Szacuny
1389
Napisanych postów
35562
Wiek
43 lat
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
150829
nikt nic jednonacznie nie udowodni, warto jednak przypominac doniesienia naukowe mowiace o tym, ze w suplementacji "nie wszystko zloto co sie swieci" i że wiele preparatow okrzyknietych bezpiecznymi moze przejawiac w niektorych warunkach odwrotne do przypisywanych im wlasciwosci. marketing zrobil swoje i nie ma rownowagi moim zdaniem pomiedzy tym co prawdziwe i sprawdzone a tym co jest tylko pobożnym życzeniem producenta. przeciwutleniacze moim zdaniem nie są tak wspaniale jak powszechnie się sądzi i uzywanie ich moze niesc za sobą pewne ryzyko - nie są to puste łowa, ale poparte wynikami badań.
Wiele w tej kwesti pisał i mowił profesor Barry Halliwell (National University of Singapore), podobne poglądy prezentował profesor biochemii roślin i odżywiania na Glasgow University Alan Crozier. Zapraszam do odszukania i uważnej lektury.
Zmieniony przez - faftaq w dniu 2007-11-14 15:12:57
Szacuny
58
Napisanych postów
10990
Na forum
24 lat
Przeczytanych tematów
88360
moze mu chodzi o to ze jedzac wiecej kcal organizm jest poddawany dzialaniu wiekszej ilosci wolnych rodnikow, ktore powoduja starzenie
bo to rzeczywiscie potwierdzily badania juz jakis czas temu...
z tym ze w ów badaniach z tego co wiem, nie bylo grupy ktora jadla takze produkty antyoksydacyjne...
Szacuny
3
Napisanych postów
860
Wiek
44 lat
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
3890
suplement to suplement pomaga w diecie
jezeli czujemy ze musimy cos uzupelnic a nie mamy pod reka naturalnych srodkow to siega sie wtedy po suplement diety bo w prosty sposob i szybko mozna uzupelnic niedobory jakiegos skladnika nie przesadzac
"jedynym usprawiedliwieniem bzykania jest to, że jest się pszczołą"