SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy będzie z tego dobry i tani efekt ??

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1369

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 931
Chciałbym kupić odżywke białkową serwatkowa i sojową (obie Olimpa) i spożywać następująco:
- w dni treningowe odż. serwatkowa
- w dni wolne sojowa

Załóżmy że trening jest 3x w tygodniu. Mam do was pytanie czy jest sens mieszać w ten sposób i jak myslicie czy efekty będą sensowne ?

Mam tez inną alternatywe gdyby trening był cześciej aniżeli 3x w tygodniu (bo wiadomo ze w jeden dzień sie to ćwiczy a w następny można cos innego i tak można 6 dni na tydzień): białko serwatkowe po treningu a w inne pory dnia odżywka sojowa.

Wszystkie te kombinacje są wymyślone po to by oszczędzić sporej ilości pieniędzy. Słyszałem też, nie można sie zamykac tylko do jednego rodzaju białka. Prosiłbym o wasze opinie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50418 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam.
Jeżeli chcesz zaoszczędzić pieniądze to Twoja kombinacja ma jakiś sens.
To znaczy, białko serwatkowe jest szybciej przyswajalne dla organizmu niż sojowe, także serwatke spożywaj bezpośrednio po treningu. Białko sojowe w pozostałe dni, np. rano kiedy wstaniesz, czy też w południe.
"Na masę" lepszę są mieszanki białek, a nie sama serwatka.
I pamiętaj ten sport jest niestety drogi, jeżeli chcesz mieć efekty to nie zaoszczędzisz dużo.
Pozdrawiam.

POZDRAWIAM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 2782 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 15058
Białko po treningu to pomyłka

Zaraz po treningu zarzuć węglowodanami prostymi, proponuje przymajmniej 0.5 gram na 1kg ciala(po treningu wspaniale przyswajamy węglowodany i nic nie idzie w tłuszcz) godzine po treningu, jak organizm powroci juz do normalnego funkcjonowania spożyj posiłek białkowo-węglowodanowy.
Samo białko zostaw sobie do wypijania godzinę przed snem tzn. jako ostatni posilek w ciągu dnia, chyba ze nie czerpiesz wystarczającej ilosci bialka z normalnej diety, wtedy uzupelniaj posilki szejkami, najlepiej wg mnie wymieszac bialko serwatki i bialko soi i tak przygotowane szejki wypijac zarowno na noc jak i w wypadku gdy nie mozesz dostarczyc odp. ilosci bialka w posilku. Serwatka ma to do siebie, ze przy bardzo wysokim BV nasz organizm nie jest w stanie wykorzystac w pelni jej mozliwosci - bo lata ewolucji przystosowaly nas co prawda do wchlaniania kilogramow miesa - ale kilogramow serwatki to juz nie Bialko soi obnizy odrobine bv calego szejka ale nie na tyle zeby obnizyc drastycznie efektywnosc spozywanego bialka.

Proponowany przeze mnie szejk bialkowy moze zawierac: 10 gram serwatki - czyli jakies 9 gram bialka i 10 gram bialka sojowego - czyli 7 gram bialka, do tego 0.5 litra mleka co daje nam lacznie ok 30 gram bialka czyli ilosc ktora organizm spokojnie wykorzysta w calosci. Jezeli chcesz pic szejki z wodą nie mlekiem, poniewaz np. masz nietolerancję laktozy to wtedy ilosc bialka wsypanego musi byc odpowiednio wieksza, ale trzymaj sie proporcji pol na pol, wydaje mi sie ze tak bedzie najlepiej w Twoim wypadku

Pomóż dzieciom: http://www.pajacyk.pl
Wystarczy jedno kliknięcie dziennie, które nic nie kosztuje

Im dłużej ćwiczę tym bardziej mi się to podoba
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 44966
Bialko po treningu tez ma swoje miejsce ale najpierw WW i to proste.

Z tego co masz zrob mieszanke (sam cos takiego bede mieszal).

______
Kawosz
____________________________
Kucharek w Jadlodalni

"Drzewa umieraja stojac, siadaj mamo!"

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 931
Dzięki za odpowiedzi, dałem każdemu po sog ale nie wiem czy sie dodało bo coś pisało że musze byc abonentem zeby dodawać głosy czy cos takiego (nie wiem o co chodzi)
Jesli chodzi o odżywianie po treningu to wiem że zaraz po trza zapodac glukoze a potem góra do 1h białko dużo na ten temat czytałem. Właśnie tak robiłem przez ostatnie 2 miesiące, tyle że zamiast jakichś suplementów to glukoza - napój z miodem , białko - mleko 0,7l. Efekty były zauważalne. Niestety naderwałem przyczep ścięgna przy m. piersiowym i nie moge wyciskac ani jechac na najszersze na drągalu. Odczekam jeszcze pare tygodni i kupie najprawdopodobniej odżywki takie jak napisałem wcześniej i zastosuje sie do waszych rad, dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1509 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 12619
Dam za Ciebie te sogi bo jeszcze mi troche abonamentu zostalo

https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]SFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUBSFD FIGHT CLUB[img]../../buziaki/29.gif" alt="" />
pozdrawiam

--> SFD FIGHT CLUB <--

0111010001101000011010010110111001101011

The fear of death follows from the fear of life. A man who lives fully is prepared to die at any time.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DIETA TLUSZCZOWA REWELACJ DZIALA!!!

Następny temat

Dieta dla mnie

nutloveb