SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak poprawic gibkosc

  • Co to jest gibkość i jak ją poprawic ?

    Temat
    Piłka Nożna

    SIemanko mam 17 lat trenuje pilke nozna chcialbym sie dowiedziec na czym polega dokladnie gibkosc i jakie sa metody treningu prosze o szybkie odpowiedzi...:)THX

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3402 Data: 2005-05-15 22:25:39 Liczba szacunów: 0
  • [art] Kop jak Andy Hug - Czyli jak sie rozciagac!

    Post
    Scena MMA i K-1

    Czyli taki trening pomoże mi poprawić gibkość. A jak z treningiem dynamicznym? Mógłbyś podać jakieś przykładowe ćwiczenia? Chodzi mi o to, że podczas kopnięcia wykonujemy ruch dynamiczny, więc czy takie rozciąganie nie byłoby lepsze pod sztuki walki??

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 6413 Data: 2010-11-20 14:52:11 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy żeby poprawić gibkość wystarczy się rozciągać wg ćwiczeń rozciągających z atlasu ćwiczeń czy stosować jakiś inny plan (jeśli tak to jaki)? Po treningu oczywiście się rozciągam. Chodzi głównie o to, że nie jestem w stanie zrobić poprawnie technicznie np. MC podnosząc sztangę z ziemi (musze mieć sztangę na podstawkach) Zmieniony przez - mrCROSS

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-04 10:45:25 Liczba szacunów: 0
  • PaniC/dziennik/sylwetka gibkosc szybkosc sila i technika KB

    Post
    Trening dla początkujących

    Tutaj podchwyt wąski na drazku i 1/2 zasiegu opuszczenia. A co do sposobu odżywiania to wstaje rano, albo na tluszczu smaże 4 jaja albo na surowo 3 wypijam. Potem na uczelni jakies 3 kanapki staram sie z mniej tlusta wedline albo z maslem orzechowym. Potem w domu zupe i obiad czyli 250g. ryzu i zwykle to co matka do obiadu robi czyli smazony kotle

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 2008-04-05 19:25:17 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    czątek treningu statyków. Może przyjemniej byłoby. Jak uważacie? Wycisnąłbym te 15, ale poprzednie ćwiczenia zsumowały swoją moc i nie dały mi szans na 4 x 15.. Nie narzekam z 15/15/10/10. Plank - > trzymałem 20 sec, napiąłem mieśnie i jakoś poszło. Może dodam jeszcze 5 sec bez przerw żadnych ^^ Zmieniony przez - wisnia w dniu 2013-11-20 21:59:24

    Odpowiedzi: 990 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-20 21:58:46 Liczba szacunów: 0
  • Skok w DAL - wszystkie informacje.

    Post
    Inne dyscypliny

    ę sprinty, ale miałem okazje rozmawiać ze znajomymi skoczkami w dal. Po pierwsze, lepiej gdybyś od początku zapisał się do klubu. Bardzo ważne jest żeby od początku szlifować jak najbardziej poprawną technikę. Bo tak to można jednak nabrać złych nawyków. W klubie daliby też plan treningowy itp. dlatego poważnie to rozważ. Jeżeli nie wie gdzie znajd

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3336 Data: 2012-01-14 16:14:40 Liczba szacunów: 0
  • Dotykanie głową kolan

    Post
    Trening w domu

    aby poprawic gibkosc w tych czynnosciach o których mówisz trzeba stosowac cwiczenia na rozciagniecie dwuglowych ud czyli np. dociąganie dłoni do stóp w siadzie takie jak tu http://www.kulturystyka.pl/atlas/stretching.asp#6 Ale jeśli już mobilizujesz się do rozciągania proponuje skombinowac jakiś plan rozciągający całe ciało lub chociaż wszystkie m

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 10993 Data: 2009-01-08 20:34:32 Liczba szacunów: 1
  • ROZCIĄGANIE!!!!!

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    wałtownie na siłę, ani też nie "sprężynować" Stretching - to utrzymanie mięśni przez określony czas w pozycji rozciągnięcia (10 - 30 sek.). Zastosowanie stretchingu jako metody poprawy sprawności ruchowej wymaga zachowania następujących po sobie kolejności ruchowych: 1) Najpierw statycznie, jak najsilniej napinać mięśnie przez. 10 do 30

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 19:51:44 Liczba szacunów: 0
  • Kondycja - jak wyrobić?

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    j dyscyplinie sportu, a szczególnie znaczenie ma w sportach wytrzymałościowych lub siłowo-wytrzymałościowych. Zdecydowanie przydatna jest również w życiu codziennym. Podobnie jak siła, sprawność, gibkość, czy wytrzymałość, kondycja wymaga czasu i cierpliwości, aby ją poprawić i uzyskać w tym kierunku dobre wyniki. Niestety sam czas i cierpliwość ni

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-09 15:31:28 Liczba szacunów: 0
  • różnica między mma a k1

    Post
    Szybkie pytania bez logowania
    PRO

    i, - boks, - boks tajski, - kick-boxing, - zapasy, - judo, - brazylijskie jiu-jitsu. Wybór bez wątpienia jest duży i każdy może znaleźć coś dla siebie. Warto jednak wiedzieć, jakie są podstawowe różnice między najpopularniejszymi z nich. MMA, czyli mieszane sztuki walki są rodzajem sportu walki, gdzie dwóch zawodników rywalizuje ze sobą w klatce lu

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 8084 Data: 2018-07-12 14:43:32 Liczba szacunów: 2
  • Siłownia i siła fizyczna w sportach walki

    Post
    Sztuki Walki

    fektów. Luźne ciężary nie są gorsze ani lepsze od ćwiczeń na masę ciała. Jest wielu fighterów, którzy święcie wierzą w luźne ciężary, podczas gdy inni wolą tradycyjne metody, jak ćwiczenia na masę. I oba te podejścia wychowały odnoszących sukcesy fighterów. Zaprzeczenie tego faktu to zwykła ignorancja. 2. Trening siły to NIE bodybuilding Wielu tren

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-01 19:25:00 Liczba szacunów: 1
  • Vademecum początkującego adepta CROSSFIT

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    go z właściwym zaangażowaniem i rozmysłem. W tym artykule postaram się przedstawić najistotniejsze aspekty, na które warto zwrócić uwagę zarówno przed rozpoczęciem treningów, jak i już w trakcie ich trwania, w nadziei że pomoże ci to bezboleśnie wkroczyć w świat CrossFitu oraz pozwoli uniknąć wielu błędów popełnianych przez osoby początkujące. 1.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 10473 Data: 2016-11-11 09:52:21 Liczba szacunów: 1
  • 30 kłamstw w kulturystyce.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ic, wyrzeźbić 15. Jeśli mieśnie są napompowane, znaczy że postępujesz odpowiednio, zapewniając ich hipertrofię (przerost), lub jeśli boli to znaczy, że rosnie. 16. Tuchodzi o jakąś chorobę, ale nie mam medycznego słownika. 17. Trenując jak ciężarowcy - martwy ciąg, przysiady ze sztangą, wyciskanie na ławeczce spowodujesz, że będziesz wyglądał klock

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-07 21:16:32 Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A jak ktos nie wie jak Stretching - Ćwiczenia rozciągające Stretching - to nowy sposób poprawy sprawności ruchowej, zapobiega urazom, przeciwdziałający niekorzystnym zmianom w mięśniach, ścięgnach i stawach Stretching - to stopniowe i ostrożne rozciąganie mięśni poprawiające ich elastyczność oraz zwiększające zakres ruchu w stawach. Wykonując ćwi

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 15:13:48 Liczba szacunów: 0
  • HIIT - zebrane badania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przeczytałem temat uff i wygląda że większość nie wie co to ten HIIT i jak działa na organizm, masa tu sprzecznych wypowiedzi. Jedni mówią że lepsze aeroby, inni że HIIT, jedni że aeroby na czczo, inni że na czczo to spala się mięśnie, jedni że HIIT spala tłuszcz, inni że mocno wypala mięśnie, ktoś nawet wkleił medyczną formułkę. Więc teraz nie wie

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-11 05:45:20 Liczba szacunów: 0
  • DT Shadow - exTri, Ultra Running & Vegan Living

    Post
    Po 35 roku życia

    plany startowe, robi nam video analizy ( gratis ! ) etc. Bartek Banach - członek naszego teamu, grupy prosów ( mamy dwie grupy, jedna szaraczków - czyli ja, i druga prosów, jak Bartek ). Nie ma żadnych przeciwskazań, żebyśmy trenowali razem i czy tak się dzieje, zależy tylko od naszego czasu. Bartek jest świetnym kolarzem, można go podejrzeć tuta

    Odpowiedzi: 4242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-01 06:25:33 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS CROSSFIT I TREC

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    mat Crossfitu – bardzo dobrze. Oznacza to, że zaciekawiło Cię o czym wszyscy dookoła ostatnio rozmawiają i chcesz zacząć trenować tą dyscyplinę - przed tobą „krótki” poradnik jak to ugryźć. Jednak nie dostaniesz tutaj wszystkiego na tacy, nie chcę zabierać Ci możliwości odkrywania Crossfitu samemu, bo to jest niesamowita przyjemność i fantastyczna

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 8607 Data: 2016-09-11 00:53:12 Liczba szacunów: 1
  • Zaczynam przygodę - Bikini Fitness

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Zaczynam śledzić twój dziennik, bo interesuje mnie twoje podejście i chęć zmiany sylwetki :) Ciekawi mnie jaki sposób obierzesz i jak będzie wyglądać twoja dieta. Tak jak kilka stron wcześniej napisano, faktycznie ciężko poprawić proporcję, symetrię sylwetki bez treningu siłowego, wręcz jest to nie wykonalne niestety :( dlatego osobiście uważam, że

    Odpowiedzi: 2097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-08 18:07:13 Liczba szacunów: 1
  • DT Anchy - remastered :)

    Post
    Ladies SFD

    że zaliczyłam wszechstronny progres. Poprawiłam nie tylko sylwetkę ale też kondycję, technikę wielu ćwiczeń i gibkość. Dietę wyczyściłam, wyrzuciłam nabiał i postawiłyśmy na jak najbardziej nieprzetworzone produkty. Tłuszcz był w końcu utrzymywany w ryzach. Rozkład,który miałam to 100/50/250. Zdarzyło się kilka odstępstw i dni nie liczenia ale ogó

    Odpowiedzi: 652 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-02 08:34:22 Liczba szacunów: 9
  • Kasibibi

    Post
    Trening dla początkujących

    podwójną szybkością)a przerw też nie za wiele .Co do mnie udało się dotrzymać tempo,z technika było w miarę Ok, jednak jeden aspekt jest niepokojący,nie kopałem tak wysoko jak goście z filmiku , a jeśli już udawało mi się zbliżyć do nich, wtedy noga nie do końca się prostowała. Jednym słowem słabo u mnie z rozciągnięciem , mam nadzieje ze z czas

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4226 Data: 2014-01-19 23:02:03 Liczba szacunów: 0