SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pierwszy tydzień redukcji, odwrotny efekt

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3217

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

22

Płeć

mężczyzna

Waga

94

Wzrost

180

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

15-17

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

uczelnia, praca (7-17)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

full

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

ostatnio masa ok. 3000kcal 6 tyg (+3kg suchej)

Stosowana lub planowana suplementacja

białko, skonczyłem cykl kreatynowy 6 tyg
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 189 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3822
Witam.
Informacje o mnie w ankiecie :)
Jestem typowym endo (kiedyś ważyłem ponad 120kg). To moja druga redukcja, wciągu pierwszej zgubiłem 32kg, póżniej budowałem rok 8kg masy i teraz czas na redukcje bo waga mi zaczyna przeszkadzać, z wyglądu jestem bardzo zadowolony. Na redukcje przeszedłem tydzień temu.
Na masie i na kreatynie jechałem na 3000-3300kcal, białko na poziomie 160, węgle 300.
Trenuje PPL:
wtorek: pull + interwały (do 15 minut)
czwartek: push + interwały (do 15minut)
sobota: nogi + brzuch

Teraz wymysliłem sobie taka dietę:

kcal/B/T/W
Śniadanie:
- płatki owsiane 183kcal/6g/4g/31g
- Banan 171/2/1/39
- Jabłko 69/1/1/15
- Mieszanka studencka 262/8/18/18
- Mleko 2% 128/9/5/12

Drugie śniadanie:
- Jabłko 69/1/1/15

Obiad:
- Kasza kuskus 173/7/1/36
- Kurczak pierś 333/63/9/0
- Oliwa z oliwek 247/0/27/0

Przed treningiem:
- 100% Whey Protein - SCITEC 117/22/2/4

Po treningu:
- Ser twarogowy półtłusty 200/28/7/6
- Oliwa z oliwek 247/0/27/0
- Makrela wędzona 442/42/31/0

Total :
2641 kcal
189 g B
134g T
176g węgle

Dodam również, że całe życie miałem problem ze zrzuceniem a łatwo buduję masę nawet na niskich kcal :(
Stosuję ten sposób żywienia od ponad tygodnia. Waga +0.3kg :) Nawet woda po krecie nie zeszła :O
Dzięki za pomoc. Pzdr !

Zmieniony przez - adash w dniu 2012-11-25 15:44:40
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2222 Napisanych postów 48359 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 268614
W krótkim okresie czasu, spadek tłuszczu to ostatni z listy czynników wpływających na to co pokazuje waga, a lista jest dość długa, także patrz w lustro i mierz obwody, nie sugeruj się wagą.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 144 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 953
Drugie śniadanie:
- Jabłko 69/1/1/15


napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2222 Napisanych postów 48359 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 268614
jak mu się btw zgadza w ciągu dnia to i paznokcie może obgryźć.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 144 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 953
Wku**iony musi chodzić do 3 posiłku
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 189 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3822
Panowie, jakbym jadł w pracy 3 razy to już by mnie dawno wywalili :D Drugi posiłek mógłbym opuścić, ale jem żeby cokolwiek wzrucić do pieca
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 189 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3822
Dzisiaj stanąłem na wadze. 94.8 :D Czyli ciągle rośnie. Na treningach czuję mocno mięsień jak nigdy, sylwetka mi się leciutko wyostrzła(widać nowe żyłki). Zaspany jestem cały dzień i słaby. Dlaczego ta waga ciągle stoi ?!?! Dość demotywujące. Jakieś rady?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 88 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 919
Jeżeli chcesz żeby waga leciała w dół to musisz mieć ujemny bilans kaloryczny, a z tego co widzę ponad 2600 kalorii jest bilansem wskazującym raczej na utrzymywanie czy wzrost wagi. Wg mnie, tak pisano wcześniej nie patrz na wagę tylko na to co widzisz w lustrze:) Ewentualnie dołóż jakieś aeroby.

"Akceptuje tylko zwycięstwo i walkę do samego końca"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 884 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4118
sylwetka mi się leciutko wyostrzła(widać nowe żyłki)" - więc nie wiem w czym problem? Waga nie jest żadnym wyznacznikiem, wyciskaj z tych kcal ile się da (ja mięso urośnie to tym lepiej, bo jest wymagające energetycznie) i później dopiero coś kombinuj z ilością żarcia. Piszesz, że jesteś typowym (zaraz po tym co napiszę wyskoczą znawcy i mnie zj*bią, że mało tłuszczy) endo a ostatnio chyba z 10 "miśków" otyłych do mnie pisało i mówiłem każdemu to samo:
jako endo (choć nie lubię tych określeń i zresztą raczej nie ma 100% czystych genotypów tylko są mieszane) podstawowym źródłem energii powinny być węgle, które są łatwodostępne a tłuszcze tylko spowalniają metabolizm (przynajmniej u kilkunastu osób, którym pomagałem ostatnio a one wcześniej były uparte na dużą ilość tłuszczy)
Nie zrozum mnie źle, jak ilość kcal jest na minusie to się wytniesz ale będzie szło bardziej topornie z metabolizmem na średnim poziomie. + redukcja na wysokich węglach to czysta przyjemność - nie ma to jak podjeść sobie 1kg owoców dziennie + 1kg pieczonych ziemniaków i redukować przy tym :)

Zmieniony przez - kdelook w dniu 2012-11-28 11:48:16
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2222 Napisanych postów 48359 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 268614
to już jest kwestia obserwacji, komu węgle komu tłuszcze, nie ma co tego uogólniać, ale przeciętny misiek, na wyższych węglach zazwyczaj schudnie.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 884 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4118
Wiem wiem stąd to - (przynajmniej u kilkunastu osób, którym pomagałem ostatnio a one wcześniej były uparte na dużą ilość tłuszczy) dorzuciłem w tym nawiasie, bo wiadomo, że nie da się bez poznania reakcji organizmu czyjegoś (co zazwyczaj zajmie te 2-3 tygodnie) idealnie ułożyć miski tylko nie każdy to rozumie i po tygodniu jak od węgli wodą napuchnie to płacze, że on chce zbijać wagę a ona podskoczyła ok 1kg ...

Zmieniony przez - kdelook w dniu 2012-11-28 15:03:25
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jedzenie w dni robocze...

Następny temat

Mleko / laktoza na wycince (posiłek na szybkie drugie śniadanie)

Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Phil Heath ryzykował życiem! Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Anna Nawrot - ocena sylwetki