Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jak wyrobić mięśnie brzucha w domu

Strona 1 z 1

  • Brzuch ... jak wyrobic jakies miesnie /spalic tluszcz

    stosunkowo chudy mam 65.5 66kg przy wzroście 177 178 cm w wakacje ważyłem i do listopada 62.5 63 kg mięśnie brzucha jakieś mam bo coś widać natomiast mam też na brzuchu tłuszcz odłożony , kiedy sobie siade no to wiadomo widac zwałki kiedyś

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3930| Data: 2007-12-19 16:57:34| Liczba SOGów: 1
  • Odchudzanie/dita/cwiczenia-prosze o pomoc.

    bf to zaledwie 14,4% wiec nie ma zle, no ale juz gorzej jest z estetyka sylwetki, no badzmy szczerzy wyglada tragicznie jak dla mnie, nie wspominajac o malym lipo na sutkach, ktore niezwykle mnie drazni i martwi;/ 18 wiec moze co i jak ..na

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 726| Data: 2008-08-12 20:48:27| Liczba SOGów: 0
  • zeby sie zmeczyc a nie przemeczyc

    poprawienia kondycji w zwiazku ze studiami oraz wygladu, dla siebie. ale do meritum. moj tydzien wyglada tak samo. jako ze jestem poczatkujacy, nie wyglada to wszystko ekstremalnie ciezko. kazdego dnia okolo 23 tylko wtedy mam czas ide

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 361| Data: 2014-01-22 18:11:18| Liczba SOGów: 0
  • Nowy trening

    zamieszcze nizej w poscie. dlaczego tylko one lub akurat te poniewaz nogi od uprawiania lat sportu same sie wyrobily, jak u wiekszosci osob zapewne oraz nieraz juz robilem a6w itp. wzrost moj to 190 cm, a waga 75 kg. jak widac nie naleze do

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 348| Data: 2013-01-09 17:03:27| Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia dla juniora z mala nadwaga

    witam. od jakis 2 miesiecy cwicze w domu lecz mam jeden problem i niezbyt wiem jak sobie z nim poradzic. chodzi o to ze chcialbym

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 334| Data: 2013-02-13 23:05:56| Liczba SOGów: 0
  • Wyrobic brzuszek

    : co do mojej diety to powiem tak nie jadam w fast foodach bardzo czesto max 1 raz w miesiacu. jadam normalnie tak jak mamusia ugotuje. czescto dzieje sie tak ze nie jadam sniadan w domu przed szkola natomiast w szkole ogranicza sie ono do

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 659| Data: 2010-01-01 21:06:00| Liczba SOGów: 0
  • Plan cwiczen

    wiek;17 waga;86 wzrost;181 staz treningowy; dopiero zaczynam uprawiany sport lub inne formy aktywności jak często : wf 2x w tyg + pomoc w roznych pracach przy domu stan zdrowia: brak problemow cel/problem/opis: witam

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 707| Data: 2013-05-18 15:38:42| Liczba SOGów: 0
  • Pompowanie u 15latka

    zblizajacych sie wakacji bede mial sporo czasu. chcialbym wyrobic widoczne miesnie brzucha klate, biceps, triceps. jakie cwiczenia polecacie oraz ile i po ile serii, czy nie zaszkodzi trening w rosnieciu. nizej umieszczam zdjecia jak wygladam

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1906| Data: 2013-06-22 12:43:00| Liczba SOGów: 0
  • ProbleM z MASĄ

    20kg 4x15 prostowanie nog na maszynie siedzac 13kg 4x12 przyciaganie ciezaru ramionami siedzac do brzucha nie wiem jak sie nazywa maszyna 22kg 4x15 potem wypychanie rekami ciezaru na maszynie siedzac 27kg 4x15 powtorzylam ten zestaw

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1184| Data: 2015-03-12 18:06:27| Liczba SOGów: 1
  • Problem z ciałem, kto może niech pomoże :]

    lat, ważę ok. 77 80 kg dawno nie sprawdzałem, a waga mi sie zepsuła przy wzroście ok. 176cm. typ budowy ciała to jakby mieszanka mezo z endomorfikiem duża, szeroka klatka piersiowa, generalnie góra ciała jest syta, ale niestety pośladki i

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 244| Data: 2014-01-22 21:48:21| Liczba SOGów: 0
  • 15 lat, plan na ogolne rozwijanie

    nie jjem slodyczy i fast foodow, staram sie szamac owoce i białka. genetycznie mam tendencje do nabierania tluszczyku jak byłem maly i nie cwiczylem chociaz caly dzien biegalem po dworze to wygladalem jak kuleczka teraz jakos trzymam wage ale to

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 887| Data: 2008-01-12 15:35:43| Liczba SOGów: 0
  • PROSBA O ROZPISANIE TRENINGU

    2. mam pytanie czy trening na silowni nie spowoduje spięcia miesni, co za tym idzie sztywnosci czy powinienem sie jakos specjalnie rozciagac do pilki 3. czy basen moze pomoc aby miesnie byly po silowni bardziej gietkie przy

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1179| Data: 2004-03-24 14:09:55| Liczba SOGów: 0
  • Prosze o pomoc wobec rzezby klatki

    miesnie w ramieniu oraz wyrobic ładną klatke. miesnie brzucha to oczywiscie a6w ale co do rzezby klatki piersiowej jak mozecie to dajcie mi jakies cwiczenia. mozliwosc cwiczenia na silowni 2 razy w tygodniu + w domu do dyspozycji podloga oraz

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 999| Data: 2008-06-04 15:33:33| Liczba SOGów: 0
  • jestem nowy pomocy ;-)

    tak w skrocie polecono mi to forum jako najlepsze a ja mam taki problemik mam 170cm wzorostu i troche masy tj. 70kg mam w domu hantle i to wszystko. moj plan

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 562| Data: 2005-08-15 23:56:21| Liczba SOGów: 0
  • czy moglbym zazywac bialko?

    witam; od 4 lat trenuje koszykowke i jestem zbudowany jak typowy koszykarz..wysoki chudy,z wyrzezbionymi lecz malymi miesniami.jednak na boisku nie mam problemow z poruszaniem

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 879| Data: 2010-07-29 22:17:40| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}