SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta masowa, proszę o oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2083

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez apokalipsa z działu Odżywki, Suplementy.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728
Witam wszystkich. Mam 16 lat. Mieżę 179cm i ważę 65kg. Mój staż na siłowni to około jednego roku jednak z przerwami związanymi z małymi kontuzjami. Siłownie posiadam w domu więc ćwiczę sam, mam wygode, bo nikt nie zajmuje mi sprzętu :) Ale nie o tym mowa, chcę zacząć wdrażać dietę masową, po obliczeniach wd. ktorych powinienem zjadać 2g bialka 4g węglowodanów i 1.8g tłuszczu na 1kg. mojej wagi a więc dziennie powinienem zjeść około 130g białka, 260g węglowodanów oraz 117g tłuszczy. Z tegoż względu, że jestem uczniem szkoły średniej, do której mam kawałek drogi, wstaję wcześnie. A mianowicie tak: w niedziele wstaje około 8-9, w poniedzialek zawsze o 6 wtorek ok 7 środa ok 7 czwartek 6 piątek 6 sobota ok 8. W dni robocze od poniedziałku do piątku do domu wracam dopiero około godziny 17, tak więc mimo wszystko, nie mam czasu na obiad w szkole. W celu ułatwienia diety, zakupiłem Gainera 2 vitalmaxa. Wiele osób mi go polecało więc na początek kupilem 2.250kg. Tak, żeby zobaczyć czy się sprawdzi. Ćwiczyć będe w niedziele, wtorek oraz czwartek natomiast w piątek 2h na basenie oraz jakiś masaż u dziewczyny Dlatego ćwicze w niedziele-wtorek-czwartek, gdyż w te dni mam najwięcej czasu po południu wolnego i w te dni nie mam W-F w szkole. Oto dokładne plany poszczególnych dni:

Niedziela --- Dzień treningowy ---

09.00 śniadanie: jajecznica z 3-4 jajek, 2 kromki chleba, mussli z mlekiem, do tego 1 porcja gainera.
12.00 kanapka w postaci bułki z jakąś szynką
13.30-14 obiad w postaci jakiegoś mieska ziemnaikow i sorowki
16 serek jakiś
17.30 porcja gainerka
18-20 trening