SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

1ml

  • enan i ?

    Post
    Doping

    Dzieki,to moj pierwszy cykl i daje go e5d/1ml,zaczynam 5 tydz. i troche sila poszla,zwiekszyc czestotliwosc?

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4241 Data: 2008-09-03 17:54:11 Liczba szacunów: 0
  • Odblok po metce i primce

    Post
    Doping

    100 mg primki co 3 dni?? Dokładnie tak jak napisałem - 1ml (100mg) co 3 dni

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 431 Data: 2014-11-03 20:55:22 Liczba szacunów: 0
  • superanabolon / orginał czy nie?

    Post
    Doping

    taki ze ampulka byla z troche cienszego szkla,a pozniej poznalem po dzialaniu(puchlem jak po tesciu)ze to nie super.z tego co pamietam to w oryginale bylo zawsze ponad 1 ml jak nalalem do strzykawki(jakos1,2ml).teraz mam super wszystko wyglada ok,ale jest rowno 1ml.mam nadzieje ze mam dobry,ale to sie okaze bo biore dopiero poltora tygodnia hehe:)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2232 Data: 2005-01-20 15:13:06 Liczba szacunów: 0
  • co na lade??

    Post
    Doping

    sz4leniec przymuruj dziuru znawco . Jest na zamówienie oxandrolon 2,5 mg nie jestem pewien ale chyba SPA . A deca jest 1ml/25mg i 2ml/50mg i ogólnie bardzo drogo to wychodzi Wystarczy iść sie spytać to nie jest żadna tajemnica aptekarska Zmieniony przez - ja111111 w dniu 2011-05-04 07:28:29

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1096 Data: 2011-05-04 07:24:59 Liczba szacunów: 0
  • jak czesto robic injekcje??

    Post
    Doping

    narazie biore libol 200 wiec musialbym brac po 0,5 ml na strzal a pozniej bede mial grecka i holendra wiec nie bedzie problemu i bede bral 1ml/100mg -czy teraz robic po 0,5 z tego libolu??

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1290 Data: 2004-03-05 22:09:40 Liczba szacunów: 0
  • jak czesto robic injekcje??

    Post
    Doping

    dece powinno sie kuć co 4 dni.a co do 2ml na raz to odradzam.lepiej wbić w dwa miejsca po 1ml,

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1290 Data: 2004-03-06 00:40:30 Liczba szacunów: 0
  • jak czesto robic injekcje??

    Post
    Doping

    Wszyscy macie racje ale autor postu rozważał dzielenie 1ml a taka ilość to chyba wejdzie bez oporów w każdego ;)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1290 Data: 2004-03-07 12:03:03 Liczba szacunów: 0
  • deka!!!!!

    Post
    Doping - zdjęcia

    zazwyczaj sie uzywa strzal - 1ml

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3051 Data: 2008-03-19 13:54:38 Liczba szacunów: 0
  • deka!!!!!

    Post
    Doping - zdjęcia

    zazwyczaj sie uzywa strzal - 1ml A jak w jednym szocie zmieszam 1 ml. Deki i 1 ml. Teścia to robię jeden strzał czy dwa strzały? A podobno nie ma głupich ptań, a tu autor dowiódł, że jednak są i zadał ich conajmniej 4, ale czego można się spodziewać od kogoś kto zaczyna zdanie od Ej Wogóle nie ten dział, nie ta liga i prośba zostaw narazie deke

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3051 Data: 2008-03-20 22:16:32 Liczba szacunów: 0
  • odblok po 1.5 roku na propie

    Post
    Doping

    No skoro to apteka to co Cie martwi zreszta widocznie w malej ilosci soli wizjologicznej czy innego plynu bylo rozrobione a to nie ma roznicy,tylko to ze troche ciezej dawkowac zreszta w sumie w tym gdzie jest po 5000j tez rozrabia sie w 1ml Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2018-02-08 16:58:57

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 2018-02-08 16:57:51 Liczba szacunów: 0
  • czy bialko mozna mieszac z omka?

    Post
    Doping

    Tak, strzykawka 50ml bierzesz 1ml Omy i reszta to np. WPC Extensor!

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3457 Data: 2004-05-20 20:39:11 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl na SAA - w przeszłości 4 cykle PH

    Post
    Doping

    Porobi Cie :) a teraz pomysl czemu tak powiedzial?8tyg to ok 60dni czyli bys potrzebowal 3butelki po 10ml 1ml/100mg a jesli bys ladowal po 150mg to bys potrzebowal jakies 2butelki wiecej...dil nie jest glupi,hajs umie liczyc ;)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 375 Data: 2014-11-13 07:27:03 Liczba szacunów: 0
  • TESTANT 10%

    Post
    Doping - zdjęcia

    Też im ufam, brałem z 7 lat temu rakiety 5% a później jakiegoś 100mg/1ml i byłem zadowolony. Bardziej na myśli miałem drogi przemytu,

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2970 Data: 2009-04-15 10:00:18 Liczba szacunów: 0
  • cykl...?

    Post
    Doping

    co to znaczy ****a shootow ile to nie znaczy ile shootow bo shot to moze byc 1ml albo 2ml tylko ile ma ML i ile mg/ml

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2409 Data: 2007-11-27 22:15:52 Liczba szacunów: 0
  • Testopilin-100

    Post
    Doping

    no wlasnie tez mi sie obilo o uszu o stezeniu 200mg/1ml - cena chyba 130zl czy jakos tam

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3918 Data: 2004-02-17 21:28:43 Liczba szacunów: 0
  • cykl tesc- 1 podejscie

    Post
    Doping

    myslalme ze mozna hcg w posladek normalnie , czy jedyna opcja to podskórnie w brzuch.. wracajac do tematu to narazie pociagnac 12 tyg co 4 dni 250 e4d i takie pytanie jak bym zdecydowal sie na shree to tam 100mg/1ml czyli 1 ampulka starczy na 2 strzaly czy jak to rozumiec bo ma byc co 4 dni 250

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 664 Data: 2016-10-27 08:36:57 Liczba szacunów: 0
  • Dobry Cykl?

    Post
    Doping

    ok a wiec przez 3 miesiace deka-w jakiej ilosci?Tak jak proponowales 300,czy ze wzgledu na dlugosc cyklu wystarczy po 200?Winstrol zaczynam z deka i stosuje co 3 dzien po 1ml przez 6 tygodni.Tak jest ok?Co myslisz o dolaczeni do tego Clenbuterolu?

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3133 Data: 2003-03-30 01:03:27 Liczba szacunów: 0
  • prop Farmaka

    Post
    Doping

    też tak miałem farmaka jest więcej w ampie niż 1ml

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1567 Data: 2007-10-24 14:51:14 Liczba szacunów: 0
  • wino stananox flor medico inj

    Post
    Doping

    z tym nie ale wina ug bym nie bil jak juz ostatecznie towarek po 1ml amp np alpha pharma przy winie sterylnosc to podstawa

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1181 Data: 2012-03-28 14:42:18 Liczba szacunów: 0
  • pmp steroids wystarczy ?

    Post
    Doping

    mam 4 flakoniki po 10ml mam na 12 tyg . ja jestem po 5 strzale .robie strzały co 4 dni po 1ml

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 1556 Data: 2014-06-09 07:48:27 Liczba szacunów: 0
;