SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

juras

  • KSW 42 odbędzie się 3 marca w Łodzi!

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    Federacja KSW prezentuje oficjalny trailer gali KSW 42, która odbędzie się 3 marca w łódzkiej Atlas Arenie. Na KSW 42 w Łodzi w walce wieczoru kibice zobaczą superfight pomiędzy Mamedem Khalidovem a Tomaszem Narkunem. Swoich pasów mistrzowskich bronić będą Mateusz Gamrot w starciu z Grzegorzem Szulakowskim oraz Ariane Lipski. Dojdzie też do [...]

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 18002 Data: 1/29/2018 1:06:19 PM Liczba szacunów: 0
  • KSW 42 odbędzie się 3 marca w Łodzi!

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    http://www.fight24.pl/wp-content/Kaszubowski-vs-Henze-768x576.jpg All rights reserved. Contact: info@sebastianrudnicki.com Krystian Kaszubowski vs. Christopher Henze dodane do KSW 42 w Łodzi Poznaliśmy kolejne zestawienie, które odbędzie się podczas gali w Atlas Arenie. Zaledwie 23-letni Krystian Kaszubowski (5-0, 1 Sub) stanie naprzeciw [...]

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 18002 Data: 2/14/2018 3:36:41 PM Liczba szacunów: 0
  • KSW 42 odbędzie się 3 marca w Łodzi!

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    Z tego co Juras mowil w jakims wywiadzie to nie zamierza juz walczyc.

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 18002 Data: 1/8/2018 11:52:03 AM Liczba szacunów: 0
  • KSW 42 odbędzie się 3 marca w Łodzi!

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    http://www.fight24.pl/wp-content/Wolanski-vs-Kopera.jpg Filip Wolański vs. Bartłomiej Kopera podczas KSW 42 w Łodzi Bartłomiej Kopera zadebiutuje w organizacji KSW. Jeden z najlepszych zawodników wagi piórkowej w Polsce, Bartłomiej Kopera (9-3, 7 Sub) zadebiutuje w KSW przed własną publicznością w starciu z Filipem Wolańskim (10-2, 3 KO, 2 Sub) 3 [...]

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 18002 Data: 1/26/2018 3:09:49 PM Liczba szacunów: 1
  • Słowa i cytaty, które dają nam kopa...

    Post
    Po siłowni, o siłowni
    PRO

    ` Rób swoje i nie patrz się na innych ` Jerzy Juras Wroński ` Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj. ` Winston Churchill

    Odpowiedzi: 225 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/4/2011 1:35:57 AM Liczba szacunów: 1
  • Na czym mozna zarobic w UK/najlepszy bizness

    Post
    Polacy za granicą
    PRO

    a ja sie czuje jak dziad za******lam jak kolega 'malarz' po 240h w miesiacu, pracuje z dziadami, moze dlatego sie tak czuje...wiem, wiem zaraz mi powiecie przestan pier.dolic idz na benefity przyszlosci nikt nie moze przewidziec...ale tak czy siak jest zaj.ebiscie btw juras sie niezle nap....ierdala tez tak chcem

    Odpowiedzi: 736 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2010 4:41:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Na czym mozna zarobic w UK/najlepszy bizness

    Post
    Polacy za granicą
    PRO

    Juras w ch... pozno zaczal, dwadziescia pare lat mial chyba? Ja wiem skad wziasc banke! wsiadasz w samolot, do PL, lapiesz taxe na lotnisku, mowisz:do najblizszej wsi! Jedziesz jedziesz i ja widzisz ze krowy sie pasa, wysiadasz, pukasz do gospodarza i mowisz: banke mleka poprosze! Sogi ze wam zdardzilem skad wziasc banke. Z milionem baniek jeszcze [...]

    Odpowiedzi: 736 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2010 10:35:59 PM Liczba szacunów: 0
  • ktora sztuka walki najlepsza na ulicy ?

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    1)Najlepiej unikac ciosu uczy boks- patrz Roy Jones Jr. 2) w Konfrontacji, kazdy tam umial uderzaci walczyc w parterze, a pisali swoje macierzyste style ze wzgledow marketingowych, nawet Juras zwyciezca I Konfrontacji, cwiczyl duzo bjj, byl koles z hapkido, co myslal ze mu salta, systemy i magiczna droga pierdzacego komara Tsunami pomoe wygrac... [...]

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2004 11:24:52 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    Bez przesady zadnym wielkim fanem ale kiedy ktos daje linki jak sie inni fighterzy bawia to zawsze jest ok wiec czemu nie Juras w tv ?

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/19/2006 3:18:45 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    Dałbym SOG'a jak by wszedł , ciekawe co na to Juras ??

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/20/2006 8:48:03 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    co tam Juras nie boj nic nastepnym razem wygrasz final i bedzies mial kase zeby przykoksowac przed walka hhrhr...w niedziele ogladam Jurkowskich w akcji znowu...jak Karol "Hamburger" bedize mial jakies ale albo opowie swoj zenujacy dowcip albo jak znowu was oszukaja to zrob tam show tak zeby cie od "Hamburgera" w 10ciu [...]

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/15/2006 5:55:24 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    jestem za zmienieniem tematu hehehehe Tak na serio to dobrze, że wogóle Karol (niebęde pisał jego nazwiska ) wie kim jest Juras

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/20/2006 12:15:17 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    A Karol Straschbusger (hahaha tak się pisze jego nazwisko ??) wiedział wogole kto to jest Juras ??

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/15/2006 2:51:12 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    Sorry Juras - oczywiście wiem jak masz na nazwisko. Literówka wynikająca z pisania kilku rzeczy na raz...

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/15/2006 3:12:06 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    Szybszy byłem w "luźnym topicu" Starsi oglądali u siebie, prowadzący zaczął coś w stylu "teraz boję się podejśc, bo przede mną stoi człowiek walki" or sth. a ja jestem wyczulony na takie gadki Ogólnie dobre wrażenie zrobił, odpowiadał w finale, ale zabrakło 10 punktów. To chyba oznacza, że będą w następnym odcinku, tak? [...]

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/15/2006 3:21:24 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    brawo Juras! pozdro

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/15/2006 3:37:13 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    FOD ban - Dzięki za info, ale ten gość zmienił już avek, bo Adam go dojechał Juras - jak następnym razem nie wygracie to powiedz, że SFD go dojedzie, albo podpowiedz, żebyśmy to my byli tymi ankietowanymi

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/15/2006 6:24:34 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    no ja dzisiaj wykonczony chce sie kimnąć po obiedzie, a tu kumpel mnie molestuje sms'ami i wydzwania, w koncu odebralem, a on mi tu ze "dawaj na tvp2 Juras z rodzinka graja z zgadywanki" hehe :_) fajnie mozie jakis szpilberg wyczai Łukasza i bedzie fajterem-aktorem, w koncu fajne minki robil w finale pzodr.

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/15/2006 9:34:50 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    Było pytanie "Czym należy się kierować w życiu?". Juras odpowiedział, że "kodeksem zasad moralnych". Najwyżej punktowana odp. brzmiała "należy kierowac się ZASADAMI" , ale nie zaliczono tego i było 0 p. A winić trzeba nie Sztrasburgera tylko ten ich cały 'komputer'

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/15/2006 9:38:21 PM Liczba szacunów: 0
  • hhehe Juras w "Familiadzie"

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    tylko Juras nie mow czy wygraliscie czy nie bo my sie emocjonowac chcemy

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14857 Data: 8/16/2006 1:17:46 AM Liczba szacunów: 0