SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Brak dalszego rozwoju

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 738

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

18

Waga

73

Wzrost

175

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

5 miesięcy

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Siłownia

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 19 lat Na forum 199 dni Przeczytanych tematów 83
Witam!
Od 5 miesięcy ćwiczę na siłowni. Przez pierwsze 2 miesiące efekty były zadowalające rosła zarówno siła jak i sama sylwetka uległa poprawie. Niestety jednak od ostatnich 2-3 miesięcy nie widzę żadnego dalszego rozwoju. Zastanawiam się czy problemem jest trening czy sama dieta. Proszę o ocenę obu tych czynników.

Trening FBW ABA BAB:
A:
- przysiad ze sztangą 4x 10-12
- martwy ciąg 4x10
- wiosłowanie 4x10
- wyciskanie na ławce leżąc 4x 10-12
- rozpiętki 3x 10-12
- OHP 4x 10-12
- podciąganie podchwytem 4x max
- Uginanie z supinacją 4x 10-12
- prostowanie ramion na wyciągu górnym 4x10-12
- brzuszki na ławce 3x 20
- plank 3x 30-40 sekund

B:
- Przysiad ze sztangą 4x 10-12
- Wykroki 4x 10-12
-podciąganie nachwytem 4x max
- wiosłowanie focze 4x 10-12
- wyciskanie na ławce ukośnej 4x 10-12
- unoszenie ramion w przód 4x 10-12
- unoszenie ramion w bok 4x 10-12
-dipy 4x10-12
- wyciskanie francuskie 4x 10-12
- Uginanie z supinacją 4x 10-12
- Przyciąganie kolana do klatki 3x20
- Wypychanie nóg ku górze 3x20

Sama dieta to:

I posiłek - 3 jajka z rukolą/pomidorem/szpinakiem i bułka grahamka (warzywa staram się zmieniać każdego dnia w zależności co jest i na co mam ochotę dlatego "/")
II posiłek- 120g serka wiejskiego z pomidorami/sałatą/pomidorami suszonymi 40g i bułka grahamka
III posiłek- 120-130g piersi z kurczaka z 80g ryżu/kaszy jaglanej/soczewicy czerwonej z warzywami
IV posiłek- 120g jogurtu z cynamonem odrobiną suszonej żurawiny i jednym dużym bananem
V posiłek- twaróg 130g ponownie z warzywami typu szpinak pomidory itp.



Zmieniony przez - kciuq w dniu 2018-03-07 15:07:27
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 186 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1818
Dieta w ogóle to wywalenia. Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne jak i na białko i węglowodany i dopiero zacznij układać. Ryze makarony kasze mięso różnego rodzaju owoce warzywa to sa produkty ktore trzeba wykorzystać. Trening moim zdaniem tez dziwny. FBW zwykle i nie kombinuj po jednym ćwiczeniu na partie w treningu np na triceps wyciskanie wąskim chwycie i wyciskanie fransuckie na nogi siady i wykroki. Podstawowe wielostawowe ćwiczenia i efekty będą ale najpierw ogarnij dietę.


Zmieniony przez - Czarek10 w dniu 2018-03-07 16:30:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7396 Napisanych postów 105903 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1192361
dietę daj w takiej formie http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
to jeden z problemów, trening zły nie jest ale może brak w nim konsekwencji tz, brak zaplanowanej progresji, jak na początkujacego nawet troszkę przeładowany

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3147 Napisanych postów 41462 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319443
Jak długo ćwiczysz tym planem?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 19 lat Na forum 199 dni Przeczytanych tematów 83
Będą już z dwa miesiące.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3147 Napisanych postów 41462 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319443
Myślę, że wypadałoby wprowadzić jakieś zmiany i progres się pojawi.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 266 Wiek 34 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 33480
trening przeładowany
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
Panie kolego ale na 2000kcal z lekkim hakiem to Ty porgresu nie zrobisz ani w sile, choć ona może rosnąć, ale w masie na pewno nie. Jesteś grubo poniżej zapotrzebowania nie mówiąc już o nadwyżce.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 19 lat Na forum 199 dni Przeczytanych tematów 83
Czyli proponujecie zmniejszyć trochę intensywność treningu i zwiększyć kcal? Ogólnie planowalem najpierw zjechać z tłuszczu a potem dopiero zbudować względnie czystą masę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
Ale to zjechanie z tłuszczem też musi być jakieś rozsądne na szybkiego sobie wrzuć do kalkulatora jakie powinieneś mieć zapotrzebowanie energetyczne.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 19 lat Na forum 199 dni Przeczytanych tematów 83
Wyszło mi trochę ponad 2700. 2400 kcal powinno być okej na zredukowanie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy dla początkującego