SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

płatki czekoladowe

  • Road to Heavyweight - Dave

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    http://i.imgur.com/r8I6LEk.jpg Barki Tył Nóg Wznosy bokiem jednorącz 38kg x15x12 Wznosy bokiem maszyna jednorącz 190 x18 150 x15 Odwrotny butterfly 93kg x17 "Łoś" - tył barku 77.5kg x11 62.5kg x12 Wyciskanie hammer strenght 55kg x14 45kg x12 Uginanie siedząc 190 x15x10 Uginanie leząc z hantlem 30kg x12 24kg x14 Żurawie 22kg x17 18kg x16 Hip Thrust

    Odpowiedzi: 2252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-25 19:53:43 Liczba szacunów: 1
  • Road to Heavyweight - Dave

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    http://i.imgur.com/r8I6LEk.jpg 13.01.2018 Push 2 Wyciskanie leżąc smith 160kg x7 135kg x11 Wyciskanie nad głowę, smith 122.5kg x5 102.5kg x9 Push press maszyna 85 x14 65 x15 Wznosy w bok oburącz siedząc, maszyna 55 x17 42.5 x13 Wznosy w bok stojąc, hantle 26kg x15 20kg x14 Dipsy, maszyna 172.5kg x13 142.5kg x12 Krzyżowanie linek, brama 5.5b x15 4b

    Odpowiedzi: 2252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-13 17:18:23 Liczba szacunów: 1
  • dziennik - Fitola

    Post
    Ladies SFD

    później wracam i dlatego tak pisze późno, albo wcale. wczoraj niestety miałam bardzo niemile przeżycie, dlatego szukałam chyba pocieszenia w jedzeniu o.O reasumując zjadłam płatki czekoladowe z jogurtem naturalnym, o zgrozo duza ilość i trochę czekolady. Dzisiaj: S: 9 łyżek płatków owsianych, Maślanka, jogurt naturalny, banan, truskawki, śliwki,

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 5511 Data: 2013-08-25 23:23:37 Liczba szacunów: 0
  • " Idź więc, są światy inne niż ten"/ elaine- pasja, walka,poświęcenie

    Post
    Trening dla początkujących

    ękuję Falusi za wczorajszą nutkę ( Ty wiesz o co chodzi) :* Dzięki za wsparcie wszystkim :) Jak zwykle się nie zawiodłam na Was, chociaż jesteście tak daleko ode mnie:) Sobota- 55 minut bieg, spacer, jedzenie śmieciowe ( płatki czekoladowe, serki waniliowe, kromki z dżemem ) Niedziela- A tu już mam nadzieję, będzie ok. Wieczorkiem dam wypiskę:*

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-14 07:28:04 Liczba szacunów: 0
  • " Idź więc, są światy inne niż ten"/ elaine- pasja, walka,poświęcenie

    Post
    Trening dla początkujących

    micha dobra ale te płatki czekoladowe psują całość co do mentora - kiedyś zaproponowałem, długo nie wytrzymałaś jajka, mięso, ryby owsianka rano, po treningu omega-3, orzechy warzywa więcej nie musisz mieć w diecie... Zmieniony przez - King_Odin w dniu 2010-03-18 18:59:44

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-18 18:57:13 Liczba szacunów: 0
  • " Idź więc, są światy inne niż ten"/ elaine- pasja, walka,poświęcenie

    Post
    Trening dla początkujących

    sok pomidorowy, pietruszka korzeń, płatki czekoladowe jadłaś to razem jednocześnie, czy na zmianę Ta czekolada wciąż mnie prześladuje u Ciebie POWODZONKA NA JUTRO!!!! będzie dobrze

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-18 19:06:47 Liczba szacunów: 0
  • " Idź więc, są światy inne niż ten"/ elaine- pasja, walka,poświęcenie

    Post
    Trening dla początkujących

    uż było ciut lepiej, ale łydki nadal bolą i próba biegu zakończyła się fiaskiem. micha z dzisiaj: 1. owsiane 5 łyżek, mleko 300 ml, wiejski 2. wiejski, jabłko, dynia 3. zupka Fit, jajo 4. zupka fit, sok pomidorowy, pestki dyni 5. płatki czekoladowe z mlekiem 5. sałatka warzywna, sok pomidorowy, orzechy Wiem, że to nie sportowe, ale ogarniam się;)

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-28 17:59:04 Liczba szacunów: 0
  • " Idź więc, są światy inne niż ten"/ elaine- pasja, walka,poświęcenie

    Post
    Trening dla początkujących

    lubię mieć świadomość, zdecydowanie lubię:) zalewać smutków nie będę- wczoraj zrobiłam mega ładowanie- serek homogenizowany, 2 bułki z ziarnem, 5 kromek z ziarnem, płatki czekoladowe z kefirem- dużo oczywiście to przez cały dzień- nie na raz:D ważne, że nie tknęłam słodkości- których mam w domu pełno. Teraz zajadam kromki z twarożkiem- na pociesz

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-17 10:44:32 Liczba szacunów: 0
  • Michał Kulesza Przygotowania do MPJ 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    11.03.2018 Pull Dieta; 1.omlet z owsa, masło orzechowe,kura,warzywa 2.kasza manna,wpc,kura 3.platki czekoladowe/kukurydziane,wpc,jabłko 4.kura ,ryz,manna,masło orzechowe 5.kura,ryz,jaglane,masło orzechowe 6.omlet z jaj,serek wiejski ,masło orzechowe Lniany się skończył a sklepy w niedziele zamknięte :-( Trening Odwrotny butterfly:70x20 70x19 Rac

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-12 07:22:34 Liczba szacunów: 1
  • Michał Kulesza Przygotowania do MPJ 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    13.03.2018 Nogi1 Dieta: 1.omlet z owsa -pudding-sos zero,masło orzechowe,kura 2.kasza manna,wpc,tost 3.platki czekoladowe ,ryz, pudding,jabłko 4.kura,ryz,kasza manna,tost,sos zero 5.kura,ryz,lniany 6.omlet z jaj ,serek wiejski ,masło orzechowe,sos zero Trening Suwnica nogi wąsko 300x14. 240 x21 190x26 Siady 135x5 120x10 100x18 Prostowanie 65x1

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-13 22:15:50 Liczba szacunów: 0
  • Michał Kulesza Przygotowania do MPJ 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    16.03.2018 Nogi2 Dietka: 1.omlet z owsa , kura ,warzywa,sos zero pudding 2.kura,ryz,lniany,warzywa 3.kasza manna, tost, wpc 4.platki czekoladowe/kukurydziane,ryz,pudding ,jabłko 5.kura,ryz,brokuł,pieczarki,kasza manna,masło orzechowe sos zero 6.jajka,serek wiejski ,masło orzechowe,sos zero Trening Martwy na prostych:170x11 130x15 Hip thrust:145x16x

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-16 21:53:51 Liczba szacunów: 0
  • Michał Kulesza Przygotowania do MPJ 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    20.03.2018 Nogi 1 Dieta : Omlet z owsa masło orzechowe sos,sałatka z kurczakiem Kasza manna wpc tost Platki czekoladowe,ryz,maliny ,jabłko ,pudding Kura,ryz,kasza manna ,tost,masło orzechowe Kura ryz brokuł tost olej lniany Omlet z jaj ,serek wiejski masło orzechowe Trening Wypychanie wasko - 300x16. 240x20 190x25 Siady Fronty - 80x14. 65x15 Pros

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-20 21:00:16 Liczba szacunów: 0
  • 177cm, 79kg wagi - dieta na masę do oceny/poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i będą 3-4 razy cięższe), a surową pierś z kurczaka zawsze ważę przed usmażeniem. Co do cen, to zapomniałem dodać, że sporo produktów biorę z domu rodzinnego (sery, wędliny, płatki, mleko, sałatki, piersi z kurczaka, schab itp.) Wydatki 150-200 zł, o których mówiłem tyczą się bułek, ryżu, twarogów, bananów, jogurtów oraz makreli lub orzeszków. - z

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1336 Data: 2014-12-27 16:50:16 Liczba szacunów: 0
  • Michał Kulesza Przygotowania do MPJ 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    20.02.2018 Nogi1 Dieta-HC 1.omlet z owsa, masło orzechowe , sos zero , wpc, jura 2.kura,ryz,olej lniany 3.kasza manna ,wpc,tost 4.platki czekoladowe,ryz,wpc,jabłko 5.tortilla z kurczakiem,kura,ryz,kasza manna 6,omlet z jaj, masło orzechowe,serek wiejski ,sos zero Trening Siady smith 125x9 100x17 Suwnica nogi wąsko 285x18. 225 x23. 180x20 Prostow

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-21 08:45:09 Liczba szacunów: 0
  • Michał Kulesza Przygotowania do MPJ 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    2.03.2018 Nogi2 Dieta: 1.omlet, serek wiejski , sos zero,masło orzechowe,kura 2.kasza manna,wpc,tost 3.platki czekoladowe ,ryz,banan,wpc 4.kura,ryz, lniany,kasza manna, tost 5.kura,ryz,lniany 6.omlet z jaj ,serek wiejski,masło orzechowe ,sos zero Trening Martwy na prostych:165x11 Hip thrust:134x15x14 Uginanie jednonóż maszyna siedząc 45x13 35x20

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-02 21:31:12 Liczba szacunów: 0
  • Michał Kulesza Przygotowania do MPJ 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    14.03.2018 Push 1 Dieta ; 1.omlet z owsa ,sos zero ,masło orzechowe ,pudding ,kura 2.kura ,ryz,lniany ,brokuł 3.kasza manna ,tost ,kura,pomidorek 4.platki czekoladowe/kukurydziane ,pudding,jablko 5.burgery z mielonym indykiem,ryz, sos zero 6.omlet z jaj ,serek wiejski ,sos zero Trening dzisiaj bardzo udany ;) ciężar jak i powtórzenia na duży plu

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-15 06:10:22 Liczba szacunów: 0
  • Michał Kulesza Przygotowania do MPJ 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    21.03.2018 Push1 Dieta: Omlet z owsa, sos zero ,masło orzechowe,pudding ,kura Kasza manna ,wpc ,kura ,tost Platki czekoladowe/kukurydziane ,wpc,jabłko ,mandarynka Kura,ryz,lniany,masło orzechowe,tost,kasza manna Kura ,ryz,brokuł ,tost Omlet z jaj ,serek wiejski ,sos zero ,masło orzechowe Trening Wyciskanie lawka plaska - 140x3. 110x9 Wyciskanie wa

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-21 21:28:31 Liczba szacunów: 1
  • Michał Kulesza Przygotowania do MPJ 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    29.04.2018 Push2 Dieta; 1.omlet z białek jaj i owsa, maslonorzefhowe , indyk warzywa 2.indyk,ryz,olej lniany 3,kasza manna ,kurczak,warzywa 4.platki czekoladowe/kukurydziane, wpc,jabłko 5.burger, kurczak,ryz,tost,warzywa 6.onlet z jaj , serek wiejski , masło orzechowe Trening Wyciskanie skos dodatni hantle - 50x11 40x17 Wyciskanie hantli nad glowe

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-30 06:42:48 Liczba szacunów: 0
  • NomenNescio- GraniceWyobraźni.

    Post
    Trening dla początkujących

    zybki marsz z bieżnią ustawioną maksymalnie w górę? Co wy na to? ______________________ Odskocznie w diecie się przydają :-) Miałem do wyboru albo tą zupę, albo pierogi czy płatki czekoladowe które strasznie lubię. Z trojga złego wolałem zupę ;-) _______________________ Przeanalizowałem ostatnie dni z miską moją, i skontrastowałem to z dzisiejszą

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 15109 Data: 2011-11-05 16:06:14 Liczba szacunów: 0
  • gruszka/rekompozycja/foto str.60

    Post
    Trening dla początkujących

    duzo wody i przysiady dzieki dziewczyny zapamietam i sie bede stosowac juz mi lepiej jesli chodzi o motywacje i silna wole, i tak jestem z siebie dumna bo do niedawna codziennie zjadalam jakies batoniki, ciastka... a teraz w ciagu 2tyg skusilam sie na danonki, platki czekoladowe i pasztet to i tak nie jest najgorzej biorac pod uwage ze slodycze t

    Odpowiedzi: 1107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-14 00:42:47 Liczba szacunów: 0