SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening rzeźbowy do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1456

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51569 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam,
Mam 20 lat, ważę 77kg a na siłowni ćwiczę już od kilku lat(prze ten czas przybyło mnie około 6-7kg) i plan treningu chciałbym dopasować tak, żeby ćwiczyć jedną partię dwa razy w tygodniu. Główny nacisk kładę na klatkę, ponieważ biceps już jest spory, a triceps będzie się ćwiczył samoczynnie z klatką. Barki też mnie mało interesują. Wiem, że napiszecie "ćwicz wszystkie partie po równo..", ale jeśli któryś mięsień jest nieproporcjonalny to sobie go w pewnym sensie odpuszczamy, tak? Mam tu na myśli plan na rzeźbę i redukcję. Czy plan jest w miarę dobrze ułożony? Dieta oczywiście jest.



Poniedziałek: klatka, plecy, aeroby
-rozpiętki 3x12
-wyciskanie płasko 1x12, skos górny 1x12, skos dolny 1x12
-pompki szwedzkie 2x12
-aeroby około 30/40 min

Wtorek: interwały
-5min truchtu rozgrzewkowego, 15x30/30 bieg w miejscu, 2 min truchtu

Środa: nogi, barki, brzuch, aeroby
-przysiady ze sztangą na barkach 3x12
-podciąganie nachwytem 2x8
-podciąganie podchwytem 1x8

-aeroby

Czwartek: wolne

Piątek: klatka, plecy, aeroby
-rozpiętki 3x12
-wyciskanie płasko 1x12, skos górny 1x12, skos dolny 1x12
-pompki szwedzkie 2x12
-aeroby około 30/40 min

Sobota: interwały(22min)
-5min truchtu rozgrzewkowego, 15x30/30 bieg w miejscu, 2 min truchtu

Niedziela: nogi, barki, brzuch, aeroby
-przysiady ze sztangą na barkach 3x12
-podciąganie nachwytem 2x8
-podciąganie podchwytem 1x8
-aeroby


Myślę jeszcze czy dobrze by było zrobić tak:

pon klatka, plecy, aeroby
Wt interwały
Śr nogi, barki, brzuch, aeroby
Czw wolne
Pt klatka, plecy, aeroby
Sb interwały
Nd nogi, barki, brzuch, aeroby
Pon wolne
Wt klatka, plecy, aeroby
Śr interwały
.
.
.
Co myślicie?
Ekspert SFD