SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

cyryl1992/dziennik GRUBY I CHUDSZY

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5351

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Tomasz1405 z działu Dzienniki treningowe dla początkujących. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8914
Witam ,

Postanowiliśmy założyć ten dziennik aby motywowało nas to do jeszcze cięższej pracy , nauczyło regularności. Zachęcamy do oglądania naszych wzlotów i upadków , wypowiadania się i wyrażania swoich opinii. Tyle tytułem wstępu.

Trochę o nas :

Cyryl(chudszy)
Data urodzenia : 92.04.1992
Odżywki : kreatyna cm3 trec zaczynam cykl za tydzien , mutant mass dla uzupelnienia diety , glukozamina na stawy
Wcześniej styczność z siłownią sporadycznie, trenowałem SW rok , cel masa , aktualne wymiary :
-Wzrost - 187cm
-Waga - 77kg
-Klatka (wdech) - 104,5 cm
-Prawy biceps - 36,5 cm
-Lewy biceps - 35,5 cm
-Pas na wysokości pępka 84,3cm
-Udo stojąc w najszerszym miejscu - 58cm
-Łydka stojąć 36cm

trening 3x tyg FBW :
A
Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s
Plecy:Podciąganie się na drążku szeroko 3s
Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s
Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s
Triceps:Pompki odwrotne 2s
Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s

B
Nogi:Przysiad wykroczny 3s
Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s
Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s
Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s
Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s
Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s

C
Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s
Plecy:Martwy Ciąg 3s
Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s
Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s
Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s

+na koniec kazdego treningu 6serii na brzuch rozne cwiczenia , abs workout level 2 , trening 50 podciągniec na drązku , 100 pompek

Michał(grubszy)
Siłownia 3xfbw , 3x trening futbolu amerykanskiego 2h,3xtyg basen naczczo , dieta redukcyjna
Odzywki : Thermo cut , glutamina , bcaa , bialko matrix
Data urodzenia : 16.07.1991
-Wzrost - 178cm
-Waga - 126kg
-Klatka (wdech) - 121cm
-Prawy biceps - 48cm
-Pas na wysokości pępka 125cm
-Udo stojąc w najszerszym miejscu - 77
-Łydka stojąć 47
trening :
A
Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s
Plecy:Podciąganie się na drążku szeroko 3s
Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s
Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s
Triceps:Pompki odwrotne 2s
Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s

B
Nogi:Przysiad wykroczny 3s
Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s
Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s
Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s
Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s
Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s

C
Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s
Plecy:Martwy Ciąg 3s
Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s
Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s
Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8914
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8914
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8914
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8914
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8914
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1448 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8914
Wszystko ! Zapraszam do komentowania oceniania , jutro dam wypiske z treningu razem z ciezarami :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3102
No to jedziemy ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 101 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3024
"glukozamina na stawy "muszę cię zmartwić, według ostatnich badań podobno nie pomaga

Nie ma skróconych dróg

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
Pomyliłeś działy , przenoszę do działu dzienniki dla początkujących .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 101 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3024
Co do michała - za dużo tego: Siłownia 3xfbw , 3x trening futbolu amerykanskiego 2h,3xtyg basen naczczo , dieta redukcyjna
Pewno chcesz zjechać do 80kg - to masz przed sobą 46kg do zrobieniach - zajmie ci to w przybliżeniu z zastojami wagi 2lata, nie ma szans niestety żebyś się nie przetrenował przy takiej ilości treningów

Nie ma skróconych dróg

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW POMOC

Następny temat

Powtórzenia z góry ustalone a powtórzenia maksymalne a masa

Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland Kuriozalna, ekstremalna  galeria zdjęć kulturystów Kuriozalna, ekstremalna galeria zdjęć kulturystów Manewr Valsalvy - czy jest bezpieczny? Manewr Valsalvy - czy jest bezpieczny? Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Rozmiar ma znaczenie - czyli rzecz o hipertrofii Rozmiar ma znaczenie - czyli rzecz o hipertrofii