SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

1ml

  • tren e + prop pytanie, nie do konca staje

    Post
    Doping

    : pierwszy rok temu enan 40ml deka ale okazalo sie ze fake tak samo susta wiec licze tylko enan. W tym roku 20enan i 20 wina odblok clomid i 2 mies na sucho i teraz tren e i prop. Tren e1ml w srody i soboty a prop co dwa dni po 1m. Zaznacze ze tren e zwiekszalem stopniowo co 0,1Ml zaczynajac od 0,5ml. Raz co prawda zwiekszylem troche bardziej xD

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1662 Data: 2014-03-11 12:07:57 Liczba szacunów: 0
  • propionat-pierwszy raz

    Post
    Doping

    1ml e2d przez 6 tyg,

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 2009-05-07 14:36:40 Liczba szacunów: 0
  • Balkan Pharmaceuticals Sustamed

    Post
    Doping - zdjęcia

    Ampułki mogą się różnić wielkością i różny poziom soku. Różnica polega na tym że jedna ampa jest cieńsza a druga grubsza i po nabraniu w każdej jest 1ml soku.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 8784 Data: 2010-12-25 16:27:28 Liczba szacunów: 0
  • spisik SA

    Post
    Doping

    tak dokladnie mozna zrobic sobie za***iste stezenia srodko gdzies pisalem o tym i nawet jak sie takei cos robi np.1ml prolongatuma o stezeniu 300mg.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1204 Data: 2005-04-21 15:27:56 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl kontynuacja

    Post
    Doping

    mam juz wszystko ogarniete i teraz pytanie jak to wbijać czy 5ml roztworu jednorazowo (1ml testosteronu i 4ml primobolanu) to nie bedzie za duzo? Inekcje planuje robic co 5 dni

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 827 Data: 2014-10-10 15:02:39 Liczba szacunów: 0
  • Prop +wino

    Post
    Doping

    1-12 prop 1ml 3x week 6-13 winko

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1176 Data: 2016-02-12 15:34:45 Liczba szacunów: 0
  • prolo polskie 100ml

    Post
    Doping

    chciales napisac chyba 15 shotow po 1ml..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1149 Data: 2010-09-28 15:03:04 Liczba szacunów: 0
  • koleszka na agovironie

    Post
    Doping

    ie. albo zmienie na 30 mg . a tak wogule dzisz robił pierwszego straszała strsznie ciezko szłoprzez 0,8 igłe w pewnym momencie kryształki chyba zaklinowały sie iw igle. i nie mogłem teo mu wsztrzyknąc mimo ze naciskałem mocno na szczescie wkoncu ustąpiło wtłaczając sie 1ml w monent hee.musiało bolec.chyba trzeba zmienic igłe na 0.10 jak myslicie

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1888 Data: 2005-06-29 23:34:20 Liczba szacunów: 0
  • Co Wy na to?

    Post
    Doping

    Siłabolin(Emplis – Farmadon)1ml – 50mg Troche metki dla sylwetki :D

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 8657 Data: 2003-04-13 19:55:22 Liczba szacunów: 0
  • Co Wy na to?

    Post
    Doping

    Testosteron Propionat10%(Emplis – Farmadon)1ml – 100mg Troche metki dla sylwetki :D

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 8657 Data: 2003-04-13 20:42:51 Liczba szacunów: 0
  • Co Wy na to?

    Post
    Doping

    Pomyłka.Już poprawiam. Testosteron Propionat5%(Emplis – Farmadon)10 x 1ml – 50mg Troche metki dla sylwetki :D

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 8657 Data: 2003-04-13 21:30:19 Liczba szacunów: 0
  • Co Wy na to?

    Post
    Doping

    Testosteron Propionat10%(Emplis - Farmadon)1ml - 100mg A tak wygląda wspomniay wyżej Teściu Troche metki dla sylwetki :D

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 8657 Data: 2003-04-13 21:46:32 Liczba szacunów: 0
  • Odblokowanie po boldenonie i trenbolonie

    Post
    Doping

    Witam. Mam pytanie. Wzialem po cyklu tylko trenbolonu acetat odblokowanie w postaci clomidu. Wzialem go po 11 dniach od ostatniego strzalu. Czy to jest ok, czy nie jest za pozno..I ile brac tego clomidu?? Trenbolonu wzialem 10 strzalow (100gr)po 1ml Jesli ktos wie, prosze o odpowiedz, pzdr!

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 7585 Data: 2009-07-24 16:28:38 Liczba szacunów: 0
  • 2 cykl prop + wino

    Post
    Doping

    lodzianin1, zle napisalem ampulki sa oczywiscie po 1ml, razem 10. wiec w jakich dawkach brac testa? wino jakbym bral po 30mg dziennie starczy na 5 tygodni. thugnwk wiem 1 zasada zaplanowac potem kupic ale mialem to po okazji wiec chce z tego zrobic cykl.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 388 Data: 2015-04-26 14:01:53 Liczba szacunów: 0
  • HCG Gonasi HP 5000jm - jak podzielić tą substancję bez rozrobienia?

    Post
    Doping

    Poczytaj trochę....dawka za duża...jak masz we flakonie 5000j to dzielisz to na 5 shootów po 1000j np. co 3 dni np. testosteron we flakonie 10ml 100mg/1ml czyli we flakonie masz 1000mg - po co produkują taki flakon? po to żeby nie produkować 10 flakonów po 1 ml, tylko 1 flakon z 10ml...przecież to logiczne że jest taniej i ogólnie normalniej to wyg

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 4802 Data: 2012-01-12 21:36:56 Liczba szacunów: 0
  • Trzeci cykl

    Post
    Doping

    imo, chyba ze wazysz ponad 100kg) e2d bedzie dobrze lub 100mg 3 razy w tygodniu (pon-sr-pt.), czyli 300mg/tydzien. 300mg nandro tygodniowo to optymalna dawka. Co do propa to dalbym jednak wiecej niz 1ml, bo to nie apteczniak, wiec stezezenie moze byc 10-20% nizsze. Ja bym bil 1,2-1,3ml propa. Zmieniony przez - Nacjol255 w dniu 2011-05-22 17:05:01

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1746 Data: 2011-05-22 17:00:04 Liczba szacunów: 0
  • Testosterone Propionate Cykl

    Post
    Doping

    Propianat Db pharma 1ml/100 mg

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2832 Data: 2010-04-06 13:18:20 Liczba szacunów: 0
  • Komentarze do cyklu

    Post
    Doping

    Ujme to tak: ampula 200mg w 2ml nie dziala tak jak 4 x 50mg w 1ml. Chyba ze mi sie zdawalo, ale chyba nie, te 200 sa jakies dupiate. Chyba ze mialem wyj*eby ale z kilku zrodel probowalem i - zawsze to samo. O to ze nie kopnie to przynajmniej ja tak mam ze meta dziala strasznie a deca tak sobie...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 850 Data: 2005-01-03 23:21:26 Liczba szacunów: 0
  • Clenject (CLENBUTEROL W ZASTRZYKACH )

    Post
    Doping

    ie to 20iu w insulinowce typu u-40/ i wbijamy 4 strzaly po 2.5iu z lewej strony i 4 strzaly po 2.5iu z prawej strony, w oporna tkanke tluszczowa po kilku dniach zwiekszamy do 1ml, po kolejnych kilku do 1.5ml itd staramy sie pokryc jak najwieksza powierzchnie i za kazdym razem wbijac w inne miejsca po wbiciu pijemy kawke i po 30-40 minutach uderzamy

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 10060 Data: 2011-02-20 18:46:26 Liczba szacunów: 0
  • czy mozna tak brać testosteron

    Post
    Doping

    Ciebie klufczyk czemu piszesz ze nolvadex nie blokuje aromatyzacji, z tego co wiem to wlasnie po to jest?? i powiedzcie mi jeszcze jak mam to brac czy co 6 dni jeden strzal = 1ml testosteronu wystarczy??? do tego bede bral bialko serwatkowe i jeszcze jedno czy mam zastosowac odblok jesli tak to kiedy go stosowac i nolve tez kiedy mam zastosowac??

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 7494 Data: 2006-02-24 13:43:42 Liczba szacunów: 0
;