SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

redukcja (plan)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 711

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 698
siema :) jestem nowy na forum więc SORY jak robię coś nie tak. Teraz przejdę do rzeczy, a więc:
jest połowa stycznia no i czas zacząć myśleć o redukcji, była zima i się przytyło

moja prośba jest taka: chciałbym abyście mi pomogli (a właściwie to chyba ustalili, jestem zielony w tych sprawach ) zorganizować jakiś plan.

-w domu mam orbitrek-a to trochę pedałuje
-chcę (jak stopnieje śnieg) jeździć na rowerze- co drugi dzień(powiedzcie ile km- max ok. 22 km
-2x w tygodniu chodzić na basen (przed szkołą o 7:00 30min.)
-jak trzeba biegać to będę biegał (powiedzcie tylko ile)

A Wy co mi jeszcze zaproponujecie? :p

jak za mało szczegółów to napiszcie a ja dopisze. Chciałbym odiągnąć dosyć płaski brzuch do maja/czerwca. I jeszcze jedna ważna rzecz mam trochę mięśni bo ćwiczę w domu na ławeczce. Czy mam zaprzestać teraz? Jak polecacie jakieś suple to pisać.

No to tyle.(POWTARZAM JA NIE OGARNIAM ZBYT REDUKCJI)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 698
Nie wiem czemu ale ja widzę że mam 24 lata- to błąd, mam prawie 15(w marcu)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 881 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 23060
Nie ten dział.