SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc z ułożeniem planu treningowego

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1331

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 30
Witam. Ćwiczę od około 8 miesięcy regularnie (licząc trening przed przerwami łącznie ponad rok) ostatniego czasu dopadła mnie monotonia i zastój siły od 3 miesięcy .. Próbowałem zmiany treningu nawet wyremontowałem siłownie ;D lecz nic nie dało.. Mam do dyspozycji ławeczkę (prosta, skos) sztanga, gryf łamany, hantle skręcane i drążek.

Kiedyś ćwicząc czułem to że jestem w cyklu organizm się przyzwyczaił do nagłego wysiłku i przyrost był ogromny(przynajmniej dla mnie) Sprawiało mi to ogromną radość, ból pospinanych mięśni coś pięknego ;D lecz do czasu..


Dotychczasowy trening wyglądał tak:

I Dzień

1. Wyciskanie sztangi na ławeczce prostej 6x6 (zajmowało mi to łącznie z przerwami ok 15 min)
2. Wyciskanie hantli na prostej ławeczce 6x10
3. Rozpietki 6x10
4. Unoszenie hantli w lekkim opadzie 6x10
5. Wyciskanie sztangi z przed i zza głowy w siadzie 6x8

II Dzień

1. Uginanie rąk z gryfem łamanym 6x8 (oparcie o ścianę tak aby jak najbardziej wyizolować ćwiczenie)
2. Uginanie rąk z pojedynczymi hantlami z supinacją nadgarstka 6x8
3. Uginanie rąk z hantlami leżąc na ławeczce skośnej 6x10 (pobrane z treningu Arnolda Schwarzenegger'a)
4. Uginanie rąk z hantlami chwytem młotkowym 6x8
5. Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 6x15

Prosił bym o ułożenie planu treningowego aby w miarę możliwości dzięki niemu osiągną moje cele:

Chciał bym osiągnąć lepsze efekty wizualne i siłowe. Czytałem że objętość i wygląd mogą chodzić w parze, więc chciał bym abyście pomogli mi to osiągnąc

Jeśli chodzi o klatkę piersiową to chciał bym bardziej wyeksponować(zwiększyć, uwidocznić itp) górną cześć oczywiście spadek lub dalszy zastój siły nie wchodzi w grę.. o ile to możliwe.