SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening i diena na redukcję OTTO

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9376

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 6265 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34223
Wczesniej pisales ze plan na 2 dni bedziesz robil :D

>>> Maszeruj albo giń <<<

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 593 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 14396
Tak ale 3 mogę robić w domu
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 6265 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34223
Ok ok.

>>> Maszeruj albo giń <<<

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 593 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 14396
Dziś były nogi, plecy i biceps

Plan mam taki:

Poniedziałek:
- Nogi
- Klata
- Triceps
- barki- boczne ankony

Czwartek:
- Nogi
- Plecy
- Barki- tylny ankon
- Biceps

Mam nadzieję że podołam:)
Nogi przed każdym treningiem, żeby wywołać testosteron, ale będą to różne ćwiczenia na zmianę

Ten człowiek z siłowni mówił że lepszy jest jabłczan kreatyny, bo efekty są trfałe a po monohydracie urośnie ale potem i tak spadnie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 593 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 14396
Od dziś zaczynam brać kreatynę rozpuszczoną z łyżką miody, w dni treningowe będę brał BCAA 5 g. przed treningiem i 5 po treningu.
Wypróbuję też białko 6pack Milky Shake Whey, które jest w prawdzie w niskiej cenie 39 zł za 700 g, ale też zbiera pochlebne opinie.
Białko mam zamiar brać jako uzupełnienie diety 1 raz na dzień a w dni treningowe dodatkowo 1 porcję po treningu
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 6265 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34223
Z tym jabłczanem to może być trochę prawdy. Wrzuc cały plan plus ten trening domowy, jestem ciekawy co ten gość zaproponował.

>>> Maszeruj albo giń <<<

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 593 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 14396
Nic nie zaproponował , to nie jest tak że mam rozpiskę jak Ty mi zrobiłeś.

Przychodzę i on się pyta co ostatnio ćwiczyłem , ile było serii , wtedy mówi dziś będzie to, pokazuje mi jak ćwiczyć, a nawet prowadzi mi ręce swoimi gdy wykonuję coś źle.
Na chwilę obecną mam nie skupiać się na przednim ankonie barku, bo mam je dobrze rozbudowana, a poza tym one pracują przy innych ćwiczeniach które będę wykonywał, za to na pierwszy plan pójdą boczne no i tylne których właściwie nie mam wcale.

Powiem szczerze dopiero teraz wiem co znaczy wiosłowanie jednorącz, mimo widzianych filmików nie docierało do mnie że ręka w łokciu ma być sztywna, podobnie ukoszenie hantelek bokiem, w domu machałem 9 kg po 10 razy, a gdy on mi pokazał jak to robić to 5 kg 10 pow ciężko zrobić.
A po ćwiczeniu rozpiętek na Butterfly to na drugi dzień czułem mięśnie przedramion, bicepsa,barku przedni, klatki, a nawet szyji :)


Startujemy- cykl na kreatynie

Waga 78,5 kg
Brzuch- na wysokości pępka 92 cm
Klata 107 cm
Obręcz barkowa 117 cm
Biceps- napięty - 35 cm




Zmieniony przez - OTTO w dniu 2017-01-07 14:05:11
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 6265 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34223
Bez stałej rozpiski mi by chyba było ciezko cwiczyc, ale to dlatego ze zawsze mi mało i kombinuje co tu jeszcze zrobic. ale jak ten gosc Cie bedzie prowadzil to moze bedzie inaczej.

>>> Maszeruj albo giń <<<

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 593 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 14396
Jak miałem tą rozpiskę od Ciebie (dalej mam ) to nie potrafiłem tego zapamiętać siedziałem w piwnicy i co chwilę zerkałem na kartkę gdzie miałem to wydrukowane.

A tak w ogóle to teraz na siłowni bardziej mi odpowiada atmosfera- warunki, w piwnicy pochylony, co chwilę gdzieś uderzyłem, a do tego za drzwiami jest piec CO, więc z piwnicy wychodziłem uwalony z sadzy i kurzu, dodatkowo słychać co robią domownicy-płaczące dziecko, to rozprasza, człowiek zaczyna się śpieszyć i ćwiczy na odwal, żeby jak najszybciej wyjść i zając się domem.
Tam na siłce mamy wspólny język, zwłaszcza z tym właścicielem-trenerem, okazało się że biega koło mnie, wygrywał maratony, był kolażem i wielokrotnym mistrzem Polski, ma 67 lat i nadal jest bardzo aktywny, biega po 250 -300 km w miesiącu.
Pierwsze odżywki kupował 40 lat temu na Węgrzech, wiele by opowiadać ...


Zmieniony przez - OTTO w dniu 2017-01-07 18:37:11
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 6265 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34223
Nie zrozumielismy sie bardzo dobrze ze chodzisz na siłke. Mi chodzi o to ze nie mogl bym trenowac ze idac na silke nie wiedzial bym co bede robil-kazdy trening ma byc inny tak? Ja jednak wole miec wszystko zaplanowane. A co jak gosciowi wypadnie jakis wyjazd, treningu nie zrobisz :D? Wrzuc zdjecia tej siłki.

>>> Maszeruj albo giń <<<

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła, dynamika i zrzucenie zbędnej tkanki tłuszczowej.

Następny temat

masa- komplikacja pytań

7 powodów dla których nie powinniśmy się garbić 7 powodów dla których nie powinniśmy się garbić Co należy jeść, aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka jelita grubego? Co należy jeść, aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka jelita grubego? Kawa czy kofeina. Jak stosować kofeinę by poprawić wyniki sportowe? Kawa czy kofeina. Jak stosować kofeinę by poprawić wyniki sportowe? Czy od ćwiczeń maleją piersi? Siłownia a utrata biustu Czy od ćwiczeń maleją piersi? Siłownia a utrata biustu Heba Ali: Ta dziewczyna ma powera! Heba Ali: Ta dziewczyna ma powera! Przysiady i ból pleców, przyczyny Przysiady i ból pleców, przyczyny Ciasto owsiane z lodami proteinowymi Ciasto owsiane z lodami proteinowymi Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał