SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

stekat/ dziennik treningowy - powrót?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8765

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 169
nie mam dużego doświadczenia ale powiem że:

-podciaganie sztangielki w pochyleniu bezpieczniejsze (myśle o kręgosłupie), a na jego wzmocnienie będę ćwiczył martwy ciag i jak dotąd skłony i wyprosty na maszynie gdzie 'wisi się w powietrzu' przy usztywnionych nogach,
jesli chodzi o cieżar 18kg, to powiem ci ze jestem początkujacy na siłowni ale biorę 45kg na jedną rękę przy podciaganiu sztangielki

-takze jeździłem keidyś spoooro na rowerze,w planach był nawet wyjazd na ukrainę, mapy, kontakty i wszystko co sie da było już przygotowane ale wpierw wyjazd do anglii, potem holandii, a teraz siłownia, i powiem ci że ja w żaden sposób nie mogę połaćzyć siłowni z jazdą na rowerze

-a jesli chodzi o drążek to musze przyznać ze go niedoceniałem a to wspaniałe ćwiczenie, ale idzie mi słabo dlatego aby mieć tych powtórzeń trochę to muszę mieć za sobą drabinę (na mojej siłowni) aby czasem się nogami odepchnać albo drabinkę na profesjonalnej siłowni

-chciałbym żeby ktoś doświadczony się tu wypowiedział na temat ćwiczenia mieśni przedramion, które ćwiczenia są najlepsze?
czy zginanie nadgarstków na i pod chwytem w zupełnosci wystarczy?

...panie,ziemniaka w gębę wcisnę to się najem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 384
No no 150 km dziennie rowerem dobry wynik :) powiem Ci ze jak na kobiete to gore masz dobrze rozbudowana. Powodzenia w treningu :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 780 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 14155
dziś spokojny dzień, rozgrzeweczka - skakaneczka i mieśnie brzucha, dziś z bonusem: