SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

suplementacja po kreatynie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1793

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 27
witam!
2 miesiące temu skończyłem swój pierwszy cykl na mono kreatynie...ćwiczę jakieś 1,5 roku...za niedługo rozpocznie się lato więc chciałbym jeszcze jakąś odżywkę wziąć...chodzi mi o masę głównie...co doradzacie....jakiś gainer?....nie znam się jakos specjalnie na suplementacji, a tyle tego jest na necie wiec nie wiem co byłoby naj...zostało mi jakieś 6-7 tygodni treningu bo potem biję zagranice i nie wiem jak z siłką bedzie;/...dodam ze dietka stosowana jest;p

z góry dzięki za rzetelne odpowiedzi;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 83568
Wklej ankiete.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 11601 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 70678
wal jeszcze raz kreatyne, bialko/gainer jako uzupelnienie diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 27
jaką ankiete?
nie za wczesnie na kreatyne ponownie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 83568
Regulamin działu przeczytaj.

Odstep od krety zrob tyle ile trwał cykl.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 1874 Wiek 49 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15320
A jakby brał kreatynę 2 lata, to też przerwa ma być dwu letnia?;)))