na ćwiczeniach

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 5717| Data: 2009-10-23 18:10:19| Liczba SOGów: 1
  • Facet po 40 i jego hormony

    wieczornych. [color=red] kiedy rosną mięśnie...[/color] ćwiczenia siłowe powodują natychmiastowe wzmocnienie organizmu. w ciągu pierwszych kilku miesięcy systematycznych treningów można zaobserwować nawet kilkukrotny wzrost siły oraz

    Odpowiedzi: 72| Ilość wyświetleń: 32370| Data: 2011-11-15 12:09:42| Liczba SOGów: 16
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    grup mięśniowych. część trzecia, to rozciąganie mięśni. jej celem jest zwiększenie zakresu ruchomości stawów, wzmocnienie ścięgien, lepsze ukrwienie mięsni. konkretny opis ćwiczeń rozciągających polecanych na poszczególne mięsnie jest zawarty w

    Odpowiedzi: 2478| Ilość wyświetleń: 131352| Data: 2003-08-27 00:11:03| Liczba SOGów: 54
  • Super Dunks II

    doradzi ci on które ćwiczenia można ci wykonywać, mając na uwadze twoje zdrowie. jeżeli masz obecnie jakieś kłopoty z kolanami lub z sercem nie rozpoczynaj tego programu. lepiej być zdrowym niż później tego żałować. wypoczynek wypoczynek i

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 4560| Data: 2004-12-26 20:36:04| Liczba SOGów: 0
  • Uzupełniający trening wspinaczkowy w domowych warunkach

    4. przedstawienie poszczególnych uzupełniających treningów wspinaczkowych w domowych warunkach 4.1 wzmocnienie palców 4.2 wzmocnienie przedramion piramidka progresywno regresywna w zwisach na drążku 4.3 wzmocnienie górnych partii

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2025| Data: 2015-01-20 16:52:17| Liczba SOGów: 1
  • Płaski wyrzeźbiony brzuch !

    nóg poniżej zgiętych kolan była prostopadła do ziemi i ściągnij mocno mięśnie brzucha. ćwiczenie pozwala na wzmocnienie i wyrzeźbienie dolnej i górnej części brzucha! ćwiczenie nr3. połóż się na podłodze ze zgiętymi nogami. tak jak wykonano to

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 38917| Data: 2004-06-13 10:30:19| Liczba SOGów: 3
  • PŁASKI RZEŹBIONY BRZUCH!!!

    nóg poniżej zgiętych kolan była prostopadła do ziemi i ściągnij mocno mięśnie brzucha. ćwiczenie pozwala na wzmocnienie i wyrzeźbienie dolnej i górnej części brzucha! ćwiczenie nr3. połóż się na podłodze ze zgiętymi nogami. tak jak

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 40963| Data: 2005-10-28 22:33:04| Liczba SOGów: 12
  • Budowanie formy na zawody

    to coś w rodzaju przysiadów z obciążeniem . stoi się jakby w pozycji walki i robi przysiad tak aby noga , a dokładnie kolano było przy samej pięcie nogi z przodu. 4. tutaj były wyskoki po schodach najprawdopodobniej zastąpie to samymi wyskokami

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1883| Data: 2010-09-27 08:33:30| Liczba SOGów: 1
  • Trening siłowy dla biegaczy

    w zasadzie każdy biegacz, których chce coś osiągnąć, powinien ćwiczyć na siłowni. nie tylko chodzi tutaj o wzmocnienie mięśni, ale także a może przede wszystkim o wzmocnienie impulsu, przekazywanego mięśniom przez układ nerwowy. im więcej

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 6879| Data: 2010-12-26 00:16:14| Liczba SOGów: 3
  • [art] Style walki w stójce południowo-wschodniej Azji

    popularność i wśród wielu opinię najpełniejszej formy walki w stójce. w muay thai zawodnicy używają pięści, łokci , kolan goleni i stóp tak zwana „nauka ośmiu kończyn . walczy się w niej zarówno w dystansie, jak i w klinczu. stosowane są obalenia

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1838| Data: 2010-11-20 11:52:51| Liczba SOGów: 4
  • PLYOMETRIA - KONCEPCJA TRENINGU. ĆWICZENIA. EXPLOZYWNOŚĆ I DYNAMIKA!

    nóg [http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.htm] te ćwiczenia obciążają i w konsekwencji wzmacniają: kości, staw kolanowy oraz biodrowy a te składniki pełnią dużą rolę w budowaniu eksplozywności. plyometria od 1960 roku w związku

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 47258| Data: 2005-06-09 17:03:54| Liczba SOGów: 26
  • [art] O Tui Shou idealnym i realnym

    tylko się cofać i uciekać. gdy atakujesz, możliwość obrony jest najbardziej ograniczona, dlatego ważne jest wzmocnienie umiejętności obrony podczas ataku. jeśli wykonujesz atak, to tak, żeby był skuteczny, nie można dziko, bezładnie atakować,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 702| Data: 2010-11-20 11:28:59| Liczba SOGów: 1
  • Masowy trening nóg

    nasze nogi musza dźwigać coraz większy ciężar. obudowanie stawów kolanowych mięśniami powoduje analogiczne wzmocnienie układu więzadłowego gdyż to mięśnie przejmują na siebie znaczna część obciążeń. jednak gdy mięśnie nóg nie są konsekwentnie

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 43084| Data: 2005-01-07 22:39:29| Liczba SOGów: 11

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}