SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW siła masa do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 360

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

m

Wiek

19

Waga

70

Wzrost

175

Cel treningowy

siła upper body, bo lower bez przysadów i mc sie raczej nie da zrobić dobrze... no i sucha masa

Staż treningowy na siłowni

2lata

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

łaka regulowana drążek hantle sztanga

Dieta

jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

opisane w poście

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

często zmieniany, nie prowadzilem dziennika wiec nie pamietam

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

WL 75 x5 MC 110 x5 SQ 90x5
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 360 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3257
Witam, jakiś czas temu doznałem kontuzji mięśni dolnego odcinka grzbietu,jakieś naciągnięcie, i od tego czasu ne ma mowy o przysadach ani MC, bo następnego dnia ból jest tak ostry że nie mogę wstać, dlatego wolę przeczekać trochę z tymi ćwiczeniami, w związku z tym ułożyłem sobie taki planik z ćwiczeniami dostosowanymi do moich możliwości zdrowotnych i prosiłbym o ocenę:

Wykroki chodzone 3x5 na nogę czyli 3x10 w sumie
Podciąganie nachwytem 3x5
WL 3x5
Push press hantlem 3x5
Uginanie sztangą łamaną 1x5
czacholamacze 1x5
podciągane nóg do klatki w zwisie (na brzuch) 1xmax
wspiecia na palce na podwyzszenu 1xmax
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 649 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5424
byłeś z tym u lekarza ?? jeśli tak to co on na to ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 360 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3257
Nie byłem, ból stopniowo przechodził, w sumie taki stan trwa już niecały miesiąc. Po 2 tygodniach już prawie nie czułem żadnego bólu, i zrobiłem siady, następnego dnia myślałem że się za przeproszeniem zesram z bólu jak sie gwałtownie poruszyłem. Myślę że rozciąganie, głównie ruchy dynamiczne (jak najwyższe kopnięcia w przód ze słabą rozgrzewką mnie tak załatwiło. Teraz już jest prawie dobrze, jednak wolę poczekać jeszcze trochę.
Taki planik się nada do całkowitego ustąpienia bólu i wznowienia MC i przysiadów? Nie za mało serii i ćwiczeń?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 649 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5424
Idź do lekarza bo każde ćwiczenie obciąża w jakimś stopniu kręgosłup i żebyś sobie krzywdy nie zrobił, dlatego lepiej by było żebyś udał się do lekarza i wtedy by było wiadomo co i jak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy na mase

Następny temat

Co myślicie o inertwałach na masie??