SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

schudnąć na siłowni- kobieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1867

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6
Cześć jestem tu "nowa" i proszę o wsparcie. Od wczoraj chodzę na siłownię i jak pewnie sporo pań tutaj chcę schudnąć:(. Rzuciąłm palenie i z 55 przeszło na 64 przy wzroście 168 dla mnie to katastrofa.....byłam modelką co mi radzicie, jakie ćwiczenia? narazie 1,5 godz biegam na bieżni srednim tempem 6km/h pod górę + ćw na ramiona tłuste i obwisłe :((( pomóżcie!!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 18684 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 117415
Trening ACT – aerobiczny trening obwodowy. Celem jest poprawa wytrzymałości oraz redukcja tkanki tłuszczowej. Metoda polega na trenowaniu calego ciala na jednej sesji treningowej, partia po partii, krótkie przerwy, po zrobieniu ostatniego cwiczenia z listy, powrót do pierwszego i zaczyna sie nastepny „obwód” treningowy.
W pierwszym tygodniu – wprowadzającym wykonujemy 1obwód rozgrzewkowy, 1 właściwy. W każdym nastepnym(trening bedzie trwał łącznie 4tyg) dodajemy po 1obwodzie właściwym.

1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),
3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),
4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka),
5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne),
6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne),
7.Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu),
8.Martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu-(proste grzbietu),
9.Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej ławce-(bicepsy),
10.Pompki na poręczach-(tricepsy),
11.Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie-(przedramiona),
12.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki).

Proponuje założyć zeszyt – dziennik treningowy – przepisac liste cwiczen i uzupełniać cieżary jakimi sie trenuje wraz z notatkami typu /ciezko poszlo, zbyt lekko, duza rezerwa/ bysmy wiedzieli jak wytyczac ciezary na nastepnym treningu – jaką progresje zastosowac. Przy trenowaniu malych partii miesni zwiekszamy o 1-2kg lub o kilka/badz jedno/ powtorzenie. Na duze partie o 2-5kg co trening.Zaczynamy od wyczucia ciezaru w pierwszych tygodniach, w praktyce jest to 15-30powt, docelowo schodzimy do ok 10-15powtorzen na wiekszych ciezarach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6
PePoNeNt bardzo Ci dziękuję za odpowiedź i podpowiedź:) dotychczas biegam na bieżni w tempie 6h/g 90 min ale podnoszę sobie do poprzeczkę idąc pod górę szybkim marszem wykonuję kilka ćw na ramiona z hantelkami ale Tw rady bardzo mi sie przydadzą. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Usunięty przez faftaq za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 18684 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 117415
jesc rozsadny posilek przedtreningowy na 1,5-2h przed treningiem
weglowodany o niskim indeksie glikemicznym i pelnowartosciowe zrodlo bialka
i energia na treningu bedzie
...
Napisał(a)
Usunięty przez faftaq za pkt 6 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pierwsza redukcja pomoc!!!

Następny temat

Potrzebuje Pomocy Lipo?czy Gino?co z tym zrobic?

aerofull