SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

1ml

  • potrzebna pomoc zle wszedł zastrzyk

    Post
    Doping

    wstałem rano i juz niema bombla 5x5 tylko 1 na 1, do lekarza nie ide :) -towar jest pewny z jelfa. teraz tylko nie wiem kiedy kolejny strzał zrobic mam enan 200mg e4d mysle ze 1ml wycieknął ale 1 moze sie wchłonie wiec zrobie za 2 dni <- co o tym myslicie

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2066 Data: 2011-03-23 09:47:46 Liczba szacunów: 0
  • wino+prop+enan+deka+saly - konsultacje

    Post
    Doping

    eee dokup sobie towarku i np. daj 0,5ml enana i 1ml propa co 2dni i 250mg deci co 2strzał testów wszystko w 1strzale co 4dni cykl spoko wino dał bym ostatnie 8-10tyg po 50 e2d i na nim skończył cykl hcg wiadomo sally bym odpuscił nic nieda jak bedzie dieta na mase jedynie krecil bym aeroby , by jakościowo szła masa a nie 15kg w 15tyg bo to d

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2013-10-29 12:41:17 Liczba szacunów: 0
  • wino+prop+enan+deka+saly - konsultacje

    Post
    Doping

    eee dokup sobie towarku i np. daj 0,5ml enana i 1ml propa co 2dni i 250mg deci co 2strzał testów wszystko w 1strzale co 4dni cykl spoko wino dał bym ostatnie 8-10tyg po 50 e2d i na nim skończył cykl hcg wiadomo sally bym odpuscił nic nieda jak bedzie dieta na mase jedynie krecil bym aeroby , by jakościowo szła masa a nie 15kg w 15tyg bo to d

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2013-10-29 13:11:40 Liczba szacunów: 0
  • styczen-luty 2016 - cykl: test - bold

    Post
    Doping

    Brałem to pod uwagę. Jakie jest twoje zdanie na temat jak długo z boldenonem można jechać przy tym 750mg na tydzień. Teść do tego 500mg? I jak to rozpisać jeśli chodzi o bold widziałem w stężeniu po 200mg i 250mg na 1ml. Będę wdzięczny za udzielenie opinii.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 695 Data: 2015-09-05 07:04:46 Liczba szacunów: 0
  • Master

    Post
    Doping

    Master 1ml co 2 dni i Master 1,5 ml co 2 dni ???? Przez 6 tygodni a napisałeś , ze jestes w 7 i zabrakło produktu ? Nie bardzo rozumiem o co kaman Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2018-04-22 19:15:19

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1189 Data: 2018-04-22 19:13:43 Liczba szacunów: 0
  • HGH??? Czy sie oplaca??

    Post
    Doping

    Tak troche wyczytalem, iz dawka na byka ok 100kg powinna wahac sie w granicach 4jm na dobe podawane w kilku dawkch w ciagu dnia, czyli 1ampulka na dobe w przypadku Jintropinu po 4jm/1ml. Ale nie wiem jakie beda skutki zazywania takich dawek, jesli znikome inwestycja w HGH bedzie nieoplacalna.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1283 Data: 2003-03-11 20:02:58 Liczba szacunów: 0
  • Brak odbloku po cypio

    Post
    Doping

    3amp 1ml czy 3amp 10ml..? Jakiś blok masz, libido leży, zero sexu, miękka pauka itp..?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 687 Data: 2017-12-16 13:27:23 Liczba szacunów: 0
  • propek

    Post
    Doping

    8 tygodni minimum więc i tak musisz dokupić propa i nie *******ił bym się w dzielenie tej dawki tylko walił po 1ml/150mg !

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2155 Data: 2010-07-19 10:38:13 Liczba szacunów: 0
  • propek

    Post
    Doping

    dzieki panowie wiec musze dokupic jeszcze jeden flakon jestem teraz w 3 tyg wiec zwiekszyc dawke do 1ml czy dalej bic o,8 do konca?

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2155 Data: 2010-07-19 11:18:14 Liczba szacunów: 0
  • deca tesc winko

    Post
    Doping

    tomaszeq uprzedziles moje kolejne pytanie. chcialem Was prosic i rozpisanie cyklu. tomaszeq tylko kilka zmian. deca libol 200 1ml 200mg prologantum winko mam zamiar brac dece po 400 prolo tez po 400 a winko po 30 mg dziennie. jak mozecie rozpiszcie mi to jakos sensownie.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2111 Data: 2004-07-12 12:36:48 Liczba szacunów: 0
  • Wino+Joha

    Post
    Doping

    ło 2009/20012r coś takiego. to kupowałem,w tamtym czasie napisy się zamazywały i był złoty kapsel . Wiesz jest też taka możliwość że db szło z różnych miejsc, napisy były numerowane tak jak dzisiaj i boldka np mieli po 100 i 200mg w 1ml. Zmieniony przez - wnc1964 w dniu 2015-08-03 17:12:38 Zmieniony przez - wnc1964 w dniu 2015-08-03 17:15:54

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1051 Data: 2015-08-03 17:11:41 Liczba szacunów: 0
  • poptrzebuje porady/pomocy w odbloku

    Post
    Doping

    co do cyklu to zgodze sie ze jest pokrecony, poniewaz mialem poleciec samym propem 8-12tyg no ale po 3 tyg propa zdecydowalem sie dolozyc deke unigen 250mg/1ml mialem jej 9ml poniewaz juz raz zaczolem kiedys cykl ale nabawilem soie kontuzjii lokcia (zwichniecie lokcia-10tyg rozbratu z silownia) zamawilem ja z neta i co do jej autentycznosci nie jes

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 647 Data: 2013-05-25 15:15:12 Liczba szacunów: 0
  • HCG-polepszy czy pogorszy

    Post
    Doping

    Niom w 1ml jest 200mg. Teorytycznie moze i bedzie mniej ale moja teroia mowi ze EAP zaniza a nie zawyza stezenie i tam jest wiecej tak samoi jak soku jest wiecej:) soku tez slyszalem ze bedzie wiecej i sie zgadaza jest wiecej:)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1907 Data: 2005-12-30 23:12:28 Liczba szacunów: 0
  • Octagon Laboratories inj & tbl - (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    Octagon Laboratories (Made in UK) Sustanon 250 (Testosterone: Propionate 30mg + Fenylopropionian 60mg + Isocaproate 60mg + Dekanian 100mg) 250mg / 1ml http://oi64.tinypic.com/2lx8soj.jpg

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1907 Data: 2018-10-21 14:55:16 Liczba szacunów: 1
  • CITROSEPT / PH

    Post
    Doping

    hodzi mi głównie o to aby PRO SD silny PH nie przekształcił sie w coś silnego co odbije sie to na zdrowiu, bo dawki jak będe sobie chciał podbic to sobie podbije towarem ;-) A tak prozdrowotnie to jak oceniasz bo polecił mi to lekarz jako coś super na ogólną poprawe zdrowia bo citrosept ma wiele zastosowań Co do dawek to 1ml dziennie 2 dawki 0,5ml

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1354 Data: 2013-03-21 19:25:51 Liczba szacunów: 0
  • Efka Kaizen!

    Post
    Doping - zdjęcia

    pisałem o iniekcyjnej efedrynie 25mg/1ml Dile maja %-)

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2144 Data: 2013-08-03 00:18:56 Liczba szacunów: 0
  • deka + winstrol

    Post
    Doping

    dzikei chłopaki :D!! to czyli jak w propie jest 100mg/1ml to musze wouszczac 0.5 ml dziennie??

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3073 Data: 2007-07-29 01:03:44 Liczba szacunów: 0
  • Propionat jakiej firmy

    Post
    Doping

    Alchemia, Malay Tiger 1ml, Testolic, inne.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3798 Data: 2011-12-22 10:26:22 Liczba szacunów: 0
  • POMOC PRZY CYKLU

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czy lepiej poleciec troche grubiej i zamiast test frak dac propa e2d 1ml ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 498 Data: 2015-08-25 18:24:41 Liczba szacunów: 0
  • Czy to mozliwe???

    Post
    Doping

    Naginator,te prop to 5% w ampulach po 1ml

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1666 Data: 2008-09-23 23:09:06 Liczba szacunów: 0