SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pierwszy cylk

  • [...] i zarazem jak najmniejszych sktótków ubocznych. Niech wasze pały zawsze stoją na baczność gdy ujżycie mokrą cipkę przed oczami. A moje pytanie jest związane z moim pierwszym cyklem jaki będzie Deca Durabolin+ Stanazolol. Głównie zależy mi na dobrej rzeźbie i chciałbym aby trochę klatka spuchła. Waże 88kg ćwiczę 2 lata jestem dobrze [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1919 Data: 11/4/2006 11:58:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam jak w temacie mam 22 Lata chciałbym zacząć pierwszy cylk. Cwicze z małymi przerwami od ok 6 lat. Odzywki juz mi nie bardzo pomagają od jakiegos czasu stoje w miejscu. Przewertowałem forum, ale to nie jest lekka sprawa wiec wolałbym usłyszec opinie ludzi w temacie odnosnie konkretnego przypadku. Mam mozliwosc kupinie deca-durabolin ze [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1853 Data: 12/27/2009 1:59:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cylk wakacyjny

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] zamierzam kupić: -CM3--decyzja padła na CM3 a nie na monowodzian gdyż przeczytałem dużo o kreatynie i rozmawiałem z ludźmi którzy ją biorą i chyba stwierdzenie że mono na pierwszy cylk jest najodpowiedniejsze się utarło, bo mono jak i jabłczan to formy proste kreatyny, tyle że jabłczan jest ciut więcej przyswajalny bo nie zamienia sie w [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 559 Data: 6/4/2013 9:35:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cylk osłonka

    Temat
    Doping

    [...] kalorii przebyte cykle: Żaden staż 5 lat zdrowie B.dobre Myślę że tyle info wystarczy .. Ogólnie sprawa wygląda tak że zaczynam cykl Winko+metka . Leci lekki cykl bo to pierwszy raz , na wypróbowanie . Leci 2x100 winka 1x100 metki (10mg) Dzienne dawki winka 30mg , metki 15 mg . Na osłonkę mam hepargen (mimo że cykl lekki wiadomo trzeba [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1116 Data: 12/10/2015 8:45:45 PM Liczba szacunów: 0
  • cześć, myślę nad pierwszym cyklem w swoim życiu, chcę troszkę "zmasować" tak do 70-75kg aktualna masa 62 kg na 177cm wzrostu . Wiem nie jest dużo nie śmiać się :D. Myślę nad metą 100tab + osłonki i odblok na koniec. Jako iż jest to mój pierwszy cykl więc proszę was o pomoc w ułożeniu go i dobraniu odpowiednich osłonek i odbloku. Z góry dzięki :) [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1314 Data: 2/10/2011 2:51:22 PM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cylk

    Temat
    Doping

    witam! chce rozpoczac pierwszy cykl z saa . mam dostep tylko do testosteron enanthate (Norma) . moim celem jest uzyskanie lekkiego efektu anabolicznego ok 4-6kg suchego miesnia i oczywiscie adekwatnej do masy siły. wiec ile potrzebuje ampułek ?? jaki odblok?? i co zmnienic w diecie aby tłuszcz i retencja byly mozliwie najmniejsze. dieta [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 657 Data: 11/19/2010 7:56:13 PM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cylk

    Temat
    Doping

    moj pierwszy cykl bedzie sie skladal ze 100 tabletek mety 10 ampulek tescia i 16 cm greckiej decki co z odblokiem myslalem o clomidzie??co byscie polecili??slyszalem ze meta podobno pakistanska bardzo dobra czy ktos moglby mi rozpisac cykl??i odblok??ewentualnie zrezygnowalbym z tescia bo nie jestem do niego przekonany?czekam na rady............

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2634 Data: 7/9/2005 12:48:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cylk pomoc w doborze suplementow

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Chcialbym sie was doradzic co najlepiej kupic na 1 cykl zeby uzyskac jak najlepszy rezultat. Myslalem o zakupie Kreatyny mono z olimpu i do tego ewentualnie jakies bialko , czy to dobre zestawienie i jak tak to co moge do tego dorzucic zeby rezultat byl jeszcze lepszy. Zaznaczam ze trzymam diete i jest to juz odpowiedni moment zeby siegnac po [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 741 Data: 11/27/2009 4:28:26 PM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cylk

    Temat
    Doping

    mam 15 lat 170cm 60kg i chce zaczac brac sterydy co proponujecie na pierwszy cykl ? moze omke bo niedawno zakupilem od kolegi

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2048 Data: 3/22/2008 8:34:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl Metanabolem

    Post
    Doping
    PRO

    WITAM JA PLANUJE WZIASC NA PIERWSZY CYLK 150TAB(CZY LEPIEJ 100??)BULGARA DZIENNIE BRAC 6 TAB CO DAJE ZE PRZEZ 25 DNI 150 TAB ALE CZY TO DA DOBRE OSIAGNIECIA??CZY LEPIEJ ZMIENIC DAWKOWANIE??JAK TAK TO NAPISZCIE JAKIE DAWKOWANIE NAJLEPSZE P.S DAJCIE LINKA GDZIE MOGE KUPIC TO BIALKO OVOLPOL Z GORY DZIEKI:)

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2005 6:11:18 PM Liczba szacunów: 0
  • witam wszystkich mam pytanie. czy na pierwszy cylk deca+sustanon+oxydrol to nie za duzo? mam 28 lat.trenuję ok 8lat.moja waga to 90kg, "łapa"46cm, klata 123cm itd przy wzroście 176cm. dzieki za odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2009 1:12:55 PM Liczba szacunów: 0
  • mam 10 deki to pierwszy cylk waże 66kg mam 170cm a włapce 33, ile mi przyjdzie po tym ???

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2009 10:36:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam juz ef I hepar. Zona byla w pl to kupila.. jeszcze jedno pytanie, które mnie nurtuje.. jestem na pierwszym cyklu mety 30mg ed, malaya.. 100 tabs dil sie upiera bym ten pierwszy cylk pociagnal tylko 4 tyg. I zobaczyl jak na mnie zadziala.. wszedzie gdzie czytam o cylku na mecie radza po 150 mety na pierwszy raz I 5-6 tyg. Co zrobic? To moj [...]

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2015 1:29:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Universal Nutrition - Shock Therapy

    Post
    Universal Nutrition

    [...] z Shockiem spisała się wyśmienicie! Po treningach zero zmęczenia, miałem ochotę na jeszcze. Jeśli chodzi o efekty siłowe to: WL: +16kg MC: +28kg - to był pierwszy cylk treningowy, w którym robiłem to ćwiczenie Przysiad: +23kg - to był pierwszy cylk treningowy, w którym robiłem to ćwiczenie No ja jestem baardzo zadowolony! :) [...]

    Odpowiedzi: 777 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2009 2:04:48 PM Liczba szacunów: 0
  • metanabol

    Post
    Doping

    maciek, Prawda jest, ze faktycznie chyba jeszcze nikt nie umarl po jednym cylku metanabolu. Zauwaz tez, ze malo kto umiera po pierwszym kieliszku wody, pierwszym papierosie i zasrtrzyku heroiny. Czy to dowodzi, ze mozna bezpiecznie pic, palic i walic w zyle ? Pomysl - planujesz 4-6 tyg. cylk sterydem, ktory w ciagu tego krotkiego czasu uszkadza ci [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2001 10:35:44 PM Liczba szacunów: 3
  • KREATYNA+DEXTROZA - JAK BRAĆ ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki za info Tak sie zatanawiam na puszcze kreatyn olimpa , że jesżeli jest to mój pierwszy cylk kreatynowy ,żęby zrobić 5- 7 dniowy okres nasycena * brać wtedy 4 razy dziennie po 5 g . Ale Przecież dekstroza zwiększa o 50 % więcej zawartośc kreatyny we krwi . Czyli gdybym brał 2 razy 5 g kreatyny i do tego 2 x 50 g to mnie więcej wyszło by [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 8272 Data: 7/15/2003 2:57:30 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok po 200 mety

    Post
    Doping

    Witam serdecznie moj pierwszy cylk był 100 tab. metki i 10amp. Testosteronu prolongatum i na odblokowanie wziołem 10 tabletek Clomidu citrate a teraz zamierzam zrobić 2 cylk z metka Polska jelfa 200 tab. 15 mg dziennie przez 8 tygodni i Testosteronem Prolongatum 20 amp. co trzeci dzień po 1 ml i chcial bym sie dowiedziec ile potrzebuje Clomidu na [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2831 Data: 1/14/2011 8:39:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Arnold vs. Ronnie

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    [...] on doszedł do takich wymiarów w tym wieku??". faktem jest jednak że jego dziadek i starsza ostro pakowali i odziedziczył po nich genetyke, a on sam przyznaje sie że pierwszy cylk zrobił w wieku 19lat!!! Niezależnie od tego jak on to do cholery zrobił jest "wielki", my sobie ino możemy pomarzyć o takich wymiarach Przy okazji [...]

    Odpowiedzi: 314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2003 8:07:52 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] albo jakies miesko jem ok 6 posiłków dziennie. Ostatni ok 19 piewszy ok 5 30. spie od 8 do 10h. Jezeli chodzi o winstrol z tego co przedchwilą wyczytałem to nieznacznie blokuje HPTA. ale konieczny jest odblok? Jak czesto sie robi strzały i jak długo powinien trwac pierwszy cylk. Czy to jest odpowiedni srodek na pierwszy raz czy moze cos innego.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1853 Data: 12/27/2009 2:15:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam sprawdzona wiem bo z polskiej apteki sam ją moge nabyć Czyli tak podsumowując najlepiej na pierwszy cylk prop i wino 1-8 prop co 2 dni 3-9 wino co 2 dni Odblok clomid i nov.. A deca jest zła na pierwszy raz dlaczego?

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1853 Data: 12/27/2009 3:10:19 PM Liczba szacunów: 0