SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

problem ! pomocy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1043

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1933 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16440
czesc. na forum jestem nowy i zielony mam taki maly problemik mianowicie mam strasznie brzydki i widoczny rów(nie wiem jak to nazwac ale chyba wiecie o co chodzi)potrzebuje zestawu cwiczen na wlasnie owy rowrobie klate wąsko ale to nie pomaga (bardziej wchodzi na triceps)dzieki za pomoc

lf you can go through this pain barrier, you may get to be a champion. lf you can't go through, forget it.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 6381 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 25954
Chodzi Ci o ten "rów" na klatce piersiowej ktory ma np pan z reklamy po prawej stronie?

pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1933 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16440
heh .... zapomnialem dodac... Tak, chodzi o ten "rów" na klatce schodzi z gory w dól i staje sie coraz szerszy wygląda bardzo nieprzyjemnie

Zmieniony przez - nastukafsy w dniu 2008-01-15 19:06:29

lf you can go through this pain barrier, you may get to be a champion. lf you can't go through, forget it.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 328 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2140
rozpiętki rób

forum ?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący