SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wkręcam sobie?

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4433

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 396 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4520
Witam wszystkich mam dosyć dziwny problem i od razu przejdę do rzeczy, chodzi mi o to że jak np. na treningu zrobię barki to po treningu jestem z nich zadowolony tak samo na następny dzień ale już do następnego treningu wydają mi się raz mniejsze:/ wiem że pompa jest no ale nie aż tak.. tak samo mam z klatką nie wiem czy sobie wkręcam czy coś sobie uroiłem nie wiem a po tygodniu np przerwy od siłki wydaje mi się że wyglądam jak flak heh ćwiczę już od 4 lat a dopiero teraz mnie to nurtuje co sądzicie?

...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4315 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26980
ja tez to mam, ale kolezanki w szkole się pytają czy ćwiczę, sąsiedzi też się pytaja ile mam w bicepsie nawet itp. mama mówi, że już starczy, ze juz tylko na utrzymanie wystarczy, wiec nie jest źle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1876
objawy bigoreksji. większość to zna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 633 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5111
Stary norma,trzeba z tym jakoś żyć

"Kto walczy - czasem przegrywa.
Kto nie walczy przegrywa zawsze"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 396 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4520