logo
zamknij zamknij

Nowy plan treningowy????

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 659

0 5 0
napisał(a)
Glaca_91
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 3142 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 42318
Wiek:16
Staż:4 miesiące systematycznie (wcześniej bywałem na siłowni kilka razy w roku)
Przez 3 miesiące split,ostatni miesiąc FBW i chcę wrócić do splituPrzerwy między ćwiczeniami do 2 minut.Ćwiczenia jakie wykonywałem to podstawa wyciskania,uginanie,ściągania itp.
Ogólnie zaobserwowałem wzrost masy,siły i wytrzymałości.

Chcę nabrać masy mięśniowej i siły
Ćwiczę 3 razy w tygodniu.Sprzęt jakim dysponuje to sztanga długa, krótka,hantle,ławka,wyciąg górny,poręcze!

Poniżej wrzucam mój plan treningowy którym chcę ćwiczyć od jutra!
I moja prośba jest taka abyście wypowiedzieli się na temat rozpiski,którą ułożyłem i czy będzie ona dobra.Wszelkie opinie,uwagi itp.Mile widziane!

Pozdrawiam

Klatka,biceps-triceps

1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej-12-9-6
2.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej w górę-6-6-6
3. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej-6-9-9
4. Uginanie ramion ze sztangą podchwytem stojąc-12-9-9
5.Wyciskanie francuskie sztangi siedząc-9-9-6-6
6. Uginanie ramion ze sztangielkami chwyt "młotkowy" oburącz stojąc-6-6-6
7.Pompki na poręczach-6-6-6-6


Nogi,brzuch,przedramię

1.Przysiady ze sztangą na karku-12-9-6-6
2.Uginanie nóg w leżeniu-12-9-9-9
3.Wspięcia na palce 4*20 + wspięcia bez obciążenia max
4. Spinanie tułowia w leżeniu 4*max
5.Brzuszki 4*max
6. Uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem w siadzie-20-20-20

Plecy,barki

1.Podciąganie na drążku szerokim nachwytem do brody 3*max
2.Sciąganie linki górnego wyciągu nachwytem (szeroko) siedząc przodem-12-9-9
3.Yates Rows-9-6-6
4.Wyciskanie sztangielek siedziąc-9-6-6
5. wznosy tulowia z opadu-12-10-8-6
6. Unoszenie sztangielek bokiem w górę stojąc-9-9
7.Szrugsy sztangielkami-12-12-12
8.Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie-9-9-9





Zmieniony przez - Glaca_91 w dniu 2008-04-13 17:54:14
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Bery89
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Staz maly,zbyt maly, prosgresje regresje,split czlowieku wybij to sobie z glowy i zajmij sie treningiem odpowiednim dla twojego stazu a nie zabierasz sie za treningi dla zaawansowanych bedac poczatkujacym.Trening dla ciebie to tylko i wylacznie FBW.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

napisał(a)
Glaca_91
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 3142 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 42318
BeryDlaczego split nie będzie odpowiedni.Znam dużo ludzi którzy zaczynają ćwiczyć i jadą splitem.

Skoro mówisz,że FBW będzie lepszy to masz coś konkretnego na myśli?
napisał(a)
Bery89
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Cwiczysz dopiero 4miesiace, to nie jest czas na splity, FBW dla poczatkujacych jest bardziej efektywne i wskazane niz split ktory jest dla osob zaawansowanych.
Znam dużo ludzi którzy zaczynają ćwiczyć i jadą splitem.
Bo duzo ludzi nie ma zielonego pojecia o treningu tylko cwicza tak jak gdzies zobacza albo jak im ktos powie a o treningu nie wiedza nic.
Skoro mówisz,że FBW będzie lepszy to masz coś konkretnego na myśli?
Gdzies ostatnio widzialem art. o skutecznosci FBW itp itd. ciekawy art kazdy poczatkujacy powinien sie z tym zapoznac poszukaj jest wyszukiwarka napewno to znajdziesz... bo przepisywac to samo nie ma sesnu.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

napisał(a)
Glaca_91
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 3142 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 42318
Bery jak widzisz jestem na forum nowy a więc moja widza nie poraża
Fakt faktem,może i głupota ale teraz mam zamiar to zmienić
Dzięki i szaczun dla Ciebie
napisał(a)
Bery89
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Ok. Na poczatek proponuje poczytac posty podwieszone jak ACT FBW HST wszystko jest, a jak czegos nie ma to wyszukiwarka i jest :) Pamietaj ze dieta to jest 60% sukcesu trening to tylko zaledwie 30% suple i reszta to 10%. Zajzyj tez do dzialu odrzywianie i dieta jest wskazana watpie zebys utrzymal diete przez okres pierwszych miesiecy ale chociaz stosowac sie do zasad zdrowego odzywiania i bd dobrze.Cwicz i rosnij duuuzy =]

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1519 Napisanych postów 35522 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 221846
Sluchaj Beregeo bo dobrze prawi

W dlaczego FBW, a nie split? A to dlatego, ze jest to strata jakichs 4-5 dni w tygodniu w ciagu, ktorych miesnie mogly by rosnac, a w splicie one wegetuja.

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW do poprawy i oceny

Następny temat

Tomek 1991 --> grzanie sadła czyli wreszcie na poważnie :))

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Leksykon suplementacji: ZMA

Parówki - porównanie okiem dietetyka

Najlepszy wędkarz w branży fit

Pora rozwiać wątpliwości. Co było prawdziwym powodem śmierci Richa Piany?

Kevin Levrone wystartuje w Arnold Classic Australia 2018!

Podciąganie na drążku - jak zacząć? Jak nie stanąć w miejscu?

TOP 10 fitnessek z Instagrama